چگونه سالاد پانزانلا درست کنیم؟

سالاد پانزانلا یکی از انواع سالادهای ایتالیایی می باشد، که این سالاد خوشمزه را می توانید به عنوان یک شام سبک و یا پیش غذا در برنامه غذایی هفتگی خود بگنجانید و از سرو آن در کنار خانواده لذت ببرید. از این رو در ادامه می توانید، با طرز تهیه سالاد پانزانلا آشنا شوید.
دوشنبه، 23 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه سالاد پانزانلا درست کنیم؟

طرز تهیه پانزانلا

مناسب برای 6 نفر

192 کالری

در این دستور پانزانلای سالم که یک سالاد نان ایتالیایی کلاسیک است، گوجه‌ فرنگی‌ های آبدار با طعم کمی ترش‌ شان، ترکیب لذیذی در کنار شیرینی ریحان و نان مانده تشکیل می دهند. سعی کنید از روغن زیتون و سرکه‌ باکیفیت استفاده کنید و این سالاد نان را با ماهی و گوشت کبابی سرو کنید.
 
زمان آماده سازی 
20 دقیقه
 
زمان پخت
25 دقیقه
 
مواد لازم
گوجه فرنگی ۱ کیلوگرم

پیاز یک چهارم فنجان

جعفری یک‌ چهارم فنجان

ریحان ۳ قاشق غذاخوری

نان سفید ترد ۴ فنجان

روغن زیتون یک‌ چهارم فنجان

سرکه‌ قرمز ۳ قاشق غذاخوری

نمک نصف قاشق چایخوری

فلفل یک چهارم قاشق چایخوری
 
مراحل پخت
1.گوجه فرنگی‌ های بزرگ را به تکه‌ های بزرگ خرد کنید یا برش بزنید. اگر از گوجه‌ گیلاسی استفاده می‌ کنید، آنها را نصف یا چهار قسمت کنید. گوجه‌ ها را در یک کاسه‌ بزرگ با پیاز، جعفری و ریحان مخلوط کرده و نان را اضافه کنید.

2.روغن، سرکه، نمک و فلفل را در یک کاسه‌ کوچک باهم مخلوط و روی سالاد بریزید. به آرامی بهم بزنید تا نان‌ها به خوبی به سس آغشته شوند. قبل از سرو اجازه دهید ۵ دقیقه بماند.

3.برای بیات کردن نان به‌ طور طبیعی، آن را به مدت ۲ تا ۵ روز در دمای اتاق و درون کیسه‌ کاغذی (نه پلاستیکی) قرار دهید. اگر نمی‌ خواهید صبر کنید، نان را برش بزنید یا به شکل مکعبی ببرید. روی سینی فر بچینید و به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در فر ۲۵۰ درجه‌ فارنهایت قرار دهید تا ترد و خشک شود. یک قرص نان نیم کیلوگرمی (۱۲ تا ۱۴ برش) حدود ۸ تا ۱۰ فنجان حاوی تکه‌ های ۲٫۵ سانتی نان به شما می‌ دهد.


منبع: سایت راستینه


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.