آشنایی با برنامه های مخفی کردن فایل در اندروید

هر کاربر درگوشی همراه خود ایمیل‌ها، اسناد، تصاویر و یا فایل‌هایی دارد که ترجیح می‌دهد از دسترس دیگران دور باشد. به هر دلیلی، گزینه‌های زیادی برای مخفی کردن محتوا در تلفن شما وجود دارد. بنابراین بامطالعه این مقاله می‌توانید به راهکارهای آموزنده‌ای برای مخفی کردن فایل‌ها و برنامه‌های شخصی‌تان دست پیدا کنید.
يکشنبه، 12 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با برنامه های مخفی کردن فایل در اندروید

برنامه های مخفی کردن فایل در اندروید

 
TimeLock Free
برنامه رایگان Hide Photos – TimeLock Free یک گاو صندوق بسیار امن برای تصاویر و ویدیوهای شماست که به طرز هوشمندانه‌ ای پشت یک ساعت پنهان می شود.
 
ویژگی‌ ها
ابداع منحصر به‌ فرد در زمینه امنیت – رمزنگاری 256 بیتی AES با خیال راحت این برنامه را روی گوشی موبایل خود نصب کنید و از امکان مخفی کردن فایل ها ، ویدئو ها و عکس های شخصی خود بهره ببرید.
 
(Gallery Lock (Hide pictures
برنامه (Gallery Lock (Hide pictures یک برنامه خوب برای مخفی کردن فایل در اندروید است.

اگر حفظ امنیت عکس هایی که در دستگاه اندروید تان دارید برایتان اهمیت دارد باید از نرم افزار هایی به عنوان گالری استفاده کنید که قابلیت پشتیبان گیری از داده ها را نداشته باشند و فقط نمایش دهنده فایل باشند.

نرم افزار (Gallery Lock (Hide pictures یک برنامه سبک و سریع اندرویدی است که بدون بکاب گرفتن از داده های چندرسانه ای شما در محیطی جذاب و کاربر پسند اقدام به نمایش عکس و ویدیو های تان می نماید.

در این برنامه می‌توانید با مخفی کردن برخی از عکس‌ هایتان آنها را از دسترسی افراد کنجکاو دور کنید. این نرم‌ افزار(Gallery Lock (Hide pictures روی تمام گوشی‌ های اندرویدی با اندروید پایین هم نصب می شود و برای اندروید 8 بهینه‌ سازی شده است.
 
Vault Pro – Hide Picture & Video
برنامه Vault Pro – Hide Picture & Video عکس و ویدئوهای شما را قفل می کند و اس ام اس های و حتی لیست تماس تان را قفل می کند.
 
مخفی کردن عکس
با الگوریتم های این برنامه عکس های تان را مخفی کنید و درون کیف ایمنی که برنامه در اختیار قرار می دهد نگهداری نمایید.
 
روش قفل کردن فایل، عکس و ویدیو در برنامه Vault Pro – Hide Picture & Video
با استفاده از برنامه می توانید برای قفل کردن فایل های تان از شیوه وارد کردن الگو یا گذاشتن کد استفاده کنید.
 
لاک اسکرین
از والپیپرهای برنامه می‌ توانید در بخش قفل صفحه‌ نمایش استفاده کنید.
 
قفل‌ کردن با تأخیر
از این شیوه می‌ توانید برای زمانی استفاده کنید که می‌خواهید بعد از وقفه کوتاهی به‌ سرعت به برنامه قفل‌ شده دسترسی داشته باشید. دانلود کنید.
 
App Hider- Hide Apps Hide Photos Multiple Accounts
برنامه کاربردی App Hider- Hide Apps Hide Photos Multiple Accounts برنامه ای آسان برای مخفی کردن فایل ها و برنامه ها در اندروید است.

این برنامه علاوه بر مخفی کردن پیام رسان های تان ، فیلم و عکس های تان را نیز مخفی می کند. با خیال راحت آن را نصب کنید و فایل هایتان را از دسترس بقیه خارج کنید. این برنامه از اندروید 8 نیز پشتیبانی می کند و به چندین حساب کاربری امکان دسترسی می دهد.
 
Hide Pictures – Hide it Pro
با این نرم افزار می توانید تمام فایل هایی را که نمی خواهید دیگران به آن دسترسی داشته باشند مخفی کنید.

این نرم افزار در گوشی به عنوان Audio Manager خود را نمایش می دهد اما در واقع هنگامی که برای مدت چند ثانیه انگشت خود را روی آن نگه دارید برنامه اصلی یعنی Hide It Pro اجرا خواهد شد . با این برنامه دیگر خیالتان از امنیت فایل هایتان راحت باشد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.