.. آخرین مقاله سیمور هرش در مورد حمله آمریکا به ایران

سیمور هرش روزنامه نگار و محقق معروف و پرسابقه آمریکایی را می شناسید که عموما اخبار و تحلیلهایی جنجالی را در نیویورکر به چاپ می رسوند. نامبرده در آخرین مقاله خود در مجله نیویوکر فاش ساخته که روز به روز انگیزه حمله نظامی به ایران در کابینه بوش قوت گرفته و محافظه کاران دور و بر بوش آقای احمدی نژاد را هیتلری بالقوه می دانند که باید با او برخورد خشن کرد.بنابراین گزارش بوش با تعداد انگشت شماری از اعضای کنگره و حتی یک دموکرات صحبتهایی
پنجشنبه، 21 آذر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
.. آخرین مقاله سیمور هرش در مورد حمله آمریکا به ایران
.. آخرین مقاله سیمور هرش در مورد حمله آمریکا به ایران
.. آخرین مقاله سیمور هرش در مورد حمله آمریکا به ایران

سیمور هرش روزنامه نگار و محقق معروف و پرسابقه آمریکایی را می شناسید که عموما اخبار و تحلیلهایی جنجالی را در نیویورکر به چاپ می رسوند.
نامبرده در آخرین مقاله خود در مجله نیویوکر فاش ساخته که روز به روز انگیزه حمله نظامی به ایران در کابینه بوش قوت گرفته و محافظه کاران دور و بر بوش آقای احمدی نژاد را هیتلری بالقوه می دانند که باید با او برخورد خشن کرد.بنابراین گزارش بوش با تعداد انگشت شماری از اعضای کنگره و حتی یک دموکرات صحبتهایی در این خصوص کرده است. بر اساس این طرح تاسیسات هسته ای نطنز از طریق بمبهای لیزری هدایت شونده تاکتیکی هسته ای موسوم به Bunker Buster از قبیل B61-11 مورد هدف قرار گرفته و پس از آن مردم به شورش وادار شده و وی را ساقط می کنند؟!!!
با اینحال سیمور هرش اشاره می کند که برخی از افسران نظامی پنتاگون از بکارگیری سلاحهای هسته ای علیه کشورهای دیگر منجمله ایران ناخشنود بوده و گفته اند استعفا خواهند بود.مشاور پنتاگون نیز این اقدام را خطرناک و آتش زننده منطقه دانسته است.
این مقاله در این سایت نیز به چاپ رسیده و عده زیادی کامنت داده اند.نکته جالب در بخش نظرات این مقاله این است که عمده نظردهندگان به نحوی سیاست آمریکا در قبال ایران را به نقد کشیده و رد کرده اند.(بد نیست اصل مقاله را کامل خوانده و به طرحهای شیطانی دشمنان آگاه شد. نه؟)
اما چه باید کرد که بوش و رفقای افراطی اش با تحریک لابیهای صهیونیستی کمتر عقل به خرج داده و دیوانه وار عمل می کنند.عده ای آرمانگرا که به قول خودشان ماموریتشان را از جانب خدا می دانند.اگرچه از اهداف جنگ روانی چنین گزارشاتی نیز نباید غافل شد.
پروردگارا شر دیوانگان افراطی را از سر میهن ما کم کن




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط