چگونگی پاک کردن تاریخچه سرچ اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام این قابلیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا در شرایط مورد نیاز پس از جستجو یا سرچ در آن نسبت به پاک کردن تاریخچه سرچ اقدام کند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه پاک کردن تاریخچه سرچ اینستاگرام یا پاک کردن سرچ هیستوری (Search History) بپردازیم.
چهارشنبه، 13 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی پاک کردن تاریخچه سرچ اینستاگرام

نحوه پاک کردن تاریخچه جستجو در اینستاگرام

گاهی مواقع نیاز است که از تاریخچه جستجو و عباراتی که ما قبلا در اینستاگرام سرچ کرده ایم، کسی با خبر نشود. برای این منظور برنامه اینستاگرام امکانی را در خود گنجانده است که در ادامه مراحل آن را ذکر خواهیم نمود.

ابتدا در برنامه اینستاگرام وارد صفحه پروفایل خود شوید و روی علامت سه نقطه بالای صفحه که در سمت راست صفحه مشهود است کلیک نمایید.

پس از آن باید به انتهای منوی Options رفته و در آنجا گزینه Clear Search History را انتخاب کنید. سوالی مبنی بر اینکه آیا واقعا مایل به پاک کردن تاریخچه جستجو در اینستاگرام هستید یا خیر از شما پرسیده خواهد شد.

روی گزینه Yes, Im sure کلیک کنید تا تاریخچه جستجو در اینستاگرام شما به طور کلی حذف شود.
 

نحوه پنهان کردن نتایج جستجو در اینستاگرام

گاهی مواقع نیز پیش می آید ما میخواهیم برخی از نتایج جستجو به طور کلی برای ما به نمایش در نیایند. برای این منظور نیز کافیست در صفحه جستجو در اینستاگرام رو نتیجه جستجویی که می خواهید پنهان کنید چند ثانیه انگشت خود را نگه دارید و در منوی ظاهر شده روی گزینه Hide کلیک کنید.

با این کار خواهید توانست درست مثل مخفی کردن استوری ها در اینستاگرام، حتی نتایج جستجویی که دلخواه شما نیستند را پنهان کرده و از شر پیشنهاد همیشگی اینستاگرام راحت شوید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.