تعبیر خواب ، حرف ه

محمد بن سيرين گويد: ديدن هاون و دسته‏ى آن به خواب، دليل بر دو شريك باشند كه از يكديگر بگريزند. اگر از ايشان يكى را به خواب بيند فايده نباشد. اگر بيند در هاون چيزى مى‏كوفت از خوردنى، دليل منفعت است. اگر آن چيز از داروهاى گرم بود، دليل مال است. اگر آن چه كوفت شيرين بود، دليل منفعت است. اگر تلخ بود دليل مضرت است.
پنجشنبه، 18 تير 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تعبیر خواب ، حرف ه
حرف ه
تعبیر خواب ، حرف ه

گردآورنده و مترجم : دکتر شهرام ظریف وکامبیز هادی پور


هارى‏
بيتون مى‏گويد: مبتلا شدن به بيمارى هارى در خواب، بيانگر توطئه‏ى دشمنان است. اگر در خواب مشاهده كنيد سگ هارى شما را گاز گرفته است، به اين معنا است كه دچار مشكل خواهيد شد.
هاون‏
محمد بن سيرين گويد: ديدن هاون و دسته‏ى آن به خواب، دليل بر دو شريك باشند كه از يكديگر بگريزند. اگر از ايشان يكى را به خواب بيند فايده نباشد. اگر بيند در هاون چيزى مى‏كوفت از خوردنى، دليل منفعت است. اگر آن چيز از داروهاى گرم بود، دليل مال است. اگر آن چه كوفت شيرين بود، دليل منفعت است. اگر تلخ بود دليل مضرت است.
ابراهيم گويد: اگر بيند كه از جوهرها بعضى در هاون كوفت، دليل خير است.
هدف‏
بيتون مى‏گويد: اگر در خواب هدف و نشانه‏اى ببينيد، به اين معنا است كه بايد در انجام كارهاى خود دقت بيشترى داشته باشيد.
هدهد
محمد بن سيرين گويد: اگر كسى هدهد را در خواب بيند، دليل بر مردى بزرگ با خير است. اگر بيند هدهد با او سخن گفت از چيزهاى جهان آگاه شود.
حضرت صادق عليه‏السلام فرمايد: ديدن هدهد در خواب چهار وجه است. اول: خير. دوم: خوشى. سوم: بزرگى. چهارم: ظفر يافتن.
هديه‏
محمد بن سيرين گويد: اگر كسى ديد كه چيزى به كسى هديه داد يا فرستاد بر قدر آن خير و منفعت و نعمت يابد.
ابراهيم گويد: هديه فرزند بود.
جابر گويد: انديشه و فكر بود.
حضرت صادق عليه‏السلام فرمايد: اگر هديه گوشت لطيف بود خير و نيكى است.
هانس كورت مى‏گويد: اگر در خواب مشاهده كنيد كه هديه‏ى تولد دريافت مى‏كنيد، بيانگر آن است كه روزهاى خوشى در انتظار شما است.
برايت مى‏گويد: هديه دادن در خواب، بيانگر موفقيت در انجام كارها مى‏باشد.
هراسان‏
بيتون مى‏گويد: اگر در خواب مشاهده كنيد كه هراسان و پريشان هستيد، بيانگر آن است كه موضوعى باعث ناراحتى شما مى‏شود.
هسته‏
برايت مى‏گويد: ديدن هسته‏ى ميوه‏ها، بيانگر موفقيت و پيروزى است. اگر در خواب هسته‏اى را پرت كنيد، به اين معنا است كه دچار بدشانسى مى‏شويد.
هفت تير
بيتون مى‏گويد: اگر در خواب مشاهده كنيد كه صاحب يك هفت تير هستيد، به اين معنا است كه بايد مراقب اعمال خود باشيد. اگر در خواب صداى شليك هفت تيرى را بشنويد، به آن معنا است كه از خبرهاى بدى اطلاع پيدا مى‏كنيد.
برايت مى‏گويد: شليك كردن با هفت تير در خواب، بيانگر آن است كه دشمنان قصد نابودى شما را دارند. ديدن هفت تير در خواب، بيانگر درگيرى و نزاع است.
هلو
بيتون مى‏گويد: مشاهده‏ى هلو در خواب، بيانگر رسيدن به مقامات بالا است. خوردن هلو در خواب، بيانگر آن است كه دلبسته‏ى جنس مخالف خواهيد شد.
برايت مى‏گويد: اگر در خواب مشاهده كنيد كه از درختى هلو مى‏چينيد، به اين معنا است كه اوقات شيرينى را خواهيد گذراند. ديدن هلوى فاسد در خواب، نشانه‏ى مشكلات و گرفتارى‏ها است.
هما )فرشته نيك‏بختى(
محمد بن سيرين گويد: هما در خواب عز و دولت است.
ابراهيم گويد: پادشاه بود يا مرد بزرگ خيرانديش.
همسايه‏
بيتون مى‏گويد: ديدن همسايه‏هاى خود در خواب، بيانگر كارهاى بيهوده است. اگر در خواب همسايه‏هاى خود را عصبانى و ناراحت ببينيد، بيانگر آن است كه دچار مشكلات و گرفتارى خواهيد شد.
برايت مى‏گويد: صحبت كردن با همسايه‏ها در خواب، نشانه‏ى درگيرى و نزاع است.
همسر
بيتون مى‏گويد: اگر خواب ببينيد كه همسرى مهربان و خوش اخلاق داريد، نشانه‏ى آن است كه در انجام كارهاى خود موفق خواهيد بود. اگر در خواب همسر خود را اخمو و بد اخلاق ببينيد، به اين معنا است كه دچار مشكل خواهيد شد.
همكار
برايت مى‏گويد: اگر خواب ببينيد كه با همكار خود به گردش مى‏رويد، بيانگر آن است كه روزهاى شادى خواهيد داشت.
هندوانه‏
بيتون مى‏گويد: اگر در خواب هندوانه ببينيد، به اين معنا است كه سلامتى شما در خطر است. اگر در خواب مشاهده كنيد كه هندوانه خورده‏ايد، به اين معنا است كه مرتكب اشتباهى خواهيد شد.
هنرپيشه‏
بيتون مى‏گويد: اگر در خواب مشاهده كنيد كه عاشق هنرپيشه‏اى شده‏ايد، به اين معنا است كه در تفريحات و لذت‏هاى خود افراط مى‏كنيد. اگر خواب ببينيد كه هنرپيشه‏اى مرده است، به اين معنا است كه اتفاق ناگوارى در انتظار شما است. اگر خواب ببينيد كه با هنرپيشه‏اى ازدواج كرده‏ايد، علامت آن است كه موضوعى باعث ناراحتى شما مى‏شود. ديدن هنرپيشه‏ى آماتور در خواب، علامت موفقيت در انجام كارها مى‏باشد.
برايت مى‏گويد: ديدن هنرپيشه در خواب، نشانه‏ى آرزوهاى دست نايافتنى است. اگر خواب ببينيد كه هنرپيشه هستيد، نشانه‏ى آن است كه بايد در كارهايتان دقت بيشترى داشته باشيد.
هوا
محمد بن سيرين گويد: اگر هوا سرخ رنگ باشد، قتل است. اگر سبز ديد، غله و نباتات بسيار است. اگر هوا پرگرد و سرد بيند پادشاه بيگانه در آن موضع درآيد و رنج رساند.
هواپيما
برايت مى‏گويد: اگر خواب ببينيد كه با هواپيمايى در حال پرواز هستيد، بيانگر آن است كه در كارهاى خود موفق خواهيد بود. اگر خواب ببينيد كه هواپيمايى آتش گرفته و يا در حال سقوط است، نشانه‏ى آن است كه دچار ضرر و زيان خواهيد شد. ديدن هواپيماى شكارى در خواب، نشانه‏ى مشكلات و گرفتارى است.
هويج‏
محمد بن سيرين گويد: ديدن هويج در خواب، دليل غم است. اگر ديد هويج داشت و بخورد، دليل كه غمى به وى رسد.
ابراهيم گويد: ديدن هويج در خواب چون شيرين است، دليل منفعت است به زحمت اگر شيرين نبود، دليل غم است و بهتر آن بود كه با گوشت پخته باشند.
بيتون مى‏گويد: ديدن و خوردن هويج در خواب، بيانگر سعادت و خوشبختى است.
هيأت منصفه‏
بيتون مى‏گويد: اگر در خواب مشاهده كنيد كه عضو هيأت منصفه هستيد، بيانگر آن است كه سعى مى‏كنيد تا به موفقيت بهترى دست پيدا كنيد.
هياهو
برايت مى‏گويد: شنيدن صداى هياهو در خواب، بيانگر درگيرى و دعوا است.
هيپنوتيزم‏
اچ ميلر مى‏گويد: اگر خواب ببينيد كه شخصى را هيپنوتيزم مى‏كنيد، نشانه‏ى آن است كه سعى مى‏كنيد روى ديگران نفوذ پيدا كنيد. اگر در خواب شخصى شما را هيپنوتيزم كند، نشانه‏ى آن است كه دچار ضرر و زيان مى‏شويد.
هيزم‏
اصفهانى گويد: اگر در خواب هيزم تر و خشك ديد، دليل جنگ است. اگر بيند كه هيزم را از صحرا جمع نمود بدكار و غماز شود. و هر صفت كه بيند، بر آن قياس كند. )و الله اعلم بالصواب(.
بيتون مى‏گويد: اگر در خواب هيزم‏هاى روشن ببينيد، علامت اوقات خوش است. خريد و فروش هيزم در خواب، علامت خوشبختى و سعادت است. اگر در خواب خاكسترهاى هيزم را ببينيد، بيانگر آن است كه دچار مشكل و نااميدى مى‏شويد.
هيولا
بيتون مى‏گويد: ديدن هيولا در خواب، بيانگر مشكلات و گرفتارى است.
منبع: دایرة المعارف تعبیر خواب / نشر سما





نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.