آیا میتوان در پروفایل تلگرام از Gif استفاده کرد؟

تصاویر متحرک یکی از قابلیت‌های هیجان انگیز تلگرام بود که با استقبال خوبی از سمت کاربران مواجه شد. همان طور که می‌دانید این تصاویر متحرک را باید به صورت آماده و دانلود شده داشته باشیم تا بتوانیم برای سایر کاربران تلگرام بفرستیم.
دوشنبه، 18 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آیا میتوان در پروفایل تلگرام از Gif استفاده کرد؟

عکس متحرک Gif برای پروفایل تلگرام

نرم افزار هک تلگرام، جزئیات کامل هک کردن تلگرام، دانلود رایگان برنامه هک تلگرام دیگران، آموزش هک تلگرام به صورت ۱۰۰% تضمینی، عکس های لورفته بازیگران زن سینما و از این دست پیام ها که در گروه ها و کانال های تلگرامی فراوان یافت می شوند؛ تبلیغاتی پوچ که کاربران با کلیک روی آنها فقط در کانالی که به آن منتقل می شوند عضو می شوند.

در واقع باید گفت نه آموزشی وجود دارد و نه تصاویر لورفته ای، این بار برخی از کانال های پیام رسان تلگرامی محبوب ایرانی ها اقدام به انتشار یک پیام تبلیغاتی کرده اند و قابلیتی را تبلیغ کرده اند که به هیچ وجه در تلگرام وجود ندارد.

ترفند گذاشتن عکس متحرک برای پروفایل تلگرام، این پیام تبلیغاتی تنها برای افزایش اعضای کانال ها و سودجویی صاحبان آن کانال تلگرامی است، چرا که در این پیام های تبلیغاتی نصب یک نرم افزار به شما پیشنهاد می شود، نرم افزاری که احتمالا با نصب آن اطلاعات شخصی شما به دست یه سری افراد سودجو می افتد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.