آشنایی با برنامه بازدید یاب تلگرام

برنامه تلگرام بهترین و محبوب ترین مسنجر موبایل در حال حاضر در ایران است و نرم افزارهای کاربردی زیادی برای این نرم افزار طراحی شده است. آیا میخواهید افرادی که عکس پروفایل تلگرام شما را نگاه میکنند را ببینید و بفهمید چه کسانی و در چه زمانی پروفایل شما را بازدید کرده اند.با ما همراه باشید.
چهارشنبه، 13 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با برنامه بازدید یاب تلگرام

برنامه بازدید یاب تلگرام

اگر از کاربران فعال تلگرام بوده باشید، به احتمال خیلی زیاد با پیام های تبلیغاتی بسیار زیادی در زمینه دانلود برنامه های بازدید یاب تلگرام ، یا برنامه هایی که ادعا می کنند می توانند به شما بگویند که چه کسی از پروفایل شما دیدن کرده است ، مواجه شده اید. اما آیا به راستی این برنامه ها کار می کنند؟ چقدر می توان به امنیت برنامه بازدید یاب تلگرام اطمینان کرد؟

طبق گفته کارشناسان امنیت، برنامه بازدید یاب تلگرام یا بازدید یاب اینستاگرام، تنها برنامه ای گول زننده است که با هدف جذب مخاطب اقدام به تبلیغات دروغین می نماید. این برنامه ها اغلب تروجان بوده و با هدف سوء ، سعی در ترغیب کاربران به دانلود و نصب آن بر روی تلفن همراه خود را دارند.

به همین دلیل همیشه توصیه می گردد که نسبت به نصب این چنین برنامه هایی نهایت دقت را داشته باشیم و تا حد ممکن از نصب آن ها روی تلفن همراه خود خودداری کنیم. همچنین ممکن است برنامه هایی که در قالب برنامه بازدید یاب تلگرام معرفی می شوند ، برنامه هایی جهت هک اکانت تلگرام شما باشند.
 

ربات بازدید یاب تلگرام

یکی از قابلیت هایی که باعث شده تلگرام در بین دیگر رقبا جایگاه بهتری کسب کند، امکان ساخت و استفاده از ربات ها در دل پیام رسان می باشد. این ربات ها تعدادشان بسیار بالا بوده و هر کدام با هدف خاصی طراحی شده اند. ربات بازدید یاب تلگرام ، رباتی است که برای چک کردن این که چه کسی از پروفایل شما بازدید کرده است ، طراحی شده است. با استفاده از این ربات بازدید یاب تلگرام قادر خواهید بود تا کسانی که از پروفایل شما دیدن کرده اند را شناسایی کنید.

البته باید به این نکته توجه کنید که بنظر بسیاری از کاربران این ربات ها نیز عدد درستی را به کاربران نشان نداده و صرفا یک حربه تبلیغاتی برای تبلیغ کانال های طراحی کننده این ربات ها بیش نیستند.

بسیاری از ربات های بازدید یاب تلگرام ، در قبال نمایش افرادی که از پروفایل شما دیدن کرده اند، از شما می خواهند تا چند نفر دیگر از دوستانتان را نیز به این ربات دعوت کنید. در نهایت پس از انجام این کار یک نتیجه بر اساس همان افرادی که دعوت کرده اید به شما نمایش خواهند داد که اصلا مبنا و پایه درستی را دارا نیست.
 

از کجا بفهمیم چه کسی پروفایل ما را چک کرده است ؟

اگر همچنان راغب به این هستید که بدانید چه کسی از پروفایل شما دیدن کرده است، پیشنهاد ما استفاده از نسخه های غیر رسمی تلگرام نظیر برنامه ویدوگرام است که می تواند در این زمینه شما را یاری کند. یکی از قابلیت های این برنامه امکان نمایش اخرین بازدید از پروفایل می باشد که برای افرادی که به دنبال این هستند تا بدانند که چه کسی از پروفایل آن ها دیدن کرده است بسیار کاربردی می باشد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.