چگونه در یوتیوب آهنگ دانلود کنیم؟

شما میتوانید با استفاده از ابزارهای آنلاین و رایگان، ویدیوهای موجود در یوتیوب را به فرمت MP3 تبدیل کنید. ما در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد تا چگونه بتوانید از یوتیوب آهنگ دانلود کرده و به آن ها گوش کنید.
چهارشنبه، 6 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه در یوتیوب آهنگ دانلود کنیم؟

آموزش دانلود آهنگ از یوتیوب

بطور کلی، شبکه اجتماعی یوتیوب یک مکان برای آپلود، پخش و به اشتراک گذاری فایل های چند رسانه ای، موزیک و ویدیو می باشد که قابلیت دانلود در آن وجود نداشته و شما تنها می توانید به صورت آنلاین از خدمات آن استفاده نمایید. با این حال برنامه های بسیار زیادی برای دانلود فیلم از یوتیوب ارائه شده اند که می توانند به سادگی فیلم ها و محتوایی را که دیگران در یوتیوب آپلود کرده اند را دانلود کرده و در به صورت آفلاین، قابل استفاده سازند.

این برنامه که نمونه های بسیاری را از قبل به شما معرفی نموده ایم، تعدادشان بسیار زیاد بوده و به سادگی می توان با یک جستجوی ساده به آن ها دست پیدا کنید. اما برای دانلود آهنگ از یوتیوب نیز برنامه های فراوانی وجود دارد که در اینجا ما به معرفی یکی از برنامه های مخصوص دانلود آهنگ از یوتیوب بسنده کرده و اموزش کار با آن را نیز ارائه خواهیم داد.

برنامه aTube Catcher از جمله برنامه های دانلود آهنگ از یوتیوب می باشد که می تواند فایل های دانلود شده شما را به فرمت های مختلفی، همچون MP3 ، MP4 و AVI و MKV و سایر فرمت های ویدیویی و صوتی در اختیار شما قرار دهد.

برای استفاده از این برنامه کافی است پس از پیدا کردن موزیک یا ویدیو مورد نظر خود از وب سایت یوتیوب، لینک مربوط به آن ویدیو یا موزیک را کپی کرده و درقسمت خواسته شده در نرم افزار، Paste کنید.

سپس کار تقریبا تمام بوده و تنها نیاز است که از میان لیست فرمت های قابل تبدیل فراوانی که به شما نمایش داده می شود، یکی را انتخاب کرده و فایل مورد نظر خود را در آن فرمت، دانلود نمایید. این نرم افزار برای سیستم های تحت ویندوز طراحی شده و نسخه اندرویدی یا ios از آن موجود نمی باشد.
 

aTube Catcher برای دانلود آهنگ از یوتیوب

همانطور که اشاره شد، این برنامه تنها مخصوص دانلود آهنگ از یوتیوب نبوده و قادر است فایل های با فرمت متنوع دیگری را نیز دانلود نماید و به فرمت های بسیار دیگری تبدیل نماید.

این برنامه به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و قادر است تمامی نیاز شما را به صورت رایگان، در زمینه دانلود آهنگ از یوتیوب یا دانلود فایل های ویدیویی از یوتیوب برطرف سازد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.