عملیاتی سرّی برای قتل عام و هولوکاستی در ایران

برخی برای جنایت غیر قابل بخشش خود بهانه ناقص الخلقه بودن را مطرح می کنند، کجای عالم و کدام قانون اخلاقی به انسان اجازه می دهد، یک انسان زنده را حتّی اگر نقصی در او وجود داشته باشد به قتل رسانید، آیا هر کسی که در وجود او نقصی وجود داشت محکوم به مرگ است؟!
شنبه، 30 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی بیرانوند
موارد بیشتر برای شما
عملیاتی سرّی برای قتل عام و هولوکاستی در ایران
چند وقتی است که زنگ خطر سونامی کاهش جمعیت به صدا در آمده است، و مسئولان انقلابی و دغدغه مند کشور به تکاپو و چاره اندیشی برای حل این مسأله استراتژیک افتاده اند، هر چند برخی کارشناسان علوم اجتماعی بر این باورند که اتاق های فکر و عملیات غربی و آمریکایی در مطالعات جمعیت شناسی خود از وقوع این سونامی مرگبار در کشور جمهوری اسلامی باخبر بودند، ولی برای دست یابی به اهداف شوم و از پیش طراحی شده خود هیچ گاه حاضر به ارائه اطلاعات صحیحی از این واقعه خطرناک به ایران اسلامی نبودند، بلکه بی شرمانه تر اینکه با کارهای عملیاتی و میدانی و اعزام کارشناسان امنیتی و سرّی سعی در سرکوب کردن هوشیاری و بیداری کارشنان ایران هم داشته اند.
 

عملیاتی سرّی برای وقوع هولوکاستی جدید

هیچ چیزی برای جامعه استکباری و لیبرال غربی سخت تر و وحشتناک تر از وجود نسل های قوّی، جهادی و انقلابی نیست. شاید بدون اغراق بتوان گفت که وجود نیروی انسانی مقتدر  و کارآمد برای آنها وحشتناکتر از فناوری هسته ای باشد، از این رو برای از بین بردن این نیروی مهّم انسانی همواره تمام کارشناسان و نخبگان علمی خود را به خط کرده اند  تا این توان مهّم جامعه اسلامی را نابود کنند، البتّه این عملیات امروزی و استراتژی غیر انسانی و خلاف حقوق بشر، سابقه دیرینه دارد؛ کما اینکه خدای متعال در قرآن کریم پرده از این سیاست شیطانی در ادوار قبلی برداشته است:
 
«وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ یُعْجِبُکَ قَوْلُهُ فِی الْحَیاةِ الدُّنْیا وَ یُشْهِدُ اللَّهَ عَلى‏ ما فی‏ قَلْبِهِ وَ هُوَ أَلَدُّ الْخِصامِ وَ إِذا تَوَلَّى سَعى‏ فِی الْأَرْضِ لِیُفْسِدَ فیها وَ یُهْلِکَ الْحَرْثَ وَ النَّسْلَ وَ اللَّهُ لا یُحِبُّ الْفَسادَ؛[1]و از مردم، کسانى هستند که گفتار آنان، در زندگى دنیا مایه اعجاب تو مى‏شود؛ (در ظاهر، اظهار محبّت شدید مى‏کنند) و خدا را بر آنچه در دل دارند گواه میگیرند. (این در حالى است که) آنان، سرسخت‏ترین دشمنانند. (نشانه آن، این است که) هنگامى که روى برمى‏گردانند (و از نزد تو خارج مى‏شوند)، در راه فساد در زمین، کوشش میکنند، و زراعت ها و چهارپایان را نابود مى‏سازند؛ (با اینکه مى‏دانند) خدا فساد را دوست نمى‏دارد.» مفسران و پژوهشگران علوم قرآنی در ذیل این آیه شریف به این نکته مهّم اشاره داشته اند: «حرث به معنى زراعت، و  نسل به معنى اولاد است، و بر اولاد انسان و غیر انسان اطلاق مى‏شود، بنا براین هلاک کردن حرث و نسل به معنى از میان بردن هر گونه موجود زنده است، اعم از موجودات زنده نباتى، یا حیوانى و انسانى.»[2]
 

اشاعه فرهنگ و سبک زندگی غربی

کشورهای استکباری برای از بین بردن نسل ها در جوامع اسلامی با استفاده از رسانه های جمعی خود از تکنیک ها و شگردهای شیطانی مخوفی استفاده می کنند، از جمله  راهکارهای عمده و مؤثر برای نسل کشی ترویج سبک زندگی غربی است، سبک زندگی که خواهان راحت طلبی، خوشگذرانی، لذت گرایی، ازدواج سفید است، سقط جنین،... است، سبک زندگی که بنیاد خانواده و فرزند پروری در آن جایگاهی ندارد، و دلخوشی آنها مأنوس شدن با حیوانات خانگی است، شاید باورش برای برخی افراد  سخت باشد ولی همین تکنیک های به طوری نرم و خزنده تأثیر مستقیمی بر روی کاهش نسل و از بین بردن آن دارد.یکی از بهانه های افراد برای کشتن فرزندانشان این است که آنها از ابتدا به دنبال بچه نبوده اند و این فرزند به طور ناخواسته و غیر منتظره متولد شده است، و می تواند برای آنها درد سرساز باشد، به طوری که توانایی مخارجش را نداشته باشند،دلایل واهی که خدای متعال در قرآن کریم آن را توبیخ کرده است.

آمارهای تکان دهنده از قتل عام انسان های بی گناه

چند وقت پیش در اخبار یک خبر ناگوار و بسیار غم انگیز دل میلیون ها ایرانی را داغدار کرد، خبر حاکی از این بود که سارقان خودرو سواری بعد سرقت متوجه حضور کودکی 8ماهه در داخل خودرو  می شوند، سارقان بی عاطفه کودک هشت ماهه را درون ماشین رها می کنند تا اینکه از گرسنگی و تشنگی از دنیا می رود، این خبر آنچنان تأسف بار و غم انگیز بود که جامعه را در بهت و حیرت و افسوس فرو برد،[3] هر چند سارقان اعتراف کردند که کارشان عمدی نبوده و قصد کشتن کودک را نداشته اند ولی جامعه انسانی هیچ گاه آن سارقان را نبخشیدند، در فاصله کوتاهی یک خبر  دردناک دیگر از جنس قتل و عام و کشتار وحشتناک نوزادان ایران در صفحه اول خبرگزاری ها درج شد،[4]

خبر از کشته شدن بیش از 1000 جنین در روز، یک جنایت غیر انسانی و هولوکاستی وحشتناک و از یک کشتار عجیب و قریب  حاکی بود. خبری که دل هر انسان و طرفدار حقوق بشر را می رنجاند، ولی با کمال تأسف این بار این خبر وحشتناک تأسف رسانه ای و واکنش جامعه نخبگانی و سلبیرتی را به دنبال نداشت، چه بسا در این قتل عام وسیع و گسترده عاملان واین قتل عام گسترده تبرئه شده و به خاطر این کارشان نه تنها توبیخ نشدند، بلکه کارشان هم توجیه شد. در فرهنگ قرآن قتل هیچ انسان بی گناهی قابل توجیه نیست کمااینکه باری تعالی در این خصوص می فرماید: «وَ لا تَقْتُلُوا أَوْلادَکُمْ مِنْ إِمْلاقٍ نَحْنُ نَرْزُقُکُمْ وَ إِیَّاهُمْ وَ لا تَقْرَبُوا الْفَواحِشَ ما ظَهَرَ مِنْها وَ ما بَطَنَ وَ لا تَقْتُلُوا النَّفْسَ الَّتی‏ حَرَّمَ اللَّهُ إِلاَّ بِالْحَقِّ ذلِکُمْ وَصَّاکُمْ بِهِ لَعَلَّکُمْ تَعْقِلُونَ؛[5] و فرزندانتان را از (ترس) فقر، نکشید! ما شما و آنها را روزى مى‏دهیم؛ و نزدیک کارهاى زشت نروید، چه آشکار باشد چه پنهان! و انسانى را که خداوند محترم شمرده، به قتل نرسانید! مگر بحق (و از روى استحقاق)؛ این چیزى است که خداوند شما را به آن سفارش کرده، شاید درک کنید!»
 

بهانه و توجیه های شیطانی برای قتل عام گسترده و سقط 

اگر ریشه و منشأ بسیاری از توجیهات و بهانه هایی که قاتلان نوزادان بی گناه می تراشند را مورد بررسی و توجه قرار دهیم متوجه می شویم هیچ یک از این بهانه ها ریشه در سبک زندگی دینی و اسلامی ندارد و تماماً منشأ غربی و آمریکایی دارد. در ادامه به برخی از توجیهات شیطانی سقط جنین اشاره خواهیم کرد.
 
1-تولد ناخواسته و غیر منتظره
یکی از بهانه های افراد برای کشتن فرزندانشان این است که آنها از ابتدا به دنبال بچه نبوده اند و این فرزند به طور ناخواسته و غیر منتظره متولد شده است، و می تواند برای آنها درد سرساز باشد، به طوری که توانایی مخارجش را نداشته باشند،دلایل واهی که خدای متعال در قرآن کریم آن را توبیخ کرده است[6] این در حالی که بسیاری از خانواده ها محروم از این موهبت الهی هستند و  برای فرزند دار شدن هزار راه مختلف درمانی و مالی را طی می کنند تا اینکه از وجود یک فرزند در زندگی برخوردار شوند. بر اساس فرهنگ قرآن فرزند نه مایه درد سر برای والدین بلکه می تواند مایه چشم روشنی والدین باشد؛[7] چرا باید این چنین فرزندی را به کام مرگ فرستاد.
 
2-نپسندیدن جنسیت فرزند
برخی از کارشناسان علل و منشأ سقط جنین را نوع جنسیت نوزاد ها معرفی کرده اند به این معنا که والدین به طور فرض از جنس خاصی رضایت ندارند، و لذا تن به کشتن او می دهند، این عمل وقیحانه نیز ریشه در جاهلیت کهن دارد و خدای متعال خط بطلان بر آن کشیده است. «وَ إِذا بُشِّرَ أَحَدُهُمْ بِالْأُنْثى‏ ظَلَّ وَجْهُهُ مُسْوَدًّا وَ هُوَ کَظیمٌ؛[8] در حالى که هر گاه به یکى از آنها بشارت دهند دختر نصیب تو شده، صورتش (از فرط ناراحتى) سیاه مى‏شود؛ و به شدّت خشمگین مى‏ گردد».

3-ناقص الخلقه بودن
برخی برای جنایت غیر قابل بخشش خود بهانه ناقص الخلقه بودن را مطرح می کنند، کجای عالم و کدام قانون اخلاقی به انسان اجازه می دهد، یک انسان زنده را حتّی اگر نقصی در او وجود داشته باشد به قتل رسانید، آیا هر کسی که در وجود او نقصی وجود داشت محکوم به مرگ است؟!
 
4-سقط جنین رابطه نامشروع

یکی از علل و عوامل سقط جنین تولدی است که در اثررابطه نامشروع به دنبا می آید، رابطه نامشروع هر چند خود یک گناه بزرگ و خطرناک است ولی گناه بزرگتر از آن سقط و کشتن یک نوزاد بی گناه است که طعمه افراد شهوت ران شده است، عامل اصلی روی آوری به روابط نامشروع ریشه در فرهنگ سازی های غربی دارد فرهنگ منحط غربی و آمریکایی که ابتدا نسخه رابطه نامشروع را تجویز می کند و بعد برای پنهان کردن جرم خود به قتل یک طفل بی گناه مبادرت تشویق می کند.

پی نوشت ها:
[1]. سوره مبارکه بقره، آیات 204و 205.
[2]. مکارم شیرازی، تفسیر نمونه، ج‏2، ص74.
[3]. خبرگزاری مهر، ۴ مرداد ۱۳۹۶،کد خبر 4042382.«اهالی مشیریه داغدار نوزاد ۸ماهه»
[4]. خبرگزاری فارس، ۱۳۹۸/۵/۲۳. «آمارهای تکان‌دهنده یک قتل‌عام گسترده»
[5]. سوره مبارک انعام، آیه 151.
[6].سوره اسراء،آیه31. وَ لا تَقْتُلُوا أَوْلادَکُمْ خَشْیَةَ إِمْلاقٍ نَحْنُ نَرْزُقُهُمْ وَ إِیَّاکُمْ إِنَّ قَتْلَهُمْ کانَ خِطْأً کَبیراً»
[7]. سوره فرقان، آیه 74. «وَ الَّذینَ یَقُولُونَ رَبَّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیَّاتِنا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقینَ إِماماً».

[8]. سوره نحل، آیه58.



مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما