از FaceTime چه میدانید؟

با فیس تایم دوری دوستان را حس نخواهید کرد . توسط نرم افزار فیس تایم اپل میتوانید با بهترین کیفیت صدا و تصویر و بدون کوچکترین افت شفافیت با هر کس در هر جای دنیا به صورت تصویری صحبت کنید . فیس تایم فقط بر روی دیوایس های اپل میباشد.
دوشنبه، 11 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
از FaceTime چه میدانید؟

سرویس FaceTime چیست؟

این سرویس نیز بعد از فعال سازی iMessage در تلفن همراه ios شما قابل اجرا می باشد. بطوریکه اگر iMessage را فعال نکرده باشید، نخواهید توانست از این سرویس استفاده نمایید. پس برای استفاده از این قابلیت ابتدا روش فعال سازی iMessage را مطالعه و سپس از طریق مراحل زیر اقدام به فعال کردن FaceTime نمایید.

این سرویس برای مشترکین همراه اول فعال شده است و سایر اپراتورها هنوز برای فعال کردن FaceTime اقدامی انجام نداده اند. با استفاده از این سرویس می توانید به صورت رایگان و تنها با استفاده از حجم اینترنت سیمکارت، با دیگر دوستانتان که از FaceTime استفاده می کنند، تماس ویدئویی برقرار کنید و از این قابلیت اپل، لذت ببرید.
 

نحوه فعال کردن FaceTime

برای فعال کردن FaceTime تنها کافیست به منوی تنظیمات رفته و از آنجا گزینه FaceTime را انتخاب کرده و سپس آن را فعال نمایید

سپس در قسمت مربوطه، اپل آیدی خود را وارد کرده و در ادامه شماره تلفن همراه خود و یا ایمیل خود را وارد کنید.

پس از انجام این موارد FaceTime شما فعال شده و به راحتی می توانید از این قابلیت کاربردی اپل نهایت استفاده را ببرید. (لازم به ذکر است که پس از فعال سازی پنجره ای با مضمون کم کردن هزینه از اپراتور سیمکارت برای شما به نمایش در خواهد آمد که باید آن را OK کنید. پس از آن هزینه ای حدود 140 تومان از شما کسر شده و FaceTime فعال می گردد. همچنین به یاد داشته باشید این سرویس فعلا فقط برای مشترکین همراه اول در دسترس بوده و دیگر اپراتورها هنوز آن را فعال سازی ننموده اند.)


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.