تعبیر خواب بازی رایانه‌ای

شاهرخ بایرامی، مطلب طنزگونه زیر را درباره بازی‌های رایانه‌ای نوشته است. با هم آن را می خوانیم.
جمعه، 16 اسفند 1398
تخمین زمان مطالعه:
نویسنده : شاهرخ بایرامی
تصویر گر : محمدصادق کرایی
موارد بیشتر برای شما
تعبیر خواب بازی رایانه‌ای
با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و آغاز ایام استراحت، بازی و شاید قدری خواب بیش تر! در اقدامی چندجانبه، قصد داریم قدری از موارد تعبیر خواب بازی‌های رایانه‌ای برای تان بگوییم!

کتاب «قارچ خود را قورت بده!» اثر دکتر ماریو از اهالی میکرو ایالت «نینتندو» از قدیمی ترین کتاب‌های علم تعبیر خواب بازی‌های رایانه‌ای به شمار ‌می‌رود. در تاریخ آمده است که بعد‌ها استاد سونیک از آسیای جنوب شرقی و از جنگ جویان مورتال کمبت، بر آن تفسیری نوشته و آن را تکمیل کرده است.

دکتر ماریو در کتاب خود آورده است: چنانچه کسی خواب ببیند که در مبارزه‌ای نابرابر اسیر شده و هرچه حمله ‌می‌کند شکست ‌می‌خورد، چندان که حریف پیاپی به او فن فینیشینگ ‌می‌زند، دو بار جلو، دوبار عقب، دسته بالا مربع را بزند تا شر دفع شود؛ اگر افاقه نکرد دسته پایین مثلث را امتحان کند.

اگر کسی خواب ببیند در صف طولانی عابر بانک ایستاده و وقتی نوبتش ‌می‌شود موجودی حسابش کافی نیست، اشتباهی دارد به جای رایانه خواب یارانه ‌می‌بیند، بیدار شود و از اول بخوابد.

اگر خواب ببیند در مغازه ی فروش بازی‌های کامپیوتری هرچه کارت ‌می‌کشد موجودی اش کافی نیست، این دفعه دارد درست خواب ‌می‌بیند، نشانه ی این است که همه ی پول تو جیبی‌هایش را بازی ‌می‌خرد و تا آخر تابستان در فلاکت و بدون پول تو جیبی سر ‌می‌کند. برای نجات از فلاکت، به تعبیر کار کردن در مکانیکی رجوع کند.

دیدن اره برقی، پنجه بوکس و تبر، به صورت هم زمان در خواب، فقط ‌می‌تواند از بازی کردن GTA در بیداری حکایت داشته باشد. چنانچه ببیند کسی را با اره دو نیم کرد، از بس از این بازی‌های خشن انجام بدهد تا خودش از وسط دو نیم شود ان شاءالله! اگر ببیند که با تبر یا پنجه بوکس به سر و صورت کسی ‌می‌زند، آن قدر در طول بازی از حرص، سرش را به کی بورد بکوبد تا سرش له شود. حالا از ما گفتن بود.

اگر فرد بیننده ی خواب، از شب تا صبح در رختخوابش لگد بپراند و پتو و بالش را به اطراف شوت کند، مشخص است که صبح تا شب هم همه ی وقت خود را در خانه یا در کلوب‌ها، پای فیفا17 و PES ‌می‌گذراند! برای خواب راحت تر از میزان بازی کم کند، رها کردن L1 و R1 هم، چه در بیداری و چه در خواب، بی تأثیر نیست!

اگر خواب ببیند به باغی زیبا رفته و پرنده‌ای خوش آواز را به  دست گرفته و نوازش ‌می‌کند، ولی ناگهان بدون دلیل عصبانی شده، پرنده ی فلک زده را به دیوار می کوبد، گرفتار بازی‌های اعتیادآور و بی انتها مانند انگری برد بشود و آن قدر بازی بکند و پرنده به اطراف پرتاب بکند تا بازی دانَش پاره بشود. به روش‌های ترک اعتیاد نوین و سنتی (یابویی) مراجعه کنید.

چنانچه ببیند در خواب هرچه تیر و ترکش و مشت و لگد ‌می‌خورد هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد و روی اسفندیار و آشیل رویین تن را سفید کرده، معلوم است در بازی از کدهای تقلب استفاده ‌می‌کند. جوان عزیز! تو که کار و زندگی ات را رها کرده‌ای و در بازی‌های رایانه‌ای عمرت را سر می کنی، حداقل در بازی وجدان داشته باش و نان بازویت را بخور! آخر این چه کاری است که کد تقلب ‌می‌زنی و ‌می‌روی ‌می‌افتی به جان شخصیت‌های بدبخت و بیچاره ی بازی؟ فکر ‌می‌کنی آن امتیاز‌ها خوردن دارد؟ نکن! درست نیست! جان دکتر ماریو دست بردار!

اگر خواب ببیند در حال بازی با گوشی، یکی از دندان‌هایش بیفتد، احتمالا قرار است «پو» بمیرد! اگر ببیند چند دندان یا همه ی آن‌ها افتاده، به کِلن آن‌ها حمله شود و هرچه «جم» جمع کرده به فنا برود، شانس بیاورد که اکانتش هک نشود!

چنانچه ببیند وسط گرماگرم بازی، کسی دسته ی بازی یا گوشی را از دستش بگیرد و متحیر و مستأصل بشود، به زودی تابستان تمام شود و از این که همه ی وقت خودش را صرف بازی و گوشی و کامپیوتر کرده است پشیمان بشود. وقتی بیدار شد بسم الله بگوید و چندتا برنامه ی درست و حسابی برای گذراندن اوقات فراغت خود بریزد، شاید آخر تابستان دلش کم تر بسوزد.

منبع: مجله باران


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.