آشنایی با برخی امکانات ویدوگرام

ویدوگرام یک تلگرام سریع و امن است که دارای امکانات اضافه زیادی میباشد.این امکانات به شما کمک میکنند که یک تلگرام عالی را تجربه کنید.البته شایان ذکر است ویدیوگرام نسخه غیر رسمی از تلگرام است.
چهارشنبه، 13 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با برخی امکانات ویدوگرام

امکانات کلیدی ویدوگرام

ویدوگرام یکی از برنامه های کاربردی می باشد که امکانات بی نظیری را برای کاربرانش به ارمغان می آورد. با دانلود ویدوگرام ، از جمله امکاناتی که برای شما فراهم می شود امکان برقراری تماس تصویری می باشد. این امکان در معرفی برنامه های پیشین نظیر تلگرام نارنجی نیز معرفی شده بود. همچنین قابلیت پخش زنده نیز قابلیت دیگری است که با استفاده از آن مدیران کانال می توانند از امکان پخش زنده تصاویر و اتفاقات جذاب برای کاربرانشان بهره ببرند.

تصور کنید شما مدیر یک کانال تلگرامی برای پوشش اخبار می باشید. اگر بتوانید بطور زنده از اتفاقات تصویر برداری کرده و برای دیگران پخش کنید، این یک موفقیت برای جذب بیشتر مخاطب برای کانال شما به حساب خواهد آمد. این امر با دانلود ویدوگرام میسر خواهد بود.

علاوه بر این ها، امکان تماس صوتی نیز که در تلگرام اصلی غیر فعال شده است، در این نسخه مود شده تلگرام موجود است و کاربران می توانند با خیال راحت و با کیفیت مطلوب یک تماس صوتی بدون هزینه برقرار نمایند.

با دانلود ویدوگرام از تماس تصویری با کیفیت بهره مند شوید

پخش زنده برای کانال

تماس تصویری

تماس صوتی

تفکیک گفتگوها

حالت روح

فروارد چندگانه

نمایش آخرین بازدید از پروفایل

دریافت تاییدیه قبل از ارسال گیف و استیکر

آی دی یاب

تغییر صدا

امکان مشاهده آخرین تغییرات مخاطبین

برخورداری از تم و فونت های زیبا

امکان توقف و جلو و عقب بردن گیف

امکان ارسال نقاشی


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.