بوم گردی در نروژ یک تجربه سفر دلپذیر

در اینجا در مورد بوم گردی در نروژ توضیح داده ایم.
پنجشنبه، 31 مرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سید زهرا خرم شاهی
موارد بیشتر برای شما
بوم گردی در نروژ یک تجربه سفر دلپذیر
 اکوتوریسم معمولاً مستلزم مسافرت به مکانهایی است که دارای گیاهان، جانوران و میراث فرهنگی نسبتاً دست نخورده هستند. این برنامه بر سفرهای مسئولانه متمرکز است و احترام به فرهنگ ها و محیط های مختلف را ترغیب می کند. بنابراین، اگر به دنبال تعطیلات عاری از نگرانی هستید بوم گردی در نروژ را تجربه کنید که راهی عالی برای یادگیری و تجربه فرهنگ ها و سنت های جدید است. این منطقه به دلیل کوه های مرتفع برفی، آبشارها و آبهای شفاف مشهور است. علاوه بر این، مجموعه ای کاملاً از حیوانات وحشی برای دیدن وجود دارد، مانند عقاب ها، مهر و موم و همچنین زیبایی های طبیعی اطراف آن. می توانید فرهنگ محلی را در منطقه ای تجربه کنید که روستاهای کوچک ماهیگیری صدها سال سنت های خود را حفظ کرده اند. بوم گردی در نروژ کمک می کند تا این نواحی زیبا حفظ شود، زیرا اقتصاد محلی را در حالی که محیط زیست طبیعی را حفظ می کند تقویت می کند، اما یک تغییر طراوت از صنایع آسیب زا به محیط زیست است که ما در اطراف خود مشاهده می کنیم و از آن لذت می بریم.


فعالیت های بوم گردی در نروژ

فعالیت های بسیاری وجود دارد که باید در تعطیلات بوم گردی در نروژ تجربه کنید، در جستجوی مکانی باشید که شامل فعالیت های مناسب شما باشد. یک مکان  پیاده روی برای تماشای گوزنهای وحشی سبک شما است. در هر صورت، بسیاری از تجارب نفس گیر برای داشتن یک گردشگری بوم گردی در نروژ وجود دارد، نمونه هایی از برخی فعالیت ها عبارتند از:
-قایق سواری رودخانه
-غارنوردی
-سورتمه سگ

علاوه بر این، در بوم گردی در نروژ این فعالیت ها به همراه غذا و اقامتی در پکیج اکوتوریسم سازماندهی و گنجانده شده است. در طول سفر خواهید دید که منابع طبیعی نه تنها برای صنعت گردشگری بلکه برای کشاورزی، برق آبی و توسعه روستایی با توسعه در نروژ همراه است. بیشتر برنامه ها از راهنماهای محلی برای افزایش تجربه شما استفاده می کنند و مسافران یاد می گیرند که به محیط اطراف احترام بگذارند. شعار نخستین شرکت بوم گردی در نروژ، Romsdal aktiv، این است: "ما روی طبیعت تأثیر نمی گذاریم، اما طبیعت بر ما تأثیر می گذارد".

اسکان بستگی به ترجیحات شخصی شما دارد. Eplet Bed & Apple انتخاب خوبی است اگر به دنبال چیزی کمی سخت تر هستید. توجه داشته باشید که قرارگرفتن در آستان طبیعت به این معناست که شما راحتی نخواهید داشت مانند اتصال به اینترنت، بنابراین انتظار نداشته باشید که مرتباً به روزرسانی هایی را در رسانه های اجتماعی ارسال کنید. در محیط هایی که کاوش می کنید، احتیاط کنید و به اجتماعات مورد بازدید احترام بگذارید. دو مؤلفه همپوشانی سفر پایدار، اکوتوریسم و گردشگری اخلاقی است. 
 

بوم گردی در نروژ یک تجربه سفر دلپذیر

انجمن بین المللی اکوتوریسم برای بوم گردی در نروژ

انجمن بین المللی اکوتوریسم برای بوم گردی در نروژ، اکوتوریسم را به عنوان مسافرت مسئولانه به مناطق طبیعی که محیط زیست را حفظ می کنند و بهزیستی مردم محلی را بهبود می بخشد، تعریف می کند. این انجمن نشان می دهد که اکوتوریست ها از این اصول پیروی می کنند:
-تأثیرات زیست محیطی را به حداقل برسانید.
-ایجاد آگاهی و احترام به محیط زیست و فرهنگی.
-تجربیات مثبتی را هم برای بازدید کنندگان و هم برای میزبانان ارائه دهید.
-مزایای مستقیم مالی برای حفاظت و مردم محلی فراهم کنید.
-حساسیت نسبت به اقلیم سیاسی، محیطی و اجتماعی کشورهای میزبان را افزایش دهید.
-حمایت از موافقت نامه های بین المللی حقوق بشر و کار.

شما می توانید برخی از نکات سفر و سازگار با محیط زیست، و همچنین شرکت ها و انجمن های تورکه توسط مقصد در زیر "انتخاب سفر" ذکر شده است در وب سایت TIES، www.ecotourism.org مشاهده کنید.

همچنین Ecotravel.com را بررسی کنید که به شما امکان می دهد در چندین گروه (مبتنی بر آب، زمینی، هوایی و غیره) شرکت های گردشگری پایدار را جستجو کنید. در حالی که بیشتر تمرکز بوم گردی در نروژ در مورد کاهش تأثیرات بر محیط طبیعی است، گردشگری اخلاقی بدون توجه به موقعیت مکانی، بر شیوه های حفظ و تقویت اقتصاد و جوامع محلی متمرکز است. شما می توانید با اقامت در یک هتل محلی یا خرید در فروشگاهی که کارگران محلی را استخدام می کند و کالاهای تولید شده محلی را بفروشد، گردشگری اخلاقی را در آغوش بگیرید. سفر بین المللی پایدار شیوه های گردشگری اخلاقی را ترویج می کند و یک فهرست گسترده ای از خواص پایدار و اپراتورهای تور در سراسر جهان را مدیریت می کند. در ایالات متحده، نگرانی گردشگری برای کاهش مشکلات اجتماعی و زیست محیطی مرتبط با گردشگری کار می کند. انجمن اپراتورهای تور مستقل گروهی از اپراتورهای ویژه است که در زمینه پایدار سازی تعطیلات پیشرو هستند.


مسافرت داووطلبانه در بوم گردی در نروژ

مسافرت داوطلبانه در بوم گردی در نروژ بین کسانی که می خواهند فراتر از تجربه استاندارد گروهی برای یادگیری زبانها، تعامل با افراد محلی و ایجاد تعامل مثبت در هنگام تعطیلات داشته باشند، رواج یافته است. سفرهای داوطلبانه معمولاً به مهارت های خاصی نیاز ندارند، فقط تمایل به کار سخت و برنامه ها از چند روز تا چند هفته متفاوت است. برخی از برنامه ها مسکن و غذا رایگان ارائه می دهند، اما بسیاری از آنها نیاز به پرداخت داوطلبان برای هزینه های سفر دارند که می تواند به سرعت اضافه شود. قبل از اینکه به یک برنامه داوطلبانه متعهد شوید، مهم است که اطمینان حاصل کنید که هر پولی که می دهید واقعاً به جامعه محلی برمی گردد و کارهایی که انجام می دهید، مناسب شما خواهد بود. داوطلب بین المللwww.volunteerinternational.org)  ) لیست مفیدی از سؤالاتی را که برای تعیین اهداف و ماهیت یک برنامه داوطلبانه وجود دارد، دارد. نروژ خود یک جاذبه است، اما بازدید کنندگان می توانند علاوه بر تحسین بناهای سنتی، از فعالیتهای گسترده ای نیز برخوردار شوند. سه پارک ملی در فاصله نزدیک از شهر و همچنین جنگل ها، دریاچه ها و کوه ها واقع شده اند. تورهای سورتمه ریزی سگ را به عنوان مثال با تورهای آلاسکا، که برای ترویج اکوتوریسم در منطقه فعالیت می کند، ارائه می دهد. این شرکت یکی از پنج شرکت معتبر بوم گردی در نروژ است و قصد دارد خدمتی ارائه دهد که به محیط زیست، مردم و حیوانات احترام می گذارد. ماهیگیری، دوچرخه سواری، قایقرانی، اسب سواری و پیاده روی نیز از جمله فعالیت هایی است که در اختیار مسافران قرار می گیرد که همچنین می توانند از بسیاری از بازارهای غذایی سنتی و مزارع برای بازدید و خرید خود لذت ببرند. 
 

بوم گردی در نروژ یک تجربه سفر دلپذیر

مزایای بوم گردی در نروژ

 در بوم گردی در نروژ شرایط بالقوه فعالیتهای گردشگری روستایی در فضای باز و غیر زمستانی برای منطقه نروژ ارزیابی شده است. این کار برای سه دوره زمانی آینده در مقایسه با دوره مرجع 1961-1990 انجام شده است: 2010-2020 (دهه های 2020)، 2040-2069 (دهه 2050)، 2070-2099 (دهه 2080). ارزیابی بر اساس یک مدل گردش جهانی و دو سناریوی تغییر آب و هوا است که محدوده قابل قبولی از سرعت و شدت تغییرات آب و هوا را در بر می گیرد. در کل، نروژ یک مقصد اکوتوریستی است. در ماه های مهم تابستان، کشورهای شمال اروپا می توانند با توجه به طولانی تر شدن فصل، از درآمد در حال رشد از گردشگری در آینده برخوردار شوند. از این رو، به طور کلی، این کشور در زمره سودجویان قرار دارد. 

منبع: www.frommers.com


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.