آشنایی با شهرهای سرد آمریکا در فصل تابستان

سردترین شهرهای کشور آمریکا در فصل تابستان، مکان مناسبی برای سفر می باشند که شناخت آنها در این فصل برای مسافراین این منطقه بسیار مهم است.
شنبه، 13 آذر 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با شهرهای سرد آمریکا در فصل تابستان
اگر قصد سفر به شهرهای مختلف ایالات متحده در فصل تابستان را دارید این 10 شهر به عنوان خنک ترین شهرها در این فصل شناخته شده اند. در این زمان از سال که مردم بیشتر شهرهای جهان از گرمای طاقت فرسا رنج می‌برند شما می توانید با سفر به این مناطق از هوایی ایده آل لذت ببرید.


San Francisco, California .1 سان فرانسیسکو

مارک تواین می گوید: "سردترین زمستان من همیشه صرف تابستان در سان فرانسیسکو بود"، با کمی تامل یه این جمله می توان نتیجه گرفت که سان فرانسیسکو سردترین شهر ایالات متحده در فصل تابستان است. دمای متوسط حداقل این شهر در فصل تابستان به سختی از 16 درجه سانتیگراد می گذرد. سان فرانسیسکو با جمعیت 884363 نفر، چهارمین شهر بزرگ ایالت کالیفرنیا است.  این شهر در نوک شمالی شبه‌جزیره سان فرانسیسکو در کنار خلیج سان فرانسیسکو قرار دارد. چندین جزیره درون خلیج و جزایر فارالون نیز که در 27 مایلی ساحل در اقیانوس آرام قرار دارند بخشی از محدوده شهری سان فرانسیسکو محسوب می شوند. مساحت آن ۳۳۹٫۸ متر مربع است.

 
بیشتر بخوانیدعمیق‌ترین اقیانوس در دنیا


Seattle, Washington .2 واشنگتن، سیاتل

سیاتل شهری است که برای باران هایش نیز به شهرت رسیده است. دمای متوسط حداقل این شهر در حدود 18 درجه سانتیگراد است. اگر قصد سفر به سیاتل در تابستان را دارید همیشه یک چتر همراه خود داشته باشید.

یکی از شهرهای مهم کشور آمریکا است که پاتیخت این کشور نیز می باشد. طبق قانون اساسی این ناحیه تحت نظارت انحصاری کنگره ایالات متحده بوده و در نتیجه بخشی از هیچ ایالتی نیست.( برای مطالعه بیشتر درباره نظارت های قضایی در ایالت متحده آمریکا به این مقاله مراجعه کنید)

این شهر که به افتخار جرج واشنگتن نامگذاری شده، در 1791 تأسیس شد تا پایتخت جدید کشور باشد. شهر واشنگتن دی سی بیست و پنجمین شهر پرجمعیت آمریکا بوده‌ است.

جمعیت واشنگتن به ۱٬۷۶۱٬۰۰۰ می رسد و مساحت آن را ۷۴۷٫۰ تشکیل می دهد.


Portland, Oregon .3 پورتلند اورگن

پورتلند شهری در نزدیکی اقیانوس آرام و همجوار با کوه های پر از آبشار است.این شهر برای فعالیت های در فضای بازش شناخته شده است.حداقل دمای پورتلند از 19 درجه سانتیگراد در تابستان تجاوز نمی کند.(برای مطالعه بیشتر درباره وضعیت طبقات اجتماعی و نحوه اعتراضات مدنی در پورتلند و درک بهتر موقعیت اجتماعی این شهر حتما این مقاله را مطالعه کنید)


Rochester, NY .4 راچسترنیویورک

چهارمین شهر، شهر راچستر است. دمای این شهر نزدیک 20 درجه سانتیگراد است.شرایط آب و هوای معتدل این شهر باعث شده که یکی از بهترین مکان ها برای تولید گل یاس بنفش باشد.


5- Buffalo, NY بوفالو

بوفالو شهری است که بال بوفالو از این شهر سرچشمه گرفته شده است.جمعیت این شهر به ۲۶۱٬۳۱۰ نفر می رسد.  شما در این شهر به مقداری چاشنی سرکه و فلفل قرمز برای سس مرغ نیاز دارید تا گرم شوید.احاطه شدن این شهر توسط رودها و دریاچه های فراوان و گذر نسیم خنکا از روی این دریاچه ها باعث می شود که دمای آن به 20 درجه سانتیگراد در تابستان برسد.


6- San Jose, CA سن خوزه 

آیا شما راه سفر به سن خوزه را می دانید؟ " مرکز سیلیکون ولی " دارای حداقل دمای ایده ال 20 درجه سانتیگراد است.هر چند که بیش از 300 روز از سال هوا آفتابی است ولی در تابستان آستین بلند برای شما توصیه می شود. یکی از شهرهای مهم کشور آمریکا می باشد که سومین شهر بزرگ ایالت کالیفرنیا در کشور ایالات متحده آمریکا است.جمعیت آن ۱٬۰۱۶٬۰۰۰ نفر است. این شهر مرکز اقتصادی و فرهنگی در سیلیکون ولی می باشد. شهر سن خوزه آب و هوا استوایی دارد که شبیه آب و هوای مدیترانه است. مساحت آن ۲۹۷٫۹ متر مربع می باشد. در سن خوزه ورزش بسیار محبوب می باشد.


7- San Diego, CA سن دیگو

سن دیگو در تابستان زیباست با کمی دقت متوجه می شوید که این شهر در تمام سال زیباست. دمای این شهر در حداقل وضعیت خود از 20 درجه سانتیگراد بیشتر نمی شود. سواحل زیبای ماسه ای شهر بر جذابیت آن افزوده است.

شهر سن دیگو یکی از شهرهای مهم کشور آمریکا می باشد.این شهر یک شهر ساحلی در جنوب کالیفرنیا واقع در گوشه جنوب غربی ایالات متحده آمریکا است. با میزان جمعیت ۱٬۳۸۱٬۰۰۰ نفر می باشد.

شهر سن دیگو آمریکا دومین شهر بزرگ کالیفرنیا و هشتمین شهر بزرگ ایالات متحده آمریکا است. مساحت آن به ۳۴۰٫۵ متر مربع می رسد. نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در شهر سن دیگو حضور و پایگاه بسیار گسترده ‌ای دارد.

 
بیشتر بخوانیدبهشت دزدان خودرو در آمریکا


8- Milwaukee, WI میلواکی

بهترین مکان برای باربیکیو کردن غذای شما در تابستان کجاست؟ میلواکی یکی از شهر های ایالت ویسکانسین می باشد. با دمای 21 درجه سانتیگراد در ماه های ژوئن تا آگوست منتظر شماست. جمعیت آن به ۵۹۴٬۸۳۳ می رسد و مساحت آن ۹۶٫۱ می باشد.

نخستین گروه اروپایی که از این منطقه عبور کردند مبلغان مذهبی فرانسوی و بازرگانان خز بودند. در سال ۱۸۱۸ کاشف فرانسوی‌تبار کانادایی سالومون ژونو در این منطقه سکونت گزید و در سال ۱۸۴۶ شهر ژونو با دو شهر مجاور ادغام شده و به عنوان شهر میلواکی شناخته شد. ورود شمار زیادی مهاجر آلمانی و دیگران به افزایش جمعیت شهر در طول دهه ۱۸۴۰ و دهه‌های پس از آن کمک کرد. 
افزوده‌های تازه به این شهر عبارتند از گذرگاه کنار رودخانه‌ای میلواکی، مرکز دلتا، پارک میلر، موزه هنر، تئاتر، و اسکله ویسکانسین افزون بر این آسمان‌خراش‌های جدید و آپارتمانی تازه‌ای در محله‌ها و در نزدیکی دریاچه و رودخانه ساخته شده‌اند.

واژه میلواکی احتمالاً تغییر شکل یافته واژه «اومینوواکینگ» است که در زبان سرخ‌پوست‌های محل به معنای «محل گرد هم آمدن(در کنار آب)» بوده‌است.
 
بیشتر بخوانیددوران کلاسیک برای سرخ پوستان


9- Denver, CO دنور

دنور شهری که به دلیل داشتن فاصله یک مایلی از سطح دریا به شهر یک مایل بالا شناخته می شود و می بایست خود را برای تغییر ارتفاع و سرد شدن آماده کرد. این شهر در ایالت کلرادو می باشد و جمعیت آن به ۶۰۰٬۱۵۸ می رسد و مساحت آن ۱۵۳ است.  ارتفاع زیاد این شهر دمای 22 درجه سانتیگراد را به ارمغان می آورد.


10- Pittsburgh, PA پیتسبورگ

جای تعجب نیست که نام تیم هاکی این شهر پنگوئن است. در پیتسبورگ در ایالت فلوریدا، متوسط حداقل دمای هوا در تابستان 22 درجه است.شما ممکن است به یک بسته ژاکت نیازمند شوید! جمعیت این شهر ۲۴۴٬۷۶۹ هست و مساحت آن به ۶۱٫۷ متر مربع می رسد.

دورنمای شهر پیتسبرگ شامل ۱۵۱ آسمان‌خراش، ۴۴۶ پل، دو تله‌کابین ریلی و یک دژ مربوط به دوران پیش از انقلاب آمریکا است. بقایای قلعه‌ای تاریخی با قدمتی بیش از ۲۵۰ سال بنام قلعه دوکِین (Duquesne) به‌شکل تصادفی در یکی از پارک‌های این شهر کشف شده‌است.

در سال ۲۰۰۷، پیتسبرگ به عنوان «قابل زندگی‌ترین شهر آمریکا» اعلام شد.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما