ویژگی های به روزرسانی ios 11.0.2

به روز رسانی iOS 11.0.2 برخی از مشکلات را پوشش داده است و قابلیت جدیدی به این سیستم عامل اضافه نکرده است . اما پیشنهاد می شود اگر شما یک آیفون یا آیپد دارید که هنوز پشتیبانی می شود این به روز رسانی را حتما انجام دهید به خصوص اگر شما یک آیفون ۸ یا ۸ پلاس داشته باشید این به روز رسانی به نظر ضروری می رسد.
شنبه، 9 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ویژگی های به روزرسانی ios 11.0.2

بروز رسانی ios 11.0.2

اگر به تازگی سیستم عامل گوشی ایفون خود را به ios 11 ارتقا داده اید و در برخی از امکانات این سیستم عامل به مشکل برخورده اید، بهتر است هرچه سریعتر نسخه سیستم عامل ios خود را به نسخه ios 11.0.2 ارتقا داده تا از این مشکلات رهایی یابید.

ios 11.0.2 بسیاری از باگ ها و مشکلاتی را که در ios 11 بوده است را رفع کرده و کاربرانی که از این سیستم عامل استفاده می نمایند، باید هرچه سریع تر اقدام به بروز رسانی نسخه جدید ios نمایند.

این نسخه از سیستم عامل اپل، برای ایفون های 5s به بعد قابل دریافت خواهد بود و از هم اکنون دارندگان این ایفون ها و ایپد های از نسخه 2 مینی به بعد، قادر به دریافت آن خواهند بود. حجم تقریبی ios 11.0.2 همانند سایر سیستم عامل های اپل، در حدود 300 مگابایت می باشد. در ادامه ایراداتی از ios 11 که در ios 11.0.2 رفع شده است را بررسی خواهیم نمود.
 

چرا باید به ios 11.0.2 مهاجرت نماییم؟

همانطور که در ابتدا بیان شد، یکی از عمده ترین مشکلاتی که در ios 11 و با ارائه همزمان این نسخه از سیستم عامل، در ایفون 8 و 8 پلاس شاهد آن هستیم، شنیده شدن یک صدای نویز مانند در هنگام مکالمات تلفنی می باشد که انتظار می رود این ایراد در نسخه ios 11.0.2 رفع شده باشد. از جمله ایرادات عمده ios 11 مصرف باتری بسیار زیاد این سیستم عامل نسبت به نسخه قدیمی خود، یعنی ios 10 می باشد.

از جمله اشکالاتی که احتمالا در نسخه جدید ios 11.0.2 شاهد آن خواهیم بود، بهینه تر شدن مصرف باتری و در نتیجه کاهش مصرف بیش از اندازه آن خواهد بود.

همچنین یکی دیگر از اشکالاتی که کاربران ios 11 بسیار گزارش کرده اند، تاخیر در عملکرد بسیاری از برنامه های ایفون بوده است. طبق این گزارش ها در سیستم عامل ios 11 برخی از برنامه ها در اجرا به مشکل برخورده و با تاخیر اجرا می شوند که به نظر می رسد در ios 11.0.2 این مشکلات به حداقل رسیده باشد.

طبق گفته اپل در بروز رسانی جدید سیستم عامل ios ، شاهد تغییراتی از قبیل حل شدن باگ های مربوط به شنیده شدن صدای نویز، مخفی شدن خود به خودی برخی از تصاویر گرفته شده و حل مشکل عدم باز شدن فایل های پیوست شده در ایمیل های رمزنگاری ، خواهیم بود.

با این حساب توصیه می شود نسبت به آپدیت ios 11 اقدام کرده و نسخه جدید این سیستم عامل، یعنی ios 11.0.2 نمایید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.