ویژگی های گلکسی نوت 8

گلکسی نوت 8، گوشی جدیدی با مشخصات مدرن و طراحی بدون لبه و صفحه نمایش Infinity 6.3 اینچی بوده که نسبت ابعاد آن، 18.5:9 می باشد و در ساخت این گوشی سامسونگ از دوربین dual استفاده شده است. Note 8، یکی دیگر از گوشی های مدرن سامسونگ است.
پنجشنبه، 14 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ویژگی های گلکسی نوت 8

گلکسی نوت 8 چگونه خواهد بود؟

اخبار بدست آمده از این پرچم دار جدید سامسونگ که با نام Great شناسایی می شود ، حکایت از این دارد که این گوشی از دوربین دوگانه و کیفیت نمایش تصویر 4K به همراه پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 7٫1٫1   بهره می برد.

با توجه به رندر تبلیغاتی که جدیدا از سوی کمپانی سامسونگ برای گلکسی نوت 8 به نمایش در آمده می توان چنین نتیجه گرفت که به رونمایی این فبلت قدرتمند چیزی نمانده و در ماه های آتی باید شاهد حضور آن در بازار باشیم.

احتمالا نوت 8 از صفحه نمایش 6٫4 اینچی به همراه کیفیت تصویر 4K برخوردار باشد که نشان از قدرت پردازش و نمایش تصویر بالا در بکارگیری بعنوان هدست واقیعت مجازی دارد.

این صفحه نمایش با تکنولوژی QHD+OLED طراحی شده است. دقیقا شبیه به گلکسی اس 8 و اس8 پلاس.

احتمالا از پردازنده جدید اسنپ دراگون 836 در نوت 8 رونمایی خواهد شد که توان پردازش ۳ گیگاهرتزی آن بسیار کارآمد خواهد بود.

همچنین شنیده ها حاکی از این واقعیت است که سامسونگ گلکسی نوت 8 از رم 6 گیگابایتی برخوردار خواهد بود که این به معنی توان استفاده از چندین برنامه بطور همزمان بدون تاخیر خواهد بود.

همانطور که پیش تر اشاره شد گلکسی نوت 8 از دو دوربین در پشت برای تصویر برداری با کیفیت تر و همچنین ایجاد بزرگنمایی اپتیکال سه برابری استفاده می نماید. یکی از این لنزها بصورت نرمال و دیگری به شکل تله فتو یا سیاه و سفید اقدام به تصویر برداری می کند.

این بدان معنی است که گلکسی نوت 8 قادر خواهد بود در نور ضعیف نیز تصاویری با کیفیت را ثبت کند.

گلکسی نوت 7 بعلت مشکلات باتری شکست خورد. بعید است که یک کمپانی نظیر سامسونگ دوباره از همان نقطه دچار لغزش و شکست شود. پیش بینی ها نشان می دهد که باتری گلکسی نوت 8 نسبت به مدل های قبلی بسیار ایمن تر و همچنین بسیار قدرتمندتر ظاهر شود.

برخی منابع اعلام نموده اند که باتری نوت 8 دارای توان 5000 میلی آمپری می باشد. باید انتظار داشت سامسونگ در زمینه باتری فبلت اندرویدی جدید خود بسیار محتاطانه عمل کند. چرا که طراحان و سرمایه گذاران اصلا دوست ندارند طعم تلخ تجربه شکست قبلی را دوباره بچشند.
 

قیمت گلکسی نوت 8 و تاریخ عرضه آن

در اولین روزهای عرضه گلکسی نوت 7 ، این گوشی با قیمتی حدود 850 دلار در بازارهای جهانی به فروش می رفت. نباید انتظار داشته باشیم که پرچم دار جدید سامسونگ قیمتی کمتر از این داشته باشد.

اما چیزی که پیش بینی شده است و در پاییز آینده باید شاهد آن باشیم، قیمتی حدود 900 تا 1000 دلار می باشد.

برای دیدن این که پیش بینی ها به حقیقت می پیوندد یا خیر هنوز باید صبور باشیم. اما همانطور که اشاره شده در آخرین خبرهای سامسونگ اکثر این پیش بینی ها درست از آب آمده اند. اگر قصد خرید یک فبلت ایده آل را دارید همچنان صبر کنید.

شاید سامسونگ گلکسی نوت 8 همان چیزی باشد که شما به دنبالش هستید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.