ویژگی های App Cloner چیست؟

App Cloner برنامه کاربردی برای گوشی اندرویدی که توسط آن میتوانید چندین نسخه از یک برنامه را در گوشی خود نصب و به صورت همزمان اجرا کنید. با کمک برنامه App Cloner میتوانید برنامه هایی مانند فیسبوک، واتس اپ، تویتر را با حدود 100 گزینه سفارشی سازی کنید و دسترسی برنامه مورد نظر را به قسمت های مختلف گوشی محدود کنید و یا آیکون ، رنگ آیکون و یا نام برنامه را تغییر دهید.
چهارشنبه، 6 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ویژگی های App Cloner چیست؟

برنامه App Cloner چیست؟

برنامه App Cloner در حقیقت برنامه ای است که می تواند در یک تلفن همراه، چندین نسخه از برنامه های مختلف را نصب نماید. در حقیقت این برنامه اقدام به کلون کردن برنامه های مختلف می نماید. اگر از کاربران تلفن های همراه اندروید باشید حتما می دانید که با نصب یک نسخه از یک برنامه که در تلفن همراه خود نصب دارید، برنامه جدیدی در لیست برنامه های شما اضافه نخواهد شد و در واقع، برنامه جدید، جایگزین برنامه قبلی می شود.

حال اگر بخواهیم علاوه بر برنامه نسخه قدیمی تر، یک نسخه جدید را روی گوشی خود نصب نماییم، یا از دو برنامه دقیقا شبیه به یکدیگر در تفن همراه خود بهره ببریم، باید چه کاری انجام دهیم؟

بسیاری از برنامه ها نظیر تلگرام و واتس اپ، برای این منظور اقدام به ارائه نسخه های بتا از برنامه های خود می نمایند که به عنوان مثال نسخه بتا تلگرام اجازه می دهد دو برنامه یکسان را به طور همزمان روی تلفن همراه خود نصب نماییم. اما برای نصب بیشتر نسخه های یکسان برنامه ها ما نیاز به یک برنامه ثالث داریم که ما در این جا App Cloner را به شما معرفی خواهیم نمود.

با دانلود App Cloner و استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به طور همزمان از چند نسخه یکسان از برنامه های مختلف، روی گوشی خود بهره مند شوید.

به عنوان مثال این برنامه به شما اجازه می دهد که سه نسخه یکسان اینستاگرام را روی تلفن همراه خود نصب کرده و در هر کدام به یک ایمیل مجزا، اقدام به ساخت حساب نموده و در واقع سه اکانت جداگانه از اینستاگرام، روی یک تلفن همراه داشته باشید. به این ترتیب دیگر نیاز نیست، برای استفاده از اکانت دوم خود از یک تلفن همراه دیگر استفاده نمایید یا از برنامه نصب شده روی تلفن خود، Sign out نموده و با آیدی دیگر خود Sign in نمایید. برای این منظور کافی است که با دانلود App Cloner و نصب این برنامه، از این امکان بهره مند شوید.
 

لیست برنامه های قابل پشتیبانی در اپ کلونر

با وجود اینکه با دانلود App Cloner و استفاده از این برنامه قدرت زیادی در کلون کردن برنامه های مختلف خواهید داشت، اما باید گفت که این برنامه قادر به پشتیبانی از همه برنامه ها نبوده و برخی از برنامه ها نیز وجود دارند، که نمی توان با اپ کلونر، اقدام به نصب نسخه های متعدد از آن ها نمود.

در زیر برنامه هایی که با دانلود App Cloner و نصب این برنامه، قادر خواهید بود از نسخه های چندتایی آن ها استفاده نمایید، لیست شده اند.

اینستاگرام

تلگرام

فیس بوک

توئیتر

لاین

Netflix

اسکایپ

فایرفاکس

اپرا و اپرا مینی

دراپ باکس

Flicker

Spotify

Tumbler

وردپرس

یاهو میل

این برنامه تاکنون بیش از 1 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است و از امتیاز خوب 4.2 برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که این برنامه فقط برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است و تنها کاربران این سیستم عامل توانایی دانلود App Cloner و استفاده از این برنامه را دارند و برای تلفن های همراه آیفون، چنین امکانی در حال حاضر وجود ندارد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.