معرفی برنامه حذف تیک آبی در واتساپ و تلگرم

برای جلوگیری از نمایش تیک دوم برای پیام هایی که در واتساپ و تلگرام می‌خوانید، روش های مختلفی وجود دارد. هر یک از این روش ها با توجه به شرایط شما می‌توانند گزینه مناسبی باشند. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه جلوگیری از نمایش تیک دوم با استفاده از برنامه Unseen . با ما همراه باشید.
سه‌شنبه، 12 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی برنامه حذف تیک آبی در واتساپ و تلگرم

حذف تیک دوم پیام

اپلیکیشنی که برای این کار معرفی خواهیم نمود برنامه ای تحت عنوان Unseen می باشد که با استفاده از آن قادر به حذف تیک دوم پیام خواهیم بود.

این برنامه در اصل برای حذف تیک دوم پیام در اپلیکیشن واتس اپ طراحی شده است که قابلیت کار با تلگرام، فیسبوک مسنجر و وایبر را نیز دارا می باشد.

با نصب این برنامه روی تلفن همراه خود، کلیه نوتیفیکیشن های تلگرام و واتس اپ متوقف شده و زین پس تمامی این پیام ها از طریق برنامه Unseen به نمایش در خواهد آمد.

سپس بدون این که نیاز باشد پیام های دریافتی را باز کنید، قادر خواهید بود محتوای پیام را بخوانید. به عبارت دیگر با استفاده از این ترفند قادر به حذف تیک دوم پیام خواهید بود.

این برنامه در گوگل پلی نیز موجود می باشد. برای کار با این برنامه تنها کافیست آن را دانلود کرده و سپس اجازه ی دسترسی به منابع را به برنامه بدهید.

پس از آن علاوه بر قابلیت حذف تیک دوم پیام ، با استقاده از این برنامه می توانید کلیه پیام های چند رسانه ای ارسال شده برای خود را از طریق شبکه های تلگرام و واتس اپ به صورت یکجا مشاهده کنید.

البته نکته قابل ذکر در استفاده از این برنامه این است که برای فعال کردن این قابلیت باید به برنامه اجازه دسترسی کامل به گالری خود را بدهید که ممکن است برخی از این واقعه چندان خوششان نیاید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.