بهترین راه برای بهینه سازی وب سایتتان

افزایش رقابت در وب نیازمند بهینه سازی وب سایتتان برای موفقیت در این زمینه است. در این مقاله، به شما می‌گوییم چطور دقیقاً این کار را انجام دهید تا بیشترین دید بر کار را داشته باشید.
سه‌شنبه، 16 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی رضایی میر قائد
موارد بیشتر برای شما
بهترین راه برای بهینه سازی وب سایتتان
با وجود میلیون‌ها وب سایت موجود در اینترنت که تعداد آنها در هر دقیقه در حال افزایش است، اهمیت استراتژیک طراحی وب سایتی که به خوبی ساختار یافته باشد به شدت افزایش یافته است. پتانسیل درآمدزایی زیادی در اینترنت وجود دارد و کارشناسان می‌گویند این فقط نوک کوه یخ است که در این دوره شاهد آن هستیم. فضای سایبری می‌تواند فرصتی برای کسب درآمد بیشتر از آنچه تصور می‌کنید به شما بدهد. بنابراین، با وجود تعداد زیادی وب سایت که با یکدیگر رقابت می‌کنند، بهینه سازی عالی از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.
 

چرا بهینه سازی وب سایت مهم است؟

بدون شک اگر در مورد انجام کار خود به صورت آنلاین جدی باشید، پس نمی‌توانید از بهینه سازی وب سایت خود دریغ کنید. این امر به این دلیل است که اگر مشتریانی که خدمات شما به آنها ارائه می‌شود نتوانند حضور شما را در اینترنت پیدا کنند، مشاغل شما ناکام خواهند ماند.
 
یک مطالعه مورد علاقه عموم نشان می‌دهد که تقریباً 85٪ از کاربران وب از موتورهای جستجوگر اینترنتی برای جستجوی اطلاعات در اینترنت یا خرید محصولات استفاده می‌کنند. اکنون، این تعداد زیادی است و شما نمی‌توانید از آن غافل شوید. اگر وب سایت شما در بین 20 نتیجه برتر رتبه بندی نشده است، شانس این که ایده کسب و کار شما موفق شود خیلی کم است.
 

مهارت فنی

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به یک پارامتر مهم برای هر صاحب وب سایتی تبدیل شده است. هوشمند بودن از نظر فنی برای کسب رتبه در نتایج موتورهای جستجو ضروری است. برخی از جنبه‌های مهم فنی سئو عبارتند از:
 
کلید واژه‌ها:
بر اساس محتویات وب سایت خود، شما باید تحقیقات مناسبی در مورد کلید واژه‌ها انجام دهید. انتخاب کلید واژه‌های کم اما مهم می‌تواند باعث افزایش رتبه شما در صفحات موتور جستجو شود.
 
برچسب‌های متا:
برچسب‌های متا که بین تگ‌های HTML وجود دارند، اطلاعاتی اساسی در مورد این که وب سایت شما دقیقاً در باره‌ی چیست برای بازدیدکنندگان وب سایتتان فراهم می‌کنند. برچسب‌های متا باید توضیحی روشن در مورد آنچه وب سایت شما ارائه می‌دهد داشته باشند.
 
برچسب‌های تصویر ALT :
پس از URL یک تصویر در وب سایت، برچسب ALT تصویر می‌آید. اطمینان حاصل کنید که یک عبارت کلید واژه‌ای قابل خواندن را در این برچسب وارد می‌کنید.
 
برچسب‌های عنوان:
مهم‌ترین عبارت کلید واژه‌ای وب سایت خود را در برچسب عنوان قرار دهید زیرا این امر به دست‌یابی به رتبه‌های بالاتر کمک می‌کند.
 
متون:
هرچه محتوای با کیفیت‌تر و سئوی سازمان یافته‌تری داشته باشید، شانس موفقیت شما بیشتر خواهد شد. در متن باید حداقل سه یا چهار بار کلمات کلیدی تکرار شده باشند و کلمات کلیدی را می‌توان به عنوان اصلی، اولیه و ثانویه رتبه بندی کرد.
 
علاوه بر تلاش‌های اختصاصیSEO ، بازاریابی و تبلیغات نیز نقش مهمی دارند. در صورتی که سرگردانید که چگونه تبلیغات کنید، می‌توانید تبلیغات اینترنتی، همچون شبکه‌های اجتماعی و سایر تکنیک‌های ساده بازاریابی اینترنتی، را در نظر بگیرید. اگر به دنبال راه‌هایی برای افزایش ترافیک وب سایت خود هستید، می‌توانید گزینه‌های مختلف و متنوعی را برای بهینه سازی ترافیک وب سایت خود در نظر بگیرید.
 

استراتژی‌های مؤثر برای بازاریابی وب سایت

احتمالاً می‌خواهید تجارت خود را آنلاین کنید، اما نمی‌دانید چه کاری انجام دهید؟ چند راهکار اساسی اما مؤثر برای بازاریابی وب سایت برای تازه کاران در زیر آمده است.
 
وب سایت ابزاری جالب برای هر شغلی است که می‌خواهد محصولات یا خدمات خود را از طریق اینترنت بفروشد. در حالی که به شرکت شما حضور جهانی می‌بخشد، کانال دیگری را نیز برای دریافت تقاضاها و انجام فروش می‌گشاید.
 
وب سایت شما چهره شرکت شما در اینترنت است و باید متناسب با این واقعیت با آن عمل شود. در اینجا چند مورد وجود دارد که در این زمینه به شما کمک می‌کند.
 
قبل از شروع این مأموریت، این موارد را تجزیه و تحلیل کنید: خواست یا هدف از ایجاد وب سایتتان بر روی شبکه چیست؟ بازار هدف شما چیست؟ گروه سنی و جنسیت آنها چیست؟ ترجیحات آنها از نظر رنگ و محتوا چیست؟ ظرفیت هزینه‌ای آنها در رابطه با محصول / خدمتی که قصد فروش آن در سایت خود را دارید چقدر است؟ اگر وب سایت شما در بین 20 نتیجه برتر رتبه بندی نشده است، شانس این که ایده کسب و کار شما موفق شود خیلی کم است. آیا سایت شما پرسیدن سؤال توسط آنها / گذاشتن سفارش / و دسترسی به خدمات مشتری را آسان می‌کند و چگونه این کار را انجام می‌دهد؟ رقبای شما چه کسانی هستند؟ چه چیزی آنها را به رقبای شما تبدیل می‌کند؟ چرا از رقبای خود بهتر هستید؟ چه چیزی را می‌خواهید از طریق سایت خود به جهانیان انتقال دهید؟
 
هنگامی که به این سؤالات پاسخ می‌دهید، بسیار خاص باشید، زیرا این‌ها راهنمای شما برای طراحی وب سایت و نوشتن مطالب آن خواهد بود.
 
طراحی وب سایت باید مطابق با نگاه و احساس کلی تضمین بازاریابی شرکت شما باشد (آرم، بروشور، سربرگ نامه و غیره). در عین حال، طراحی نباید "خیلی سنگین" باشد. یک قانون اساسی این است که صفحه وب باید حداکثر در 12 ثانیه بارگیری شود. به خاطر داشته باشید که همه افراد جهان ارتباط اینترنتی باند پهن ندارند. هنوز هم تعداد زیادی از افراد در گوشه و کنار جهان با اتصال آهسته شماره گیری وجود دارند که ممکن است مشتریان بالقوه شما باشند. بیننده متوسط ​​برای بارگیری صفحه شما خیلی صبر نخواهد کرد. او با گذشتن از صفحه‌تان ادامه خواهد داد.
 
محتوای وب سایت باید کلیه اطلاعات مرتبط را بدون اینکه کسل کننده باشد به بینندگان ارائه دهد. بیننده متوسط ​​قصد ندارد به سایت شما بچسبد و حجم زیادی از داده‌هایتان را بخواند، مگر این که وی در حال نوشتن یک پایان نامه در مورد آن باشد. در شبکه، مردم می‌خواهند اطلاعات را فوراً و با یک نگاه جاروب کننده بگیرند. اطمینان حاصل کنید که مطالب کوتاه و شیرین و به نکته باشند.
 
یک وب سایت ساده به زبانی با نام "Hyper Text Markup Language" یا HTML نوشته شده است. البته زبان‌ها، برنامه‌ها و کدهای دیگری نیز وجود دارند که برای افزودن کارایی و زیبایی به سایت شما آمده‌اند.
 
محتوای وب سایت باید برای موتورهای جستجو بهینه شود. آنها دسترسی به بازار هدفتان را برای شما آسان می‌کنند. به نکات مربوط به بهینه سازی موتور جستجو توجه کنید. به آنها و قوانین موتورهای جستجو احترام بگذارید.
 
منبع: کوندان پندی


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.