طرز تهيه کيک شکلاتي با مايکروويو

تخم مرغ ها را در ظرفي بشکنيد و وانيل را به آن اضافه کنيد و با همزن کاملاً هم بزنيد تا کرم رنگ شود.شکر را به آن بيفزاييد و به هم زدن ادامه دهيد.بعد روغن و شير را به مواد قبلي اضافه کنيد. آرد، بکينگ پودر و پودر کاکائو را با هم مخلوط کنيد و از الک رد کنيد و به مواد بالا در چند مرحله بيفزاييد.مايه آماده شده را در ظرفي که از قبل چرب کرديد ريخته و
سه‌شنبه، 1 دی 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
طرز تهيه کيک شکلاتي با مايکروويو
طرز تهيه کيک شکلاتي با مايکروويو
طرز تهيه کيک شکلاتي با مايکروويو

نويسنده:رويا جاوري




مواد لازم :

آرد:125 گرم
شکر:150 گرم
روغن مايع:100 گرم
تخم مرغ :4 عدد
شير :نصف پيمانه
پودر کاکائو:2 قاشق مرباخوري
وانيل (شکري):1 قاشق چايخوري
بکينگ پودر:1 قاشق مرباخوري

طرز تهيه :

تخم مرغ ها را در ظرفي بشکنيد و وانيل را به آن اضافه کنيد و با همزن کاملاً هم بزنيد تا کرم رنگ شود.شکر را به آن بيفزاييد و به هم زدن ادامه دهيد.بعد روغن و شير را به مواد قبلي اضافه کنيد.
آرد، بکينگ پودر و پودر کاکائو را با هم مخلوط کنيد و از الک رد کنيد و به مواد بالا در چند مرحله بيفزاييد.مايه آماده شده را در ظرفي که از قبل چرب کرديد ريخته و ظرف را بدون درپوش 10 تا 12 دقيقه با درجه متوسط بالا در مايکروويو بگذاريد.
نکته :
1-افرادي که دستگاه آنها قابليت کانوکشن دارد بهتر است دستگاه را قبل از گذاشتن کيک در آن، با دماي 200 درجه ي سانتيگراد گرم کنند.
2-مي توان براي اينکه کيک به ظرف نچسبد درون ظرف را سلفون بکشيد.مازاد کيک را حتماً در ظرف در بسته قرار دهيد تا تازه بماند.

طرز تهيه کيک شکلاتي با مايکروويو

منبع:ماهنامه هنر آشپزي، شماره 40




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.