آشنایی با برنامه dr.fone

باز کردن قفل سیم کارت زمانی لازم می شود که شما به هر علتی فراموش کرده باشید که پین کد سیم کارت را گوشی خواسته باشد و قادر به باز کردن گوشی نخواهید بود.وقتی سه بار اجازه وارد کردن پین کد را داریم اما اشتباه می زنیم این مشکل این زمان جدی می شود.
چهارشنبه، 13 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با برنامه dr.fone

باز کردن قفل سیم کارت در گوشی های سامسونگ با برنامه dr.fone

برنامه ای که در اینجا برای باز کردن قفل سیم کارت معرفی خواهیم نمود برنامه dr.fone – Android SIM Unlock می باشد که کاری از گروه نرم افزاری dr.fone می باشد. طبق اظهارات طراحان این برنامه، این برنامه قادر است قفل سیم کارت بیش از 400 نوع گوشی سامسونگ را بشکند. برای انجام این امر، تنها نیاز که پنج مرحله ساده را طی کرده تا در عرض کمتر از ده دقیقه قادر به باز کردن قفل سیم کارت تلفن همراهتان و حذف پین کد سیم کارت خود باشید.

برنامه dr.fone را دانلود و روی سیستم رایانه نصب نمایید. سپس گزینه More Tools را از ستون سمت چپ انتخاب کرده و پس از آن طبق شکل زیر، روی گزینه SIM Unlock کلیک کنید.

باید به این گزینه دقت داشته باشید که برای باز کردن قفل سیم کارت گوشی های S3 تا S7 سامسونگ حتما نیاز است که گوشی روت شده باشد.

گوشی خود را با استفاده از کابل USB به رایانه متصل نمایید. هنگامی که برنامه dr.fone گوشی شما را شناسایی نمود، روی گزینه Unlock کلیک نمایید. پس از چند دقیقه قفل سیم کارت حذف خواهد شد.

برای باز کردن قفل سیم کارت گوشی های سامسونگ S2 تا S4 و Note1 تا Note3 نیازی به روت کردن گوشی نیست.

تنها کافیست گوشی را از طریق کابل USB به رایانه متصل نموده و پس از تشخیص گوشی توسط برنامه dr.fone روی کلید Next کلیک کنیم.

پس از آن یک سری دستورالعمل ها برای شما نمایان خواهد شد که باید ابتدا شماره ی  *#0808# یا ##3424#  یا  #9090# را در گوشی وارد نموده و سپس در صفحه بعدی گزینه DM + MODEM + ADB یا UART[*] یا   CDMA MODEMرا وارد نمایید. پ

س از آن روی گزینه Unlock در برنامه dr.fone کلیک نمایید. دقت داشته باشید که تنها یکی از شماره های یاد شده و یکی از گزینه های نمایش داده شده برای شما قادر به باز کردن قفل سیم کارت تلفنتان می باشد و لازم نیست همه را وارد کنید.

پس از چند دقیقه پین کد موبایل شما حذف خواهد شد. دقت داشته باشید برای اینکه دوباره تلفن همراهتان را به حالت اولیه و نرمال خودش برگردانید، لازم است که دستورالعمل های بالا را دوباره انجام دهید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما