آشنایی با ویژگی های iOS 10.3.2

اپل پس از عرضه پنج نسخه آزمایشی، به تازگی نسخه نهایی iOS 10.3.2 را برای عموم عرضه کرده است. این نسخه با رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد و پس از آزمایش بیش از یک ماه نسخه بتا عرضه شده است.
پنجشنبه، 14 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با ویژگی های iOS 10.3.2

iOS 10.3.2 منتشر شد

در iOS 10.3.2 مشکلات امنیتی پیدا شده ورژن های قبلی و باگ ها برای گوشی iPhone و تبلت iPad رفع شده است. از جزئیات این آپدیت متوجه می شویم که در SiriKit هم تغییراتی رخ داده است؛ به این معنا که حالا باید دستورات صوتی داخل خودرو می بایست بدون مشکل و همانطور که انتظار می رود کار کند.

منظور از باگ در یک بسته نرم افزاری عملکرد نادرست بخشی از قابلیت هاست. به عنوان مثال اگر شما با باز کردن بخش Messages در گوشی آیفون خود موفق با دیدن آخرین پیام دریافت شده نشوید. این مشکل یک باگ به حساب می آید.

البته اپل همزمان برای سیستم عامل های دیگر خود هم آپدیت منتشر کرده است که البته ممکن است آنچنان نسبت به آپدیت iOS برای کاربران ایرانی اهمیت نداشته باشد. البته آپدیت macOS هم برای کاربران ایرانی بسیار مهم است چرا که بسیاری از کاربران ایرانی از مک بوک های شرکت اپل یا حتی Apple Watch با اسیستم عامل watchOS بصورت گسترده استفاده می کنند.

اما مثل محصولی مانند Apple TV آنچنان در بین کاربران ایرانی مصرف کننده ندارد و بنابراین خیلی به توضیح آپدیت tvOS نخواهیم پرداخت.
 

حل مشکل صدا در مک او اس ۱۰٫۱۲٫۵

اپل می گوید که در macOS Sierra 10.12.5 مشکل صدا در هدفون های USB و سازگاری Mac App Store رفع شده است. احتمالا این آپدیت آخرین آپدیت قبل از آپدیت اصلی و بزرگ اپل که در مراسم WWDC معرفی خواهد شد، می باشد.

می توانید آیفون یا آیپد خود را از طریق OTA آپدیت کنید یا با دانلود آخرین فریمور آیفون یا آیپد از طریق iTunes آپدیت را انجام دهید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.