آشنایی با برنامه Hidden Recorder

Hidden Recorderبرنامه ای کاربردی و پر طرفدار برای ضبط صدا و ویدئو به صورت مخفیانه مخصوص دستگاه ها اندروید می باشد که توسط گروه توسعه دهنده DiordnaApps برای گوشیها و تبلت های هوشمند با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. کاربران به وسیله ی این ابزار حرفه ای می توانند بدون متوجه شدن دیگران به ضبط ویدئو و صدا پرداخته و ان ها را به گونه ای حرفه ای در حافظه ی دیوایس ذخیره نمایند.
يکشنبه، 10 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با برنامه Hidden Recorder

برنامه Hidden Recorder

قطعا برنامه Hidden Recorder یکی از قدرتمندترین برنامه ها در زمینه ضبط و ثبت مخفیانه صدا و تصویر می باشد که در سیستم عامل اندروید ارائه شده است و تاکنون کاربران زیادی از آن استفاده نموده اند. 

برنامه Hidden Recorder یک برنامه کاملا مخفی است و در پس از نصب حتی نام آیکون آن تغییر میابد تا هیچکس به وجود این برنامه در تلفن همراه شما شک ننماید. با استفاده از این نرم افزار می توانید بدون اینکه اطرافیان شما متوجه شوند، اقدام به ضبط ویدیو و صدا نموده و در حافظه دستگاه ذخیره کنند.

از قابلیت های منحصر به فرد این برنامه، این است که این برنامه در هنگام کار، هیچگونه اثری از خو روی گوشی نشان نداده و شما می توانید به راحتی به کار معمولی با گوشی بپردازید. این برنامه کاملا مخفی عمل کرده و در نوتیفیکشن ها نیز اثری از آن نخواهد بود.

از دیگر امکانات برنامه Hidden Recorder می توان به قابلیت های ضبط و پخش صدا و صوت در فرمت های مختلف ویدیویی و صوتی اشاره نمود.

با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر و صداهای ضبط شده را به فرمت های مختلفی تبدیل نمایید تا بعدا از طریق خود دستگاه و یا سایر دستگاه ها به مشاهده آن بپردازید.

از ویژگی های جالب دیگر برنامه Hidden Recorder می توان به قابلیت فعال شدن بدون باز کردن گوشی و تنها از طریق فشردن چند مرتبه دکمه پاور موبایل، اشاره کرد.

هنگامی که این برنامه را روی تلفن همراه خود نصب نمایید می توانید بدون اینکه قفل گوشی خود را باز کرده و وارد آن شوید، از طریق دکمه پاور (یا هر دکمه دیگری که خودتان تنظیم می نمایید) و به اندازه در هر ثانیه دو مرتبه، برنامه Hidden Recorder را فعال کرده و اقدام به ضبط ویدیو و صدا نمایید.

برخی دیگر از امکانات این برنامه عبارتند از:

ضبط صدا در پس زمینه

ضبط ویدیو با دوربین جلو و پشت در پس زمینه و مخفیانه

توانایی فعال شدن برنامه بدون نیاز به باز کردن کردن برنامه از لیست اپلیکیشن ها

توانایی فعال شدن و غیر فعال شدن با استفاده از کلید پاور

توانایی فعال شدن و یا غیر فعال شدن با فشردن 6 مرتبه روی ویجت مخفی در صفحه هوم گوشی

توانایی تنظیم تایمر برای فعال شدن ضبط

قابلیت ضبط مکالمات

توانایی ذخیره فایلهای ضبط شده در 3 فرمت صوتی و 4 فرمت ویدیویی مختلف

توانایی قرار دادن پسورد برای ورود به برنامه

کاملا رایگان

لازم به ذکر است که این برنامه برای نصب روی تلفن همراه خودتان طراحی و ساخته شده است و به هیچ وجه برای استفاده در تلفن همراه دیگران توصیه نمی گردد. این برنامه فقط برای ضبط صدا و تصویر در مواقع اضطراری بوده و سایر سوء استفاده ها از آن به هیچ وجه توصیه نمی گردد.

علاقه مندان برای استفاده از چنین برنامه هایی در تلفن همراه دیگران می توانند اقدام به دانلود برنامه های نظیر Underspy نمایند که از راه دور امکان برقراری ارتباط با گوشی طرف مقابل را داشته و می تواند فرامین آغاز و پایان ضبط را به گوشی، ارسال نماید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.