معرفی انواع ماسک صورت برند مکس لیدی

امروزه ما بیشتر وقت خود را در بیرون از منزل و در محیط های آلوده صرف می کنیم. پوست در طول یک روز طولانی در معرض تابش نور آفتاب قرار گرفته و تمام آلودگی و اشعه های مضر محیطی را در منافذ خود جذب می نماید. این آلودگی ها موجب در مرور زمان و در کوتاه ترین زمان موجب آسیب جدی به پوست شده و در کمترین حالت بیماری های پوستی را بهمراه خواهد داشت نفوذ و ماندگاری آلودگی های محیطی می توان شما را دچار بیماری های جبران ناپذیر و سرطان های پوستی نماید.
سه‌شنبه، 9 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
معرفی انواع ماسک صورت برند مکس لیدی
برای رفع آلودگی و پاکسازی منافذ عمیق و یا سطحی پوست پیشنهاد ما به شما استفاده از ماسکهای لایه بردار ملایم پوست است که موجب پاکسازی منافذ پوست شما شده و پوستی سلامت و شاداب را به شما هدیه خواهد داد. برند مکس لیدی از جمله برندهای معتبر و پرطرفدار در زمینه تولید و پخش انواع ماسک های لایه بردار با عصاره و ویژگی های متنوع می باشد که برای تمامی مشکلات پوستی محصولی مناسب را به بازار محصولات آرایشی عرضه نموده است. برند مکس لیدی با کیفیت و تنوع بالا به سرعت توانسته جایگاه ویژه ای برای محصولات خود در دنیای گسترده محصولات آرایشی و بهداشتی باز نماید. ازجمله پرفروش و پرطرفدارترین محصولات این برند اسکراب و ماسک های لایه بردار مکس لیدی می باشد. فروشگاه پیراکده عرضه کننده محصولات با کیفیت بالا انواع محصولات این برند معتبر و پرفروش را در اختیار مشتریان خود قرار داده که در ادامه به معرفی ویژگی برخی از این ماسک ها پرداخته شده است.
 

لایه بردار اسکراب مکس لیدی

ژل لایه بردار اسکراب مکس لیدی از لایه بردارهای پرطرفدار بوده که بسرعت در منافذ پوست نفوذ کرده و تمام آلودگی های موجود در منافذ پوست را از بین برده و خشکی یا چربی اضافه پوست را برطرف می نماید در واقع این ژل موجب تعادل در چربی پوست شده و سلامت پوست شما را تضمین می نماید. این محصول با رایه های توت فرنگی، لیمو، آلوئه ورا و عصاره روغن کوسه موجب ترمیم و بازسازی بافت آسیب دیده پوست خواهد شد و حس طراوت و شادابی را به پوست شما باز می گرداند. ماسک ژله ای مکس لیدی سلول های مرده سطح پوست را برطرف نموده و پوستی سلامت را به شما هدیه خواهد داد.

معرفی انواع ماسک صورت برند مکس لیدی
 

بلک ماسک زغالی مکس لیدی  MAX LADY

از پرفروش ترین ماسک های لایه بردار موجوددر بازار بلک ماسک زغالی مکس لیدی می باشد. این ماسک حاوی زغال درخت بامبو بوده که موجب شفاف و جوانسازی بافت سلولی پوست خواهد شد. بلک ماسک مکس لیدی لایه بردار بسیار قوی می باشد که تعادل چربی پوست را برقرار کرده و موجب رفع دانه های سرسیاه و آکنه های پوستی می شده و رطوبت را به پوست شما باز می گرداند. این ماسک با لایه برداری عمیق منافذ پوست از ایجاد آکنه و جوش های پوستی جلوگیری می نماید. در دوره استفاده موجب رفع لک های سطحی و جای جوی بر روی پوست شما خواهد شد. ماسک لایه بردار مکس لیدی را باید به صورت نقاطی بر روی پوست خود بمالید و اجازه دهید تا مواد آن خشک شود سپس به راحتی می توانید از گوشه ماسک را از روی پوست خود جدا کنید و شاهد پاکسازی منافذ و طراوت پوست خود باشد. بصورت مختصر می توان گفت این ماسک موجب رفع آلودگی و گرد و غبار از روی پوست، شفاف سازی و لطافت پوست، لایه برداری قوی و از بین بردن جای جوش، متعادل نمودن چربی پوست، مرطوب کننده پوست صورت، از بین برنده لک و آکنه در استفاده مداوم، شاداب نمودن پوست صورت و تامین مواد مغذی و مفید برای پوست خواهد شد. این ماسک را می توانید با بهترین کیفیت در فروشگاه پیراکده با قیمتی مناسب تهیه نمایید.
 

ماسک طلای آبرسان مکس لیدی  MAX LADY

قرار گرفتن در مقابل تابش آفتاب و نفوذ آلودگی های محیطی به منافذ پوست موجب تیرگی و ایجاد لک بر روی پوست شما خواهد شد. برای رفع تمامی لک ها و شفاف سازی پوست پیشنهاد ما به شما استفاده از ماسک طلای مکس لیدی لایه بردار حاوی عصاره ذرات طلای مکس لیدی می باشد. این ماسک حاوی کلاژن بوده که موجب ترمیم و بازسازی بافت سلولی آسیب دیده پوست شما شده و پوستی جوان و شاداب را به شما هدیه خواهد داد. وجود ذرات طلا موجود در مواد این ماست باعث سفت و محکم شدن بافت سلولی پوست شده و عمل لیفتینگ پوست شما به خوبی انجام خواهد گرفت در نتیجه از چین و چروک پوست جلوگیری نموده و چروک های سطحی پوست را برطرف می نماید. با استفاده از این ماسک می توانید آکنه و جوش های سرسیاه پوستی را رفع نمایید. این ماسک با آبرسانی مناسب پوست طراوت را به پوست شما باز می گرداند و پوستی شفاف و لطیف را برای شما به ارمغان می آورد.

معرفی انواع ماسک صورت برند مکس لیدی
 

ماسک لایه بردار صورت الماس مکس لیدی

جدیدترین ماسک لایه بردار مکس لیدی، ماسک لایه بردار الماس می باشد. این ماسک جهت پاکسازی عمیق پوست از آلودگی ها و از بین بردن جوش های سرسیاه تهیه شده است. مواد کریستالی موجود در این ماسک باعث تسهیل جدا شدن سلولهای مرده پوست از سطح پوست می شود و پوست شفاف تر و درخشان تر می گردد. وجود اسیدهای میوه نظیر آلفا هیدروکسی اسید موجود در کیوی که در این ماسک وجود دارد باعث می شود علاوه بر رطوبت رسانی به پوست سرعت نوسازی پوست نیز افزایش یابد. این ماسک غنی از مواد طبیعی کائولن می باشد که چربی اضافه پوست را جذب کرده، جوش های سرسیاه را از بین می برد و منافذ پوست را کوچکتر می نماید و پوست را شفاف و با طراوت می گرداند. استفاده از این ماسک بسیار آسان بوده و به راحتی از روی پوست شسته می شود.

بطور کلی میتوان گفت ماسک لایه بردار الماس مکس لیدی موجب پاکسازی عمیق پوست، کاهش چربی اضافی و برطرف کننده جوش های سرسیاه می باشد. این ماسک حاوی عصاره کیوی و دانه های کریستال جهت لایه برداری ملایم و عصاره نارون کوهی جهت تنگ نمودن منافذ پوست می باشد. انواع ماسک لایه بردار مکس لیدی را می توانید با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون بصرفه در فروشگاه پیراکده سفارش دهید.
 

اسکراب نمک دریا مکس لیدی  MAX LADY

برند مکس لیدی با در نظر گرفت رضایت و رفع دغدغه و مشکلات پوستی مصرف کنندگان محصولات خود محصولات بداشتی متنوعی را به بازار محصولات آرایشی عرضه داشته است. از جمله محصولات پرطرفدار برند مکس لیدی اسکراب نمک دریا می باشد. تیره شدن نقاطی از بدن بویژه زانو، آرنج و قوزک پا تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهر شما خواهد داشت. برای رفع این تیرگی های بوجود آمده می توانید از اسکراب های لایه بردار استفاده کنید. نمک حمام مکس لیدی موجب بطرف نمودن سلولهای مرده بافت پوست و روشن شدن نقاط تیره و رفع تیرگی های بوجود آمده بر اثر استفاده از موم و اپیلاسیون و یا اصلاح خواهد شد. مقداری از نمک دریا را می توانید بر روی نواحی تیره مثل زانوها و یا آرنج خود زده و ماساژ دهید و سپس با آب ولرم آبکشی نمایید. این نمک حاوی ویتامین E بوده و موجب شادابی و جوانسازی پوست می شود و لطافت بی نظیری به پوست شما می بخشد. استفاده از نمک حمام مکس لیدی اثر ضدالتهاب داشته و از بیماری های پوستی جلوگیری نموده و موجب حفظ رطوبت پوست خواهد شد. مزایای اسکراب نمک دریا مکس لیدی را می توان به صورت مختصر این گونه بیان نمود: رفع سلول های مرده پوست، حاوی ویتامین E، روشن و شفاف کردن نواحی تیره پوست، حاوی عصاره شیر برای شادابی پوست، ضد التهاب و حساسیت، حفظ رطوبت پوست، نرم کننده و لطافت بخش عالی. این ماسک پرکاربرد و پرطرفدار را می توانید از فروشگاه پیراکده با بهترین کیفیت تهیه نمایید. 

قیمت انواع ماسک لایه بردار مکس لیدی

فروشگاه پیراکده برای جلب رضایت و رفاه حال مشتریان خود و با توجه به تغییر و افزایش قیمت محصولات آرایشی موجود در بازار در تلاش است که لوازم آرایشی با کیفیت بالا را در اسرع وقت و با قیمت مناسب جهت سفارش در دسترس شما عزیزان قرار دهد و این اطمینان را به شما خواهد داد که تمامی محصولات با کیفیت بالا در این فروشگاه عرضه خواهد شد. انواع ماسک لایه بردار صورت با ویژگی های متنوع از برند پرفروش مکس لیدی  را می توانید با قیمت مناسب در فروشگاه پیراکده سفارش دهید. همچنین برای دریافت بهترین مشاوره خرید می‌توانید با یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

09362423974 02634649738
www.Pirakade.ir


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.