آشنایی با نرم افزار نیکوکاری سایه

«سایه» سامانه ای است که توان توانمند را به نیاز نیازمند وصل می‌کند که نیازمندهای تکراری و غیرواقعی را حذف و همه چیز را شفاف میکند به کمک این سامانه، میتوان کمک‌ها را به دست نیازمندان واقعی رساند و تا آخر که به دست نیازمند واقعی برسد، از طریق این اپ پیگیر بود.
يکشنبه، 5 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با نرم افزار نیکوکاری سایه

معرفی اپلیکیشن نیکوکاری سایه

اپلیکیشن نیکوکاری سایه این امکان را برای کاربران فراهم می سازد تا به سه روش مختلف به هم نوعان خود کمک کنند.

در صورتی که شما کالایی را خریداری کرده و یا در اختیار داشته باشید می توانید به کمک اپلیکیشن نیکوکاری سایه آن از شهرها و آدرسی که مدنظر دارید، دریافت کرده و به دست فردی که می خواهید برساند.

در روش دومی که این اپلیکیشن در اختیارتان قرار می دهد، شما می توانید ار پرداخت نقدی استفاده نمایید.

حتی می توانید بخشی از کمک های خود را به صورت نقدی و بخشی دیگر را به صورت ارسال کالا به فرد نیازمند تحویل دهید.

و اما روش سومی که در این اپلیکیشن می توان از آن استفاده نمود، روش گلریزان است.

شما در این روش لینکی را در اختیار دوستان و آشنایان خود قرار می دهید تا آن ها نیز همانند شما با پرداخت مبالغی، مطابق میل خود پولی اهدا کرده تا در نهایت هزینه ها جمع آوری شده تا به شکل کمک نقدی و یا خرید کالا در اختیار افراد نیازمند قرار گیرد.

در این نرم افزار بخش های متفاوتی وجود دارد که اقسام نیازمندی ها را تقسیم بندی می کند. از جمله این تقسیم بندی ها می توانیم به خرید جهیزیه، تحصیل کودکان کار و اشتغال اشاره نماییم.

قسمت دیگری در اپلیکیشن نیکوکاری سایه وجود دارد و آن ثبت توانمندی برای نیکوکاری است.

به این معنا اگر شما کالای خاصی دارید و می خواهید آن را اهدا نمایید، می توانید آن را در این نرم افزار به ثبت رسانده تا فرد نیازمند آن را در محل مورد نظرتان دریافت نماید.

در این بخش دسته بندی های متفاوتی وجود دارد که به خدمات درمانی، دسته بندی کالا، خدمات آموزشی و فراهم آمدن امکانات تقسیم می شوند که هر یک از این موارد دارای زیرمجموعه هایی هستند که کالا و خدمات خاصی را تعریف می کنند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم چنانچه قصد کمک به نیازمندان را دارید، از اپلیکیشن نیکوکاری سایه استفاده نمایید تا بتوانید به راحت ترین شیوه ممکن کمک های خود را درست به دست نیازمندان برسانید و گوشه ای از مکشلات زندگی آنان را برطرف سازید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما