آشنایی با چند نرم افزار گوشی برای ورزش در خانه

متأسفانه سبک زندگی بسیاری از ما به گونه ای شده که اگر دوست داشته باشیم هم مجالی برای ورزش منظم و مستمر نخواهیم یافت. اما آیا وقتمان آنقدر تنگ است که نمی توانیم به جای ده دقیقه دراز کشیدن جلوی تلویزیون و خوردن تنقلات، ده دقیقه نرمش ساده انجام دهیم؟
شنبه، 18 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با چند نرم افزار گوشی برای ورزش در خانه

لیست بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه

 
Nike+ Training Club
در این اپلیکیشن جامع و بسیار زیبا، نایک بیشتر از 100 تمرین ورزشی متنوع در زمینه های استقامت، تحرک و قدرت، در برنامه های کوتاه 15 دقیقه ای و طولانی مدت تر ارائه کرده است، تا بتوانید همواره در تمرینتان تنوع ایجاد کنید.

با AirPlay و AppleTV می توانید این تمرینات را در صفحه نمایش بزرگتر و صدای بهتر مشاهده کنید. همچنین در این برنامه ورزشکاران مشهوری نیز حضور دارند، که برای دادن انگیزه به شما، پا به پای شما ورزش می کنند.

یک ویژگی مثبت دیگر در این نرم افزار این است که تمام فعالیت های ورزشی شما به صورت خودکار در حساب کاربری نایک شما قرار می گیرد، به این صورت می توانید تصویر کاملی از تمرینات ورزشی خود داشته باشید.
 
Freeletics
Freeletics بر اساس 4 پلتفرم عمل می کند: تناسب اندام، تمرینات و ورزش های بدنسازی، تغذیه و دو.

برنامه بدنسازی کاملا شما را از محدودیت هایتان دور می کند و حرکات آن از وزن بدن شما استفاده می کند، و باید این حرکات را در سریع ترین زمان ممکن به پایان برسانید.

برای هر تمرین یک ویدیو وجود دارد که نحوه صحیح انجام آن را نشان می دهد. همچنین این برنامه به شما انگیزه می دهد تا به برنامه تان پایبند باشید و هر بار رکورد خود را بزنید.

اگر بخواهید می توانید هزینه اشتراک برای دسترسی به مربی را پرداخت کنید، تا تمریناتی متنوع تر، و همچنین برنامه ای مخصوص برای هدف خودتان را دریافت کنید.

همچنین اشتراک دیگری برای گرفتن برنامه تغذیه در این برنامه وجود دارد، که برنامه غذایی هفتگی به شما می دهد تا تمریناتتان را با این برنامه غذایی تکمیل کنید.
 
Sworkit
به این برنامه می توانید بگویید که چه نوع تمریناتی را می خواهید (قدرتی، هوازی، یوگا، و یا کششی)، و چه میزان وقتی برای انجام آن ها دارید (از پنج دقیقه تا یک ساعت)، و بر این اساس اپلیکیشن تمریناتی را متناسب با خواسته های شما در اختیارتان قرار می دهد.

اگر برنامه را ارتقا دهید، می توانید تعداد تکرار حرکت ها و همچنین نواحی مختلف بدنتان، که می خواهید تمرکز بیشتری بر آن ها داشته باشید را انتخاب کنید.

این برنامه ساده برای افرادی که می دانند برای چه نواحی ای نیاز به تمرین دارند، تمریناتی عالی ارائه می دهد.
 
Daily Burn
Daily Burn مانند یوتیوب شخصی شماست. این برنامه 500 ویدیوی تمرینی مختلف ارائه می دهد، که توسط مربیان حرفه ای آموزش داده شده اند، و زمان آن ها بین 15 دقیقه تا یک ساعت است.

اگر اشتراک این برنامه را بخرید ویدیوهای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می توانید تمریناتی که برای شما مناسب هستند را بهتر و راحت تر بیابید.

همچنین 20 برنامه مختلف (از تمرینات هئوازی شدید تا یوگا) در این برنامه وجود دارد، و هر تمرین را می توانید توسط برنامه های پخش کننده مختلف تماشا کنید و بهانه ای برای نرسیدن به جلسه ورزشی تان نداشته باشید.

البته قیمت خرید اشتراک این برنامه کمی زیاد است، اما با توجه به امکاناتی که در اختیار مخاطب قرار می دهد، برنامه ای خوب برای افرادی است که در رسیدن به هدفشان جدی هستند.
 
Daily Yoga
فیتنس تنها به معنی انجام حرکات ورزشی نفس گیر نیست، و این برنامه راه های جایگزین برای روی فرم ماندن را با ارائه ویدیوهای با کیفیت به شما نشان می دهد.

تمامی تمرینات زیر 30 دقیقه هستند و 50 جلسه آموزشی مختلف در این برنامه وجود دارد. جلسات تمرینی بر اساس آن قسمتی از بدن که بر آن تمرکز دارید تفکیک شده اند.
 
Seven
Seven با فیتنس مثل بازی ها ویدیویی برخورد می کند،و شما را به چالش ورزشی 7دقیقه در روز برای 7 ماه، فرا می خواند. تمام چیزی که برای انجام این تمرینات نیاز دارید، یک صندلی، دیوار و وزن بدن خودتان است.

در ابتدای این برنامه، دقیقا مثل بازی های رایانه ای، سه فرصت دارید (به شکل قلب نمایش داده می شود)، که با انجام ندادن هر جلسه یک فرصت را از دست می دهید. اگر در یک ماه هر سه فرصت خود را از دست بدهید، برنامه فرآیند تمرینات شما را به صفر باز می گرداند.

اگر به صورت مداوم به برنامه عمل کنید، نتیجه آن را خواهید دید. خرید نسخه کامل تر برنامه نیز کمک می کند تا از روتین روزانه تمرینات خارج شوید.
 
Workout Trainer
یکی دیگر از برنامه های خوب ورزش در خانه Workout Trainer است که بیش از 1000 تمرین مختلف، در مدت زمان بین 5 تا 15 دارد، و هرکدام از این تمرینات با دستور العمل های صوتی و تصویری همراه هستند.

علاوه بر تمرینات استاندارد، می توانید روتین خود را بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، و همچنین از تمرینات دیگر افراد بهره ببرید.
 
Runtastic Training series
از نام این برنامه به نظر می رسد که تنها برای یک هدف خوب باشد، اما در زمینه تمرینات قدرتی بدنسازی نیز بسیار مفید عمل می کند.

برای استفاده از این برنامه کافیست آن را باز کنید و به شما می گوید که گوشی را کجا بگذارید و چند بار باید حرکت را تکرار کنید. بعد از تمرینات زمان استراحت دارید و می توانید میزان سختی تمرینات را تنظیم کنید.

حتی می توانید فرآیند کار را بر ابر (cloud) ذخیره کنید و در صورت نیاز به استفاده از دیگر دستگاه ها، به تمریناتتان دسترسی داشته باشید.

در نهایت باید توجه داشته باشید که تمرینات ارائه شده توسط این برنامه ها ممکن است برای کودکان مناسب نباشد. بهتر است برای آن ها از ورزش های مناسب کودکان استفاده کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما