چگونه به صورت نامحسوس از استوری ها اسکرین شات بگیریم؟

اینستاگرام در جدیدترین به روزرسانی های خود کسانی که از استوری دیگران اسکرین شات می گیرند را با اقدامی جالب تنبیه می کند. حالا اگر یک استوری بگذارید و کسی از آن اسکرین شات بگیرد، اینستاگرام در صفحه مخصوص استوری ها شما را در جریان این موضوع قرار می دهد.
يکشنبه، 3 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه به صورت نامحسوس از استوری ها اسکرین شات بگیریم؟

گرفتن اسکرین شات از استوری اینستاگرام

همانطور که اشاره شد، اینستاگرام در تازه ترین بروز رسانی خود، قابلیتی را به اپلیکیشن خود افزوده است که از این پس کسانی که از استوری دیگران، اسکرین شات تهیه می کنند، شناسایی شده و با پیامی به فرد اعلام می گردد که چه کسانی از استوری او، اسکرین شات تهیه کرده اند.

اما همانطور که می دانید، این روش قابل دور زدن بوده و به سادگی می توان با استفاده از ترفندهای دیگر، اقدام به گرفتن اسکرین شات از استوری اینستاگرام ، به طوری که فرد متوجه نشود، نمود. این روش ها در ادامه معرفی و بررسی شده اند.

البته باید به یاد داشته باشید که گرفتن اسکرین شات از استوری دیگران کار چندان اخلاقی نبوده و نباید بدون اطلاع شخص، اقدام به چنین کاری نمود.

با این حال روش هایی که در ادامه بیان شده است، صرفا جهت یادآوری این موضوع می باشد که همچنان می توان بدون اینکه شخصی متوجه شود از استوری های او، اسکرین شات تهیه و یا به طور کامل آن را دانلود نمود.

پس به طور صددرصدی هیچگاه نباید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که کسی نمی تواند استوری های شما را ذخیره نماید.
 
رفتن روی حالت Airplane
یکی از ساده ترین روش های گرفتن اسکرین شات از استوری به صورت نامحسوس، رفتن به حالت هواپیما یا airplane در گوشی می باشد. برای این منظور شما می توانید به سادگی صفحه اینستاگرام را باز کرده، استوری مورد نظر خود را اجرا نمایید تا به صورت کامل لود شود، سپس گوشی خود را در حالت هواپیما برده و دوباره استوری مربوطه را اجرا کنید. در این حالت از استوری، اسکرین شات گرفته و ذخیره نمایید. به این ترتیب بدون این که طرف مقابل متوجه شود، شما می توانید از استوری او اسکرین شات تهیه نمایید.
 
استفاده از نسخه وب
یکی دیگر از روش های ساده برای گرفتن اسکرین شات از استوری اینستاگرام، استفاده از نسخه وب اینستاگرام می باشد. شما می توانید از طریق وب سایت رسمی اینستاگرام، به اکانت خود لاگین نموده و سپس به بخش استوری ها بروید. در این بخش استوری مورد نظر خود را اجرا نمایید و از آن اسکرین شات تهیه کنید. به این ترتیب می توانید به سادگی می توانید بدون متوجه شدن شخص، از استوری او اسکرین شات تهیه نمایید.
 
استفاده از نسخه OGInsta
OGInsta یک نسخه غیر رسمی از اینستاگرام است که دارای قابلیت هایی نظیر امکان دانلود مستقیم فیلم ها و عکس ها از اینستاگرام می باشد. همچنین با استفاده از این نسخه از اینستاگرام شما می توانید به سادگی اقدام به دانلود استوری اینستاگرام افراد نیز نمایید. به این ترتیب با دانلود OGInsta و استفاده از این برنامه می توانید به سادگی هر استوری که می خواهید را دانلود نموده و به صورت مستقیم در کارت حافظه تلفن همراه خود ذخیره نمایید.
 
استفاده از برنامه Story Saver
برای ذخیره و دانلود استوری، علاوه بر نسخه های غیر رسمی، برنامه هایی نیز وجود دارند که منحصرا برای این هدف طراحی شده اند و می توانند به سادگی استوری های دیگران را در حافظه تلفن همراه ذخیره نمایند. برنامه Story Saver نمونه ای از این برنامه ها می باشد. همچنین برنامه های دیگری نیز مثل Story downloader نیز وجود دارند که می توانند به سادگی استوری های دیگران را ذخیره نمایند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.