چگونگی تغییر دادن ایمیل در اینستاگرام

اینستاگرام یک نرم افزار پر طرفدار در بین شبکه های اجتماعی است که هر روز به کاربران آن افزوده می شود .ممکن است شما ایمیل خود را تغییر دهید و یا بخواهید اینستاگرام خود را روی ایمیل دوم خود ثبت کنید . برای تغییر دادن ایمیل در اینستاگرام حتما مقاله پیش رو را مطالعه نمایید.
سه‌شنبه، 21 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی تغییر دادن ایمیل در اینستاگرام

تغییر ایمیل در اینستاگرام

پیشنهاد می شود قبل از اقدام به تغییر ایمیل در اینستاگرام ، اگر تاکنون شماره تلفنی را در بخش مشخصات کاربری خود وارد نکرده اید، یک شماره همراه در بخش مربوطه وارد کنید تا در صورت بروز اشکال در ثبت آدرس ایمیل جدید، با استفاده از شماره تلفن خود بتوانید به اینستاگرام لاگین شوید. اگر از قبل شماره خود را در اینستاگرام وارد نموده اید، برای تغییر ایمیل در اینستاگرام می توانید از طریق مراحل زیر پیش بروید.

اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کرده و سپس به بخش پروفایل کاربری خود بروید.

روی گزینه ویرایش پروفایل یا Edit Profile لمس کرده و بخش ویرایش اطلاعات وارد شوید.

صفحه را به پایین اسکرول کرده و سپس در بخش اطلاعات خصوصی، آدرس ایمیل خود را انتخاب کنید.

آدرس ایمیل قبلی را پاک کرده و آدرس جدید خود را وارد کنید.

پس از تغییر ایمیل در اینستاگرام ، یک پیام به آدرس ایمیل جدید شما ارسال می گردد که در آن موفقیت آمیز بودن عملیات تغییر آدرس ایمیل ذکر شده است.

برای حذف آدرس ایمیل در اینستاگرام نیز تنها کافی است از طریق مراحل بالا به بخش آدرس ایمیل اینستاگرام وارد شده و این بار به جای وارد کردن آدرس جدید، هیچ ایمیلی را وارد نکرده و سپس تایید نمایید.
 

تغییر ایمیل بدون در اختیار داشتن گوشی

اگر در حال حاضر دسترسی به گوشی خود ندارید و می خواهید آدرس ایمیل خود در اینستاگرام را تغییر دهید، می توانید از طریق اینستاگرام وب نیز اقدام نمایید.

فراموشی رمز عبور ایمیل، می تواند در آینده منجر به این شود که نتوانید به حساب اینستاگرام خود وارد شوید.

در این شرایط اگر پسورد ایمیل خود را به یاد نمی آورید، بهترین راهکار برای جلوگیری از ناتوانی در ورود به حساب اینستاگرام در آینده، تغییر ایمیل در اینستاگرام می باشد.

اگر به هر دلیلی گوشی تلفن همراه خود را در اختیار ندارید، می توانید از طریق لینک instagram.com/accounts/edit به اکانت اینستاگرام خود وارد شده و سپس در بخش Email اقدام به تغییر شماره تلفن همراه خود در اینستاگرام نمایید.

پس از تغییر گزینه Confirm Email را کلیک کنید تا ایمیل تاییدیه آن برای آدرس جدیدتان ارسال گردد. در انتها نیز گزینه Submit را برای ذخیره اطلاعات تغییر یافته کلیک کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.