آشنایی با پیام رسان هایک

پیام‌رسان هایک یک برنامهٔ کاربردی پیام‌رسانی (چت) چندسکویی برای تلفن‌های همراه است. هایک در وای-فای، نسل دوم و سوم شبکه تلفن همراه پشتیبانی می‌شود. هایک بیش‌از ۳۵ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و جز ۶ برنامه برتر اندروید و آی‌اواس در هند است.
سه‌شنبه، 12 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با پیام رسان هایک

برنامه هایک مسنجر چیست؟

برنامه پیام رسان هایک، یک برنامه چت و گفتگو است که ظاهر آبی رنگش شبیه به تلگرام بوده و از این نظر احساس خوبی در جایگزینی با تلگرام به کاربر می دهد. این برنامه ویژگی های منحصر به فرد و خاصی دارد که در آینده می تواند جایگزین مناسبی برای تلگرام شود. البته ناگفته نماند که تم ها و پوسته های فراوان این برنامه برای همه سلیقه ها می تواند جذب کننده باشد و طراحان برنامه هایک تنها به رنگ آبی اکتفا نکرده اند.

زادگاه این برنامه کشور هند بوده و دارای طراحی و امکانات خوبی می باشد. هایک از آن جهت می تواند جایگزین مناسبی برای تلگرام باشد که دارای امکاناتی نظیر چت مخفی، تماس صوتی، تماس صوتی گروهی، ساخت گروه، نوار زمان، اضافه کردن لوکیشن و بسیاری امکانات دیگر می باشد.

سرعت پیام رسانی در این برنامه نیز بسیار بالاست اما مهمترین نقطه ضعفی که شاید بتوان استفاده و دانلود هایک مسنجر را مورد قبول ندانست، متن باز نبودن این برنامه است.

متن باز نبودن یعنی اینکه در استفاده از هایک دیگر باید با برنامه هایی نظیر موبوگرام و تلگرام فارسی، تلگرام پلاس و غیره که برای توسعه تلگرام طراحی شده بودند خداحافظی کرده و فقط و فقط یک نسخه اصلی قابل استفاده است.
 

امکانات مسنجر hike

همانطور که اشاره شد با دانلود هایک مسنجر و ساخت اکانت در آن، امکانات بسیار زیادی در زمینه امر پیام رسانی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که در ذیل برخی از این ویژگی ها را ذکر خواهیم نمود.

امکان استفاده از 11 تم فوق العاده و جذاب

قابلیت نوار زمان

قابلیت تبدیل نوشته به استیکر

قابلیت چت مخفی

کیف پول هایک

توانایی کارت به کارت کردن پول از طریق برنامه

قابلیت ارسال پول از طریق برنامه

قابلیت خرید درون برنامه ای

قابلیت برقراری تماس تصویری

چت گروهی

سلفی جادویی

امکان ارسال ویدئو به صورت لایو

امکان تغییر تم هر چت به صورت جداگانه

دارای بیش از 10 هزار استیکر متنوع

قابلیت ارسال و دریافت انواع پیام های چند رسانه ای

پشتیبانی از فرمت فایل های مختلف

امکان ارسال فایل و پیام بدون استفاده از اینترنت تا فاصله 100 متری

امنیت بالای ارسال و دریافت پیام

و سایر امکانات

این برنامه هم در نسخه اندروید و هم در نسخه ios ارائه شده است که با توجه به امکانات و ویژگی های آن می تواند یکی از بهترین جایگزین ها برای تلگرام بعد از فیلتر شدن آن باشد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.