ترفند یهودیان برای نفوذ در حکومت‌ها

یکی از روش‌ها و ترفندهای یهودیان برای رسیدن به اهدافشان این است که زنها و دختران زیبای خود را در اختیار افراد مورد نظر قرار می‌دهند، تا بدین طریق، راه، برای رسیدن به اهداف آنها هموار گردد. راجع به این موضوع، در
چهارشنبه، 12 آبان 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
ترفند یهودیان برای نفوذ در حکومت‌ها
 ترفند یهودیان برای نفوذ در حکومت‌ها

 

نویسنده: سید هاشم میرلوحی




 

یکی از روش‌ها و ترفندهای یهودیان برای رسیدن به اهدافشان این است که زنها و دختران زیبای خود را در اختیار افراد مورد نظر قرار می‌دهند، تا بدین طریق، راه، برای رسیدن به اهداف آنها هموار گردد. راجع به این موضوع، در پروتکل‌های خود نیز، به آن اشاره داشته‌اند. یهودیان، در طول تاریخ، از این ترفند استفاده نموده‌اند. به نمونه‌هایی از این مقوله توجه فرمایید.

1- انگلیس - ادوارد هفتم:

قبل از اینکه ادوارد هفتم در انگلیس به پادشاهی برسد، یهودیان با استفاده از این روش، سیاست انگلیس را در ارتباط با یهودیان تغییر دادند. یهودیان، بعضی از دختران و زنان خود را در اختیار ادوارد هفتم گذاشتند و سیاست انگلیس در ارتباط با یهودیان، کاملاً تغییر کرد. بعضی از انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها، اسامی زنانی که ادوارد هفتم با آنها رابطه‌ی نامشروع داشت را نیز ذکر کرده‌اند و از آنها به عنوان معشوقه (1)‌های ادوارد یاد کرده‌اند. زمانی که ادوارد هفتم یک ازدواج رسمی کرد نیز این روابط ادامه داشت (2). در توضیحات این روابط نامشروع، آمده است که همسر ادوارد به نام الکساندرا نیز از این روابط آگاهی داشت و آن را پذیرفته بود. البته دختر ادوارد هفتم نیز با روچیلد رابطه نامشروع داشته است.

2- آمریکا - وُدرو ویلسون:

یهودیان صهیونیست، در مواردی، اگر نتوانند به تمام اهداف مورد نظر خود دست یابند، از این موضوع، به عنوان یک حق السکوت (3) نیز استفاده می‌کنند. زمانی که تامس وُدرو ویلسون (4) (رئیس جمهور اسبق آمریکا) در دانشگاه تدریس می‌کرد، یهودیان صهیونیست از یک زن شوهردار یهود - به عنوان یک ابزار - استفاده کردند. بعد از این که ویلسون رئیس جمهور آمریکا شد، یهودیان صهیونیست برای رسیدن به اهداف خود، از این ماجرا به عنوان یک حق السکوت استفاده نمودند. سمیول آنترمایر (5) یهود صهیونیست، این قضیه را پیگیری نمود و منصوب شدن بِرَنْدیس یهود صهیونیست، به عنوان قاضی در دیوان عالی قضایی آمریکا را سبب شد و لوئیس دمبیتز بِرَنْدیس (6) نیز داستان ساختگی - مورد هدف قرار دادن کشتی اس اس ساسکس (7) آمریکا توسط آلمانها - را به ویلسون پیشنهاد کرد. بعد، شرکت نمودن آمریکا در جنگ جهانی اول و سپس، فلسطین را در اختیار یهودیان صهیونیست قرار دادن، توسط انگلیس، بخش‌هایی از این ماجرا می‌باشد که در راستای اهداف یهودیان صهیونیست صورت گرفته است.
رئیس جمهور اسبق آمریکا - بیل کلینتون - خدمات شایانی را به یهودیان نمود و رابطه‌ی تنگاتنگی با یهودیان صهیونیست داشت، ولی یهودیان، فرمانبرداری مطلق را از او می‌خواستند. حداقل 65 نفر از افرادی که در کابینه‌ی وی و یا در کاخ سفید، پست‌های بسیار حساسی داشتند، یهودیان صهیونیست بودند، ولی بعد، آنها دام دیگری را برای او - که ماجرای مانیکا لوینسکی بود - قرار دادند. مانیکا لوینسکی، یک یهود صهیونیست است. همچنین لیندا تریپ - فردی که این گونه اظهار نمود که مانیکا این قضیه را به من گفته است و او این ماجرا را افشاء نمود - یک یهود صهیونیست است. @روزنامه‌ی واشنگتن پست - اولین رسانه‌ای که این ماجرا را منتشر ساخت - نیز از آنِ یهودیان صهیونیست می‌باشد. یهودیان بعد از انتشار این قضیه، برای مدتها مردم آمریکا را سرگرم این ماجرا نمودند، تا خود، به سنگرهای بعدی منتقل شوند و مواضع محکمتری را برای سلطه بر مردم آمریکا پیدا نمایند.

3- ایران - خشایارشا - هولوکاست ایرانیان توسط یهودیان:

نفوذ موردخای به دربار خشاریارشا، و بعد، استر را در اختیار خشایارشا گذاشتن، و سپس به اهداف خود رسیدن - از جمله قتل عام 77000 ایرانی، حتی زنان و کودکان - یکی از این موارد است. چرا موردخای - یهودی که به قول خودش پایبند به دین یهود است و ادعا داشته که نگران قوم یهود می‌باشد - باید دختر عموی خود را در اختیار فردی قرار دهد که به دین یهود اعتقاد نداشته است؟ آیا جز این است که این کار را، برای رسیدن به اهداف شوم خود و نیز سلطه بر مردم ایران ترتیب داده است؟!
موردخای (8)، یهودی که از اورشلیم به بابل برده شد و از آنجا به ایران آمد و به دربار خشایارشا رخنه کرد، با همکاری دستیارش - استر (9) - که دخترعموی موردخای می‌باشد، الطاف و کرامات شاهانه را که در زمان کوروش به یهودیان شده بود، در زمان خشایارشا (10)، جبران کرد. در زمانی که موردخای در دربار خشایارشا بوده است، طرحی برای اخراج زن شاه، به نام وشتی (11) ریخته می‌شود و بعد موردخای، به سبک خاصی، دخترعموی خود را به دربار شاه وارد می‌کند. سپس، موردخای - که نقش یک مشاور و راهنمای استر را داشته است - موجب می‌شود که استر، به عنوان زن خشایارشا انتخاب شود. براساس داستانی که یهودیان در کتاب استر (12) در عهد عتیق (تورات خود) گفته‌اند، خشایارشا هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره‌ی نسبت موردخای و استر - اینکه موردخای پسر عموی استر می‌باشد - نداشته است. استر ضیافت شراب‌خواری را مهیا می‌کند و از خشایارشا و هامان (13) - وزیر خشایارشا - دعوت می‌کند. در این مجلس با نقشی که استر بازی می‌کند، اجازه کشتن هامان، 10 پسر هامان، 500 نفر از درباریان شاه، 300 نفر از مردم شوش، و کشتار مردم دیگر نقاط ایران را از شاه می‌گیرد که متعاقب آن (همان‌گونه که یهودیان در عهد عتیق خود ذکر کرده‌اند) 77000 ایرانی - حتی زنان و کودکان - را کشتند که این کشتار را باید یک هولوکاست نامید که توسط یهودیان صورت گرفته است. نکته‌ی قابل توجه اینکه، یهودیان هرساله جشنی تحت نام فوریم (14) را - برای ارتکاب این جنایت - برپا می‌دارند که به پایکوبی و رقص می‌پردازند و حتی در کنیساهای خود - به این مناسبت - شراب می‌خورند (15). یهودیان درباره‌ی این جنایت، در کتاب دینی خود - عهد عتیق - در بخش استر - توضیح می‌دهند. یهودیان اظهار می‌دارند، که بعد از کشتن هامان، موردخای دومین قدرت - بعد از خشایارشا - در ایران بود. همچنین یهودیان اظهار می‌دارند که این کشتار باعث شد تا صدها هزار نفر از یهودیان میزراهی (16) برای 2400 سال در ایران زندگی کنند. در مواردی یهودیان آمریکا و اسرائیل خطاب به بعضی از مسئولین ایران می‌گویند که ما آن بلایی را که بر سر هامان آوردیم، بر سر شما نیز خواهیم آورد. (جسارت تا چه حد؟!) البته یهودیان صهیونیست آنقدر پررو و جسور می‌باشند که اگر می‌توانستند، هامان، وزیر خشایارشا را نیز یک نازی می‌خواندند و افرادی ابله نیز آن را باور می‌کردند.
برای ما ایرانی‌ها ننگ است که افرادی مانند موردخای و استر که دستشان به خون 77000 ایرانی - حتی زنان و کودکان - آغشته است، دومین قدرت در ایران و یا ملکه ایران بوده باشند. نکته‌ی قابل توجه اینکه یهودیان، این دو فرد را از پیامبران خود می‌خوانند.
البته کشتن 77000 ایرانی - حتی زنان و کودکان - اولین و آخرین جنایت یهودیان در طول تاریخ نمی‌باشد (17). در طول 77 سال گذشته (18)، یهودیان صهیونیست همین جنایات را نه تنها علیه مردان فلسطینی، بلکه علیه زنان و کودکان فلسطینی و لبنانی اعمال کرده‌اند و آنها را قتل عام نموده و می‌نمایند. کشتن حدوداً 2000 نفر در اردوگاه صبرا و شتیلا (در لبنان) - حتی زنان و کودکان - یک نمونه از جنایات آنها می‌باشد (19).

پی‌نوشت‌ها

1. Mistress
2. نویسندگان آمریکایی و انگلیسی می‌نویسند که یکی از معشوقه‌های ادوارد هفتم همسر رندلف چرچیل (Randolph Churchill) - به نام جنی جرومی (Jennie Jerome) بود که بر سر این موضوع، رندلف چرچیل با ادوارد هفتم همیشه نزاع داشته است ولی این نزاع بعداً برطرف شده است. رندلف چرچیل و جنی جرومی، در ظاهر پدر و مادر وینستون چرچیل بوده‌اند، ولی قضایا به صورت دیگری بوده است که از مقوله‌ی بحث ما خارج است.
3. blackmail
4. Thomas Woodrow Wilson
5. Samuel Untermeyer
6. Louis Dembitz Brandeis
7. S. S. Sussex
8. Mordecai
9. Esther
10. Xerxes I
11. Vashti
12. Esther
13. Haman
14. Purim
15. مقبره‌ی استر و موردخای - تحت عنوان زیارتگاه - در شهر همدان می‌باشد.
16. Mizrahi
17. ما تصمیم نداریم تا از متون اسلامی برای شناسایی و معرفی ماهیت یهودیان استفاده کنیم. اگر بخواهیم از منابع اسلامی استفاده کنیم، منابع بسیاری در این زمینه وجود دارد. به نمونه‌ای از آن توجه فرمایید. اصحاب اخدود، مسیحیانی بودند که قبل از ظهور اسلام می‌زیستند. آنها در حفظ دین خود بسیار ثابت قدم بودند و حاضر نبودند تا از دین خود دست بردارند. یهودیان صهیونیست، کشتن این افراد را طراحی نمودند و با تحریک حاکم آن منطقه، تمام آن افراد را در آتش - زنده، زنده - سوزاندند و کشتند. خداوند در قرآن کریم - در آیات 8-4 سوره‌ی بروج - اشاره به این جنایت دارد.
18. از ششم مارس (مارچ) سال 1937 میلادی.
19. در اواسط دهه‌ی 80 میلادی، مجله‌ی تایم، از دست داشتن اریال شارون در این جنایت خبر داد. مدتی بعد از درج این خبر، اریال شارون این مجله را برای پرداخت غرامت به دادگاه آمریکا احضار نمود.

منبع مقاله :
میرلوحی، سید هاشم؛ (1390)، یوسرائیل و صهیوناکراسی، قم: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دفتر نشر معارف، چاپ سوم

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.