آشنایی با برنامه Textnow

ممکن است شما هم به این فکر افتاده باشید که از یک یا چند شماره مجازی رایگان برای ورود به تلگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری استفاده کنید.برای همین منظور ما در این مطلب قصد داریم روش ساخت شماره مجازی با استفاده از اپلیکیشن TextNow را آموزش دهیم.
چهارشنبه، 6 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با برنامه Textnow

شماره مجازی چیست؟

قبل از اینکه به بررسی ویژگی های برنامه Textnow بپردازیم، باید بدانیم که به طور کلی شماره مجازی چیست و چه کاربردی می تواند داشته باشد؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که شماره مجازی امکانی است که با استفاده از آن می توانید بدون نیاز به خرید و تهیه سیم کارت، از طریق اینترنت و سرویس شماره مجازی، اقدام به دریافت و ارسال پیام، مکالمه و ثبت نام در وب سایت ها نمایید.

تصور کنید شما قصد دارید یک اکانت اسکایپ ایجاد کنید تا با آن بتوانید با دوستان خود تماس تصویری برقرار نمایید. برای این منظور نیاز دارید که شماره تلفن همراه خود را در این شبکه اجتماعی وارد نمایید. اما گاهی ممکن است بنا به دلایلی دوست نداشته باشید تا با شماره خودتان یک اکانت بسازید.

به همین دلیل لازم است که از برنامه های شماره مجازی نظیر Textnow استفاده کرده و اقدام به دانلود Textnow نمایید.

از طرف دیگر ممکن است شما دوست داشته باشید که چند اکانت در تلگرام یا واتس اپ و یا هر برنامه پیام رسان دیگری داشته باشید. برای این منظور نیاز است که شما دارای چندین سیم کارت مختلف به ازای هر اکانت خود داشته باشید که در برخی موارد این کار ممکن است هزینه بر و یا وقت گیر باشد.

با استفاده از شماره مجازی، شما خواهید توانست به سادگی و بدون نیاز به خرید سیم کارت، به هر تعدادی که می خواهید شماره تولید کرده و اکانت های مختلف بسازید.

حال که با کاربرد برنامه ساخت شماره مجازی آشنا شدیم، به سراغ معرفی یکی از قدرتمندترین برنامه ها در این زمینه خواهیم رفت و به معرفی Textnow می پردازیم.
 

ویژگی های برنامه Textnow

همانطور که اشاره شد، Textnow یکی از برنامه های قدرتمند در زمینه ساخت شماره مجازی می باشد که هم برای سیستم عامل اندروید و هم ios طراحی و عرضه شده است.

این برنامه دارای قابلیت های بسیار زیادی در زمینه یاد شده می باشد که از جمله مهترین آن ها می توان به امکان ارسال و دریافت پیامک، برقراری تماس صوتی و تماس تصویری اشاره داشت. اما از آنجا که ساخت شماره مجازی، برای شرکت سرویس دهنده یک امر هزینه بر محسوب می شود، بنابراین برای استفاده از خدمات شماره مجازی، نیاز است که شما پس از دانلود Textnow و ثبت نام در آن، هزینه مربوط به هر شماره مجازی را پرداخت نمایید.

اما خوشبختانه Textnow برای هر کاربری که برای اولین بار اقدام به نصب این اپلیکیشن می کند، یک شماره مجازی رایگان در نظر گرفته است که می توان از آن بهره برد و به امکانات یاد شده، دسترسی پیدا کرد.

شماره مجازی اختصاص یافته با کاربر پس از دانلود Textnow ، یک شماره از امریکا یا کانادا خواهد بود که این مورد باعث می شود تا مکان شما برای مخاطبینتان مبهم باقی بماند.

برخی از امکاناتی که با دانلود Textnow می توانید به آن دست پیدا کنید، عبارتند از:

ایجاد و دریافت تماس های صوتی

ارسال , دریافت و ذخیره تصاویر

توانایی ارسال و دریافت پیام کوتاه توسط شماره مجازی دریافت شده

دریافت بسته هدیه مکالمه و پیام کوتاه پس از ثبت نام در برنامه

امکان افزودن امضا به متن های خود

تغییر و تنظیم آلارم پیام های کوتاه و تماس های دریافتی توسط اپلیکیشن

قابلیت سفارشی سازی پس زمینه پیام ها

دارا بودن کالر آی دی

توانایی فروارد کردن تماس ها

کاملا رایگان

برنامه TextNow می تواند حتی به تبلت ها و کامپیوترهایی که سیم کارت نمی خورند یک شماره مجازی اختصاص دهد.

این برنامه کاملا رایگان بوده و تاکنون بیش از 10 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. کارایی این برنامه در خصوص ویژگی های ذکر شده بسیار عالی بوده و توانسته از سوی کاربران امتیاز عالی 4.4 را دریافت نماید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.