چگونگی حذف حساب های کاربری

با پیشرفت علم و تکنولوژی دستیابی آسان به اینترنت برای همه فراهم شد و افراد زیادی فعالیت در فضای مجازی دارند. گاهی افراد می خواهند هرگونه تاریخچه فعالیت شان از اینترنت پاک شود. برای دانستن چگونگی انجام این کار با ما همراه باشید .
جمعه، 15 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی حذف حساب های کاربری

حذف تمامی حساب‌ های کاربری که تاکنون ساخته‌ اید با Deseat.me

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که کلی ایمیل و حساب کاربری مختلف به نام خودتان دارید که حتی وقت نمی‌کنید که تصویر پروفایل آن‌ها را تغییر دهید و یا به زبان دیگر، به آن‌ها اهمیتی نمی‌ دهید و بود و نبودشان برایتان یکی است، می‌ توانید به‌ وسیله یک سایت جالب، تمامی حساب‌ های کاربری خود را با یک کلیک پاک‌ کنید.

بدین‌ وسیله دیگر نیازی نیست که وارد تک‌ تک آن سایت‌ ها و سرویس‌ ها شده و روش‌ های غیرفعال کردن حساب کاربری را در آن سرویس بیاموزید و اقداماتی چون ارسال درخواست حذف و تائید آن را انجام دهید.

سرویس Deseat.me به شما این امکان را می‌ دهد تا برخی از سرویس‌ های مورد استفاده خود را به‌وسیله آن دنبال کرده و یا حتی اطلاعات مرتبط با آن را برای همیشه از روی اینترنت پاک‌کنید.

Deseat.me به‌وسیله سیستم OAuth شرکت Google به ایمیل شما دسترسی پیدا خواهد کرد و اگر با استفاده از ایمیل خود در سرویس‌های محبوب اینترنتی عضویت پیداکرده باشید آن‌ ها را پیدا می‌کند.

وقتی‌ که با استفاده از این سایت، سرویس‌ های مورد استفاده خود را پیدا کردید می‌ توانید آن‌ ها را در دو دسته، قرار دهید که Keep یا delete نام دارد و همان‌ طور که می‌ دانید به معنای نگه‌ داشتن و یا پاک کردن هستند.

اگر حساب کاربری که ایجاد کرده‌ اید، سرویس معتبر و محبوبی است، کلیک بر روی دکمه Delete شما را بر روی صفحه‌ ای می‌برد که به‌وسیله آن می‌ توانید حساب کاربری خود را غیرفعال کنید.

در موارد دیگر مشاهده می‌شود که دکمه Delete به رنگ خاکستری به معنای غیر فعال درآمده است، که به این معنی است که نیاز دارید حساب کاربری خود را به‌ صورت دستی  حذف  نمایید.

این سرویس‌ ها برای اشخاصی که قصد دارند هویت خود را از روی اینترنت حذف کنند مناسب است. البته خاطرنشان می‌کنم که حذف حساب‌های کاربری به‌ وسیله این سرویس‌ ها به معنی حذف قطعی و واقعی اطلاعات شما از روی اینترنت نیست.

زیرا وب سایت‌ های دیگر و اشخاص دیگری نیز وجود دارند که ممکن است از اطلاعات عمومی شما که بر روی اینترنت وجود داشته است یک نسخه کپی برای خود داشته باشند.

به‌ عنوان‌ مثال، اگر شما چند سال پیش تصویر پروفایل کاربری‌ تان را بر روی حساب کاربری فیس‌بوک خود تعویض کرده باشید و شخصی آن را برای خودش ذخیره کرده باشد هنوز آن را دارد و شما نمی‌ توانید اطلاعاتی را که در اختیار دیگران است حذف کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.