آشنایی با برنامه های ضبط مکالمه به صورت دو طرفه در اندروید

بدون شک نرم افزارهای متعددی در زمینه ضبط مکالمات برای سیستم عامل اندروید وجود دارد.شما با استفاده از این برنامه ها میتوانید به راحتی تماس‌های ورودی و خروجی و مکالمات خود را ضبط کنید. در پست زیر به معرفی برخی از این نرم افزار ها پرداخته ایم.با ما همراه باشید.
چهارشنبه، 6 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با برنامه های ضبط مکالمه به صورت دو طرفه در اندروید

ضبط مکالمه در اندروید به صورت دو طرفه

در برخی موارد ما نیاز داریم که تمامی صحبت های رد و بدل شده در یک تماس تلفنی را ضبط کرده، تا بعدا بتوانیم دوباره آن را گوش دهیم.

برنامه های بسیاری تاکنون برای انجام این امر معرفی شده اند که برخی از آن ها دارای قدرت فوق العاده و کیفیت ضبط مکالمه بالایی نیز می باشند.

اما در این میان برنامه های بی کیفیت و ناامن دیگری نیز وجود دارد که ممکن است بعدا باعث به وجود آمدن دردسر و خطراتی برای استفاده کنندگان آن ها گردد.

به عنوان مثال اگر برنامه ضبط مکالمه ای که ما در تلفن همراه خود نصب می کنیم، یک برنامه هکر باشد، می تواند علاوه بر این که صدای مکالمات ما را در حافظه تلفن همراه، ذخیره کند، یک نسخه از آن را نیز برای مقصدی نامعلوم ارسال کند.

به این ترتیب سازنده برنامه می تواند با گوش دادن به مکالمات ما، به اطلاعات حساسی از ما دست پیدا کند که بعدا با استفاده از همان اطلاعات اقدام به اخاذی و یا سرقت نماید.به هر حال در استفاده از برنامه های این چنینی، همیشه باید تمامی جوانب احتیاط را رعایت نماییم، تا مورد سو استفاده دیگران قرار نگیریم.

البته باید این نکته را نیز در نظر بگیریم که به طور کلی، ضبط صدای دیگران، بدون اجازه آن ها جرم محسوب شده و می تواند از طریق مراجع قضایی، مورد پیگرد قرار بگیرد. با اینحال در برخی موارد نیاز به ضبط مکالمه دو طرفه وجود دارد. در ادامه ما به معرفی برخی از بهترین برنامه ها، برای ضبط مکالمه در اندروید، به صورت دو طرفه، خواهیم پرداخت و امکانات و ویژگی های آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
 
 برنامه ضبط مکالمه Call Recorder
به طور قطع برنامه Call Recorder یکی از قدرتمندترین برنامه های ضبط مکالمه دو طرفه در اندروید می باشد. این برنامه تاکنون بیش از 5 میلیون بار از طریق گوگل پلی دانلود شده است و توانسته امتیاز 4.6 را از 5 دریافت کند. اگر به دنبال یک برنامه سبک، سریع و ساده، همراه با قابلیت های بسیار زیاد و تنظیمات فراوان هستید، برنامه Call Recorder یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

قابلیت های مهم این برنامه عبارتند از:

قابلیت ضبط خودکار مکالمات

قابلیت ذخیره فایل های صوتی در فرمت MP3

توانایی مسدود سازی مخاطبین

ارسال مکالمات به ایمیل

دارای لیست سفید و لیست سیاه

قابلیت قراردادن پسورد برای ورود به برنامه

قابلیت به اشتراک گذاری مکالمات ضبط شده
 
برنامه Call Recorder ACR
یکی دیگر از برنامه های قدرتمند در زمینه ضبط مکالمه در اندروید، برنامه Call Recorder ACR می باشد. این برنامه محیط کاربری ساده ای دارد و تاکنون بیش از 10 میلیون بار از طریق گوگل پلی دانلود شده است. امتیاز این برنامه 4.4 می باشد که نشان از رضایت اکثر کاربران از کار با این برنامه می دهد.

برخی از قابلیت های دیگر این برنامه عبارتند از:

ضبط دو طرفه مکالمات

توانایی دسته بندی مکالمات ضبط شده بر اساس تاریخ

قابلیت پاک سازی خودکار مکالمات قدیمی

نمایش مکالمات بر اساس نام مخاطبین همراه با تصویرشان

قابلیت تنظیم خودکار برای ضبط مکالمات

توانایی قراردادن پسورد برای مکالمات

ذخیره در فرمت های مختلف
 
برنامه Hidden Recorder
یکی دیگر از برنامه های قدرتمندی برای ضبط مکالمه، صدا و تصویر Hidden Recorder می باشد.

این برنامه لیستی از قابلیت های بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار می دهد، که توانایی ضبط مکالمه یکی از آن ها می باشد. این برنامه در حقیقت یک برنامه ضبط صدا و تصویر به صورت مخفیانه می باشد که برخی از قابلیت های آن در زیر لیست شده اند:

ضبط صدا در پس زمینه

ضبط ویدیو با دوربین جلو و پشت در پس زمینه و مخفیانه

توانایی فعال شدن برنامه بدون نیاز به باز کردن کردن برنامه از لیست اپلیکیشن ها

توانایی فعال شدن و غیر فعال شدن با استفاده از کلید پاور

توانایی فعال شدن و یا غیر فعال شدن با فشردن 6 مرتبه روی ویجت مخفی در صفحه هوم گوشی

توانایی تنظیم تایمر برای فعال شدن ضبط

قابلیت ضبط مکالمه به صورت دو طرفه

توانایی ذخیره فایلهای ضبط شده در 3 فرمت صوتی و 4 فرمت ویدیویی مختلف

توانایی قرار دادن پسورد برای ورود به برنامه
 
برنامه کنترل گوشی Underspy
اما اگر از جمله کسانی هستید که نگران امینت خانواده خود خصوصا فرزندانتان هستید، یقینا به برنامه ای احتیاج خواهید داشت تا بدون اطلاع او، بتوانید به مکالمات وی گوش نمایید. این قابلیت در اکثر برنامه های ارائه شده در منابع مختلف، وجود ندارد و تمامی این برنامه ها تنها قادر هستند، به ضبط مکالمات خودتان با دیگران بپردازند و قابلیت این را ندارند که مکالمات دیگران را نیز برای شما نمایش دهند.

همین موضوع سبب می شود که برنامه Underspy از این نظر نسبت به بقیه موارد بهتر عمل کرده و جزو یکی از قدرتمندترین برنامه های موجود در این زمینه باشد. نکته جالب توجه در استفاده از Underspy این است که این برنامه تنها به ضبط مکالمات نپرداخته و ویژگی های بسیار دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

از جمله توانایی کنترل پیامک ها، کنترل شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیس بوک، کنترل مخاطبین، کنترل برنامه های پیام رسانی مثل واتس اپ و تلگرام، کنترل موقعیت افراد و سایر موارد می باشد.

این برنامه تنها به یک بار نصب روی گوشی تلفن هدف نیاز داشته و از آن پس، می توان از هر کجا که هستید با استفاده از مرورگر به پنل کاربری خود متصل شده و اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.