چگونه در تلگرام اکانت دوم بسازیم؟

شاید از آن دسته کاربرانی باشید که تمایل به نصب دو تلگرام در یک گوشی دارند! این موضوع بدان معناست که شما از دو اکانت تلگرام فعال در یک گوشی استفاده خواهید کرد! اما این کار چطور ممکن است؟ در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش روش های نصب دو تلگرام در یک گوشی بپردازیم.
سه‌شنبه، 5 اسفند 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه در تلگرام اکانت دوم بسازیم؟

چگونه در تلگرام اکانت جدید بسازیم؟

برای ایجاد چند حساب کاربری در تلگرام، تنها کافی است مراحل ارائه شده در زیر را یک به یک پیش روید.

قبل از هر چیز نیز، باید این نکته را به یاد داشته باشید که برای ساخت اکانت دوم تلگرام و مدیریت همزمان چندین حساب با استفاده از خود برنامه تلگرام، نیاز است که ابتدا اقدام به دانلود آخرین نسخه از تلگرام نمایید.

پس از دریافت نسخه جدید تلگرام، حال می توانید برای ایجاد چندین اکانت در تلگرام از طریق زیر اقدام نمایید.

1. اپلیکیشن تلگرام خود را باز کرده و از طریق لمس گزینه شبیه به سه خط موازی در قسمت بالا و سمت چپ تصویر به منوی option وارد شوید.

چگونه در تلگرام اکانت دوم بسازیم؟

2. در منوی نمایش داده شده، روی نام کاربری خود لمس کرده تا قسمت حساب های تلگرام نمایش داده شود.

3. گزینه Add Account را برای ساخت اکانت دوم تلگرام انتخاب نمایید.

چگونه در تلگرام اکانت دوم بسازیم؟

4. پس از آن و در مرحله بعدی، کشور ایران را در قسمت بالا و سپس شماره مورد نظر خود را بدون صفر وارد خواهیم نمود. سپس روی علامت تیک در قسمت بالا و سمت راست صفحه، کلیک کنید. (دقت داشته باشید که در صورت فعال بودن گزینه Sync Contacts آنگاه تمام مخاطبین موجود در اکانت فعلی تلگرامتان، در اکانت جدید نیز وارد خواهد شد. پس اگر نمی خواهید مخاطبان قدیمی شما از اکانت جدیدتان آگاه شوند، گزینه مذکور را غیر فعال نمایید.)

چگونه در تلگرام اکانت دوم بسازیم؟
5. در مرحله بعدی یک کد امنیتی از طریق پیامک به شماره ای که وارد کرده اید ارسال خواهد شد. حال کد امنیتی را در قسمت خواسته شده در تلگرام، وارد کنید و سپس با استفاده از گزینه تیک، اکانت دوم خود را ایجاد نمایید.
چگونه در تلگرام اکانت دوم بسازیم؟
 

نکاتی مهم در رابطه با ایجاد چند حساب در تلگرام

برای استفاده بهتر و دقیق تر از این امکان تلگرام، لازم است که یک سری نکات را در نظر بگیرید. در حقیقت تلگرام این امکان را ایجاد کرده است که کاربران برای ساخت اکانت دوم تلگرام ، مجبور به استفاده از برنامه های نامعتبر و غیر رسمی نشوند.

پس اگر به دنبال داشتن بیشترین امنیت در خصوص استفاده از تلگرام و پیام های خود هستید، بهتر است به جای استفاده از برنامه های غیر رسمی، از تلگرام رسمی استفاده کرده و برای مدیریت چند اکانت از روش ارائه شده بهره ببرید.

در حال حاضر کاربران تنها مجازند تا سه اکانت تلگرام را در یک اپلیکیشن ایجاد و بین آن ها سوئیچ کنند.

استیکرها، گیف ها و پیام های ذخیره شده هر اکانت، منحصرا مخصوص به همان اکانت بوده و در اکانت دیگر لود نخواهند شد.

برای دسترسی به اکانت دوم یا سوم، تنها کافی است از طریق مرحله 1 به منوی Options رفته و سپس روی نام کاربری خود کلیک کنید و از منوی ظاهر شده، اکانت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

اگر در هر کدام از اکانت ها، پیامی دریافت کنید، نوتیفیکیشن مربوط به آن پیام به شما نمایش داده خواهد شد و در کنار آواتار اکانت شما در منوی Options تعداد پیام های دریافت شده نمایش داده خواهد شد.

در صورت انتخاب نکردن گزینه همگام سازی مخاطبین، مخاطبین اکانت قبلی به اکانت جدید انتقال داده نخواهند شد.

محتوای پیام ها و چت ها، در اکانت متفاوت می باشد.


منبع:
1.سایت نظارت بر خانواده
2. ممبر اچ دی


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما