معرفی بهترین مارک‌های تلویزیون

آیا به دنبال بهترین برند تلویزیون برای خرید هستید؟ شاید، این مقاله آنچه شما نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد. آن را خوانده و ‏بهترین مارک تلویزیونی مناسب با شرایط خود را انتخاب کنید.‏
دوشنبه، 23 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی بهترین مارک‌های تلویزیون
«امروزه اغلب تماشای تلویزیون به معنای دعوا، خشونت و بد زبانی است و تمام این کارها برای آن است که تعیین کنیم چه کسی ریموت کنترل تلویزیون را در دست بگیرد.» دونا گفارت

فناوری!  واژه‌ای آرامش بخش و گاهی دردسر آفرین. فناوری تلویزیون برای چشمان ما، همانند آدامس می‌ماند یعنی آنچه تلویزیون با ذهن می‌کند همانند زمانی است که با جویدن تمام مدت آدامس با وجود نخوردن غذا احساس گرسنگی نخواهیم داشت. تلویزیون مبلمانی برای اتاق، پر کننده اوقات فراغت، منبع سرگرمی و هزاران مورد اینچنینی است. دیگر از چه منظر به آن نگاه می‌کنید؟ اینکه بدون آن نمی‌توانید کاری انجام دهید؟ برای تنها چند لحظه سرگمی بیشتر،  تلویزیون را روشن کرده و از میان 500 شبکه به جستجو پرداخته، آن را خاموش می‌کنید، دوباره روشن می‌کنید، می‌خندید، گریه می‌کنید، بر معلوماتتان اضافه می‌شود، آن را خاموش می‌کنید و این ماجرا ادامه خواهد داشت. از کارتون‌های تلویزیونی مانند سیمپسونها گرفته تا برنامه‌های سرگمی، سریالها و فیلم‌ها همه را دیده و دوست دارید به این دلیل که عاشق تلویزیون هستید.
شما با طیف گسترده‌ای از انواع تلویزیون برای تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود روبرو هستیدامروز، ما به شما با معرفی فهرستی از بهترین مارک‌های تلویزیون موجود در بازار کمک کرده سرگرمی را در یک سطح جدید تجربه کنید. یک جعبه معمولی و صفحه نمایش‌های تخت، ال سی دی (LCD)، ال ای دی (LED)، پلاسما، تلویزیون اچ دی (HDTV)، تلویزیون مخصوص ضبط و خدا می‌داند چه تلویزیونهای دیگری را می‌توانید پیدا کنید! شما با طیف گسترده‌ای از انواع تلویزیون برای تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود روبرو هستید و ما این امکان را فراهم می‌سازیم با قدم زدن در راهرویی از بهترین مارک‌های اختصاص داده شده به فناوری تلویزیون بتوانید انتخاب مناسبی انجام دهید. این اسامی هستند که تلویزیون را تماشایی می‌کنند و نه هیچ چیز دیگری!
 

بهترین مارک‌های تلویزیونی موجود در بازار

خریداری که دچار سردرگمی در انتخاب تلویزیون مناسب است، با وارد شدن به سالن نمایش خرید تلویزیون حتی گیج‌تر از سابق می‌شود. فکر می‌کنید دلیل آن چه می‌باشد؟ واضح است، گزینه‌های بسیار زیادی پیش رویش قرار گرفته و او نمی‌داند کدام را انتخاب نماید. اما اکنون، با اطلاع از بهترین مارک‌های تلویزیون که بهترین فروش در بخش قطعات سرگرمی را دارند، اگر نگوییم به طور کامل اما کمی خیالتان راحت خواهد شد. بنابراین در این مقاله سعی خود را کرده شما را با دنیایی از مارک‌های معروف تلویزیون آشنا سازیم. در ادامه 4 تلویزیون برتر در سراسر جهان را معرفی می‌کنیم.
 

سامسونگ

با شعار تبلیغاتی What's Next? «بعد از این چه می‌آید؟»

سامسونگ
 
تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود از طریق تلویزیون سامسونگ مثل آن می‌ماند که سینما را به خانه خود برده باشید. از اشکال پلاسما گرفته تا ال سی دی، ال ای دی و لوازم جانبی که در کلام نمی‌گنجند را می‌توانید در این مارک مشاهده کنید. تلویزیونهای سامسونگ به لطف کیفیت تصویری خوب خود، قابلیتهای پیشرفته اتصال به اینترنت، طراحی باریک و پیشرفته و ارزش بالای خرید از جمله مارک‌های برتر در سطح جهان به حساب می‌آیند. همانطور که گفته می‌شود، با فول اچ دی به دنیایی روشن‌تر و وسیع‌تر اتصال یابید و سینما را در بعدی جدید تجربه کنید.
 

سونی

make.believe «تحقق باورها»

سونی

سونی به شما وعده داده که با بهترین کیفیت تصویری تلویزیون دیجیتال در جهان سرگرمی را به خانه‌های شما به ارمغان آورد. سونی پس از سامسونگ از اینکه پر فروش‌ترین شرکت تلویزیونی است به خود می‌بالد، به طوری که تلویزیون‌های ال سی دی آن برتر بوده و در سراسر جهان در موقعیت عالی قرار دارند. وقتی صحبت از طول عمر وسایل الکترونیکی می‌شود، سونی بهترین انتخاب خواهد بود. در حالی که سری براویا (Bravia) با طراحی و عملکرد خوب خود بسیار موفق بوده است. آنها عنوان می‌کنند که کیفیت تصویر حیرت انگیز اچ دی این سری تنها نقطه آغازین به حساب می‌آید.
 

پاناسونیک

Ideas for Life «ایده‌هایی برای زندگی»

پاناسونیک

همانطور که می‌گویند انسان همان چیزی را که می‌بیند، باور می‌کند. و زمانی که جزئیات فوق‌العاده تلویزیون‌های جدید صفحه تخت اچ دی این شرکت را می‌بینید، باور می‌کنید که این واقعیت دارد. تلویزیون پاناسونیک برندی است که تحسین همگان را به خاطر کیفیت تصویری بالای خود برانگیخته است. بهترین نکته در خصوص مدل‌هایی که تحت این نام به بازار عرضه شده‌اند آن است که مقرون به صرفه نیز می‌باشند. بنابراین، اگر به دنبال تلویزیونی هستید که مشکل چندانی بوجود نیاورد، بهترین مدل تلویزیون اچ دی پاناسونیک انتخابی عالی برای شما خواهد بود. سری ویرا (VIERA) پاناسونیک یکی از موفق‌ترین سری‌هایی است که توسط این شرکت ارائه شده است. با خرید آن، بیش از آنچه فکر کنید شگفت زده خواهید شد.
 

ال جی

Life's Good «زندگی زیباست»

ای جی

سرگرمی‌های خانگی را در سطحی کاملاً جدید و در زاویه دید گسترده، وضوح تصویر بالا و تصاویری واضح و طبیعی تجربه کنید. ال جی بدون آنکه هزینه زیادی بر شما تحمیل کند برخی از بهترین تلویزیون‌های ال سی دی را برای آسایش شما فراهم ساخته است. با تلویزیونهای ال جی احساسی شبیه به تأتر و سینما را در خانه تجربه کنید.
ال جی مطمئناً همانطور که از شعار آن برمی‌آید، زندگی را بهتر می‌سازد.این نشان تجاری مطمئناً پیشرو و پیشگام وسایل الکترونیکی است و اولین نکته‌ای که در خصوص تلویزیون ال جی نظر شما را جلب می‌کند میزان وضوح تصویر و میزان واقعی بودن تصاویر در یک تلویزیون بزرگ است. ال جی مطمئناً همانطور که از شعار آن برمی‌آید، زندگی را بهتر می‌سازد.
این نشان‌های تجاری در طول سالیان سال، راهی طولانی را طی کرده‌اند و برای خود نامی پرآوازه به ثبت رسانده‌اند. اما آیا این نشان‌ها تنها مارکهای تلویزیون هستند که شایستگی نام برده شدن در این مقاله را دارند؟ قطعاً خیر. برای آنکه گزینه‌های بیشتری در اختیار داشته باشید، در این بخش فهرستی از مارکهای بیشتری از تلویزیون را معرفی می‌کنیم. این مارکها حتی اگر در زمره چهار نشان برتر قرار نداشته باشند، اما باز هم ارزش نام برده شدن را دارند.

* توشیبا

* ویزیو (Vizio)

* شارپ

* فیلیپس

* میتسوبیشی

* هیتاچی

تولید کنندگان رده بالایی که از آنها یاد شد، قطعاً نمونه‌ای از شرکتهای مهندسی موفق هستند که اگر از هر یک از آنها یک تلویزیون صفحه بزرگ خریداری کنید، هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد.


منبع: techspirited - Veethi Telang


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.