انواع پرندگان را بشناسید

اینها پرندگانی هستند که بیشتر وقت خود را در اقیانوس ها و یا در آب شور می گذرانند. آنها مواد غذایی خود را از حیوانات و گیاهان دریایی به دست می‌آورند. بعضی از پرندگان مانند پیلیکان ها اغلب بین زیستگاه های
يکشنبه، 8 بهمن 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
انواع پرندگان را بشناسید
انواع پرندگان را بشناسید

مترجم: محمد علی آصفی پور
منبع:راسخون

پرندگان آبزی

اینها پرندگانی هستند که بیشتر وقت خود را در اقیانوس ها و یا در آب شور می گذرانند. آنها مواد غذایی خود را از حیوانات و گیاهان دریایی به دست می‌آورند. بعضی از پرندگان مانند پیلیکان ها اغلب بین زیستگاه های نمکی و آب شیرین تغییر محل میدهند.
آلباتروسها، پنگوئن ها، پلیکانها، اردکها، غازها و قوها متعلق به این گروه هستند.

پرندگان آب رو

بسیاری از این پرندگان دارای پاهای بلند هستند و در نزدیکی مناطق ساحلی دریاها و دریاچه ها زندگی می کنند. پرندگانِ بزرگتر آب رو عبارتند از لک‌لک و فلامینگو که آنها در حوالی آبهای کم عمق زندگی می کنند.

پرنده‌های شکاری

این پرندگان از گوشت حیوانات یا پرندگان دیگر تغذیه میکنند، و در بعضی موارد، حتی بدنهای مرده را می خورند.
باز، عقاب و قوش پرندگانی هستند که در طول روز فعال هستند، جغدها پرندگان شب هستند. پرندگان شکاری منقارهای قلاب وار و در پاهای خود پنجه‌های انحنا دار دارند. آنها دارای حس بینایی و شنوایی خوبی هستند.

پرنده‌های دونده

این پرندگان هزاران سال است که توانایی خود را برای پرواز از دست داده اند – مثل شتر مرغ و کیوی (نوعی مرغ زلاند نو). آنها دونده های خوبی هستند و اکثر مواد غذایی خود را از گیاهان روی زمین به دست میآورند.

پرندگان نشیننده

بیش از نیمی از تمام پرندگان نشیننده هستند. شما می توانید آنها را در تمام قاره ها پیدا کنید. آنها دارای پاهای کوچک هستند و می توانند بر شاخه ها یا خطوط برق بنشینند. برخی از معمولترین پرندگان نشیننده عبارتند از گنجشکها و کلاغها.

بیشتر بخوانید:سمبل پرندگان و معانی آنها

 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.