چگونگی باز کردن رمز گوشی با dr.fone-Unlock

بارها پیش آمده که رمز عبور گوشی خود را فراموش کنید مخصوصا زمانی که نیاز فوری به آن دارید. با برنامه dr.fone-Unlock می توانید به راحتی این مشکل را حل کرده و دوباره وارد گوشی خود شوید.
شنبه، 25 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی باز کردن رمز گوشی با dr.fone-Unlock

آموزش باز کردن رمز گوشی

برای باز کردن رمز گوشی با استفاده از برنامه dr.fone-Unlock ابتدا این برنامه را دانلود کرده و روی کامپیوتر خود نصب نمایید. حال مراحل را یکی پس از دیگری طی نمایید تا موفق به باز کردن رمز گوشی خود شوید.

1. برنامه dr.fone-Unlock را اجرا کرده و سپس گزینه Unlock را انتخاب نمایید.

2. تلفن همراه اندرویدی خود را به کامپیوتر از طریق کابل یو اس بی، متصل نموده و سپس گزینه Start را انتخاب نمایید.

3. در مرحله بعدی، نوع گوشی و مدل آن را از قسمت های نشان داده شده انتخاب نمایید. (دقت داشته باشید که این مرحله بسیار مهم بوده و حتما باید مطابق با نوع گوشی شما باشد. اگر نوع گوشی شما در لیست وجود نداشته باشد، به این معنی است که متاسفانه برنامه از گوشی شما پشتیبانی نکرده و نمی تواند موفق به باز کردن رمز گوشی شما شود.)

4. پس از انتخاب مدل گوشی خود، روی گزینه Next کلیک کرده و سپس گوشی خود را در حالت دانلود (Download Mode) ری استارت نمایید. برای بردن گوشی روی حالت دانلود، ابتدا گوشی خود را خاموش کرده و سپس کلیدهای کم کردن صدا، کلید هوم و پاور را باهم برای چند لحظه نگه دارید.

5. پس از روشن شدن گوشی در حالت دانلود مود، گزینه Download Recovery Package شروع به کار نموده و پس از پایان آن، به طور خودکار عملیات باز کردن رمز گوشی آغاز خواهد شد.

لازم به یادآوری این نکته است که تنها در صورتی شما موفق به باز کردن رمز گوشی اندرویدی خود با استفاده از این روش خواهید شد که گوشی شما با مدل موجود در برنامه یکی باشد. در غیر اینصورت، با خطای سیستم مواجه خواهید شد.

نکته دیگری که در استفاده از برنامه dr.fone-Unlock باید مدنظر قرار دهید این است که باز کردن رمز گوشی با استفاده از این برنامه به هیچ وجه موجب از دست رفتن اطلاعات و پاک شدن حافظه نخواهد شد و تنها قفل گوشی را باز می نماید.

علاقه مندان به استفاده از این برنامه برای باز کردن رمز گوشی باید به خاطر بسپارند که این برنامه در حقیقت یک برنامه رایگان نبوده و نمی توان از همه خدمات آن به صورت رایگان بهره مند شد. البته نسخه رایگان و آزمایشی این برنامه نیز وجود دارد که با استفاده از آن می توان تا حدودی صحت کارکرد این برنامه را مورد بررسی قرار داد.

برخی از امکانات این برنامه عبارتند از:

توانایی باز کردن پین، پسورد، الگو و حتی اثر انگشت

باز کردن رمز گوشی بدون اینکه داده های گوشی از بین برود

یادگیری ساده و بدون پیچیدگی

توانایی پشتیبانی از گوشی های گلکسی S ، گلکسی تب و گلکسی نوت

توانایی پشتیبانی از گوشی های ال جی G ، Optimus و غیره


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما