چگونه در روبیکا گروه بسازیم؟

اپلیکیشن روبیکا را بیشتر شاید با ویژگی هایی مانند تماشای فیلم و پخش زنده آن بشناسید اما باید خدمتتان عرض کنم که در اپلیکیشن روبیکا شما قادر به ساخت کانال و گروه نیز هستید که در ادامه به توضیح آن می پردازم.
سه‌شنبه، 21 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه در روبیکا گروه بسازیم؟

ساخت گروه در روبیکا

قابلیت ایجاد گروه در اپلیکیشن های پیام رسانی، یک قابلیت پیش فرض بوده و امروزه پیام رسانی که از این قابلیت بهره نبرد، به طور کلی موفق به جذب مخاطب نخواهد بود. اپلیکیشن روبیکا نیز علاوه بر قابلیت هایی نظیر امکان تماشای فیلم و سریال، امکان دنبال کردن برنامه های تلویزیونی، امکان شرکت در مسابقات مختلف، گوش دادن به موزیک آنلاین و سایر موارد، یک برنامه پیام رسانی را نیز در خود گنجانده است که کاربران آن می توانند از آن برای ارتباط با دیگران استفاده نمایند.

قابلیت پیام رسانی روبیکا، این امکان را به کاربران خود می دهد که در این پیام رسان اقدام به ساخت گروه یا کانال نموده و از طریق این برنامه، اقدام به ایجاد ارتباط با مخاطبین خود نمایند. در ادامه ما قصد داریم روش انجام این کار، یعنی ساخت گروه در روبیکا را به علاقه مندان آموزش دهیم.
 
مراحل ساخت
ابتدا جدیدترین نسخه روبیکا را دانلود نموده و روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.

در مرحله بعدی این اپلیکیشن را باز کرده و از طریق نوار پایین برنامه به بخش پیام ها مراجعه کنید.

در بخش بعدی، گزینه مربوط به ایجاد یک پیام جدید را انتخاب کنید.

در این مرحله، گزینه گروه خودتو بساز را انتخاب کنید.

از لیست مخاطبین خود، افرادی که می خواهید به طور پیش فرض عضو گروه شما شوند را انتخاب کنید. (حداقل یک نفر را باید انتخاب کنید)

یک نام برای کانال خود انتخاب کرده و سپس روی گزینه «√» کلیک کنید.

با استفاده از این مراحل ساده، شما موفق به ساخت گروه در روبیکا خواهید شد و می توانید از طریق این گروه مباحث مورد نظر خود را به سایر اعضای گروه اطلاع رسانی کرده و با آن ها گفتگو نمایید.

برای ساخت کانال در روبیکا نیز دقیقا به همین ترتیب عمل خواهیم نمود و تنها به جای انتخاب گزینه گروه خودتو بساز گزینه کانال خودتو بساز را انتخاب خواهیم نمود.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.