آشنایی با اپلیکیشن IBShop

آی بی شاپ برای کلیه افراد راه حل های سرمایه گذاری متنوعی از طریق ایجاد امکان صدور و ابطال واحدهای صندوق های سرمایه گذاری، خرید و فروش اوراق تامین مالی، خدمات مشاوره سرمایه گذاری؛ خدمات کارگزاری و سبد گردانی ارایه می کند و دسترسی به خدمات مالی و سرمایه گذاری را به صورت یکپارچه و بدون واسطه در سریع ترین زمان ممکن فراهم می نماید.
شنبه، 2 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با اپلیکیشن IBShop

اپلیکیشن IBShop

IBShop در واقع یک سایت سرمایه گذاری آنلاین است که زیر نظر شرکت تامین سرمایه تمدن فعالیت کرده و برای کلیه افراد عادی و متخصصین در این امر، امکان سرمایه گذاری و خرید و فروش اوراق سهام را ایجاد نموده است.

با آی بی شاپ تفاوتی ندارد که شما یک فرد متخصص در بازار بورس باشید یا یک فرد عادی که تاکنون تجربه سرمایه گذاری نداشته است.

شما می توانید به سادگی به وب سایت رسمی ibshop وارد شده و پس از طی کردن مراحل ثبت نام، در یکی از صندوق های سرمایه گذاری مشخص شده، به میران دلخواه خود سهام واحد سهام خریداری نمایید.

اما نکته جالب توجه دیگری که در آی بی شاپ برای کاربران پیش بینی شده است، طراحی و عرضه اپلیکیشنی است که با استفاده از آن می توان در همه مکان ها و زمان ها به سادگی و از طریق موبایل، به بررسی وضعیت سرمایه گذاری، ابطال و صدور واحد و یا سایر مواردی از این دست پرداخت.

اپلیکیشن IBShop که هم برای اندروید و هم برای iOS عرضه شده است، این امکان را به کاربران آی بی شاپ می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن تصمیمات خود را در جهت فعالیت های اقتصادی خود عملی نمایند.

برخی از خدماتی که کاربران می توانند با دانلود IBShop به آن دست پیدا کنند در ادامه لیست شده است:

مشاهده، صدور و ابطال صندوق ها

مشاهده دارایی ها

لیست سفارش ها

گزارش فعالیت ها

گزارش مالی

مشاهده مشخصات کاربری


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.