اين مشاهير خرافاتي

در دنياي سينما، فوتبال و حتي سياست مي توان آدم هايي پيدا کرد که زندگي شان را بر باورهاي خرافي مي سازند. فکر کن! جان تراولتا از بين مشاهير ساينتولوژيست مي توان به جان تراولتا اشاره کرد. او چند سال قبل، تلاش قاب توجهي براي تبليغ اين فرقه انجام داد. او تهيه کننده فيلم «نبردگاه زمين» شد و خود و همسرش با گريمي عجيب و غريب، نقش اصلي اين فيلم علمي ـ تخيلي (که براساس معروف ترين رمان ال ران هاربارد ساخته شده بود) را ايفا کردند
سه‌شنبه، 7 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اين مشاهير خرافاتي
اين مشاهير خرافاتي
اين مشاهير خرافاتي






در دنياي سينما، فوتبال و حتي سياست مي توان آدم هايي پيدا کرد که زندگي شان را بر باورهاي خرافي مي سازند. فکر کن!

جان تراولتا

از بين مشاهير ساينتولوژيست مي توان به جان تراولتا اشاره کرد. او چند سال قبل، تلاش قاب توجهي براي تبليغ اين فرقه انجام داد. او تهيه کننده فيلم «نبردگاه زمين» شد و خود و همسرش با گريمي عجيب و غريب، نقش اصلي اين فيلم علمي ـ تخيلي (که براساس معروف ترين رمان ال ران هاربارد ساخته شده بود) را ايفا کردند تا نام بنيان گذار ساينتولوژي را بلند آوازه کنند.... اما فيلم يک شکست بسيار عظيم تجاري و هنري خورد و نه تنها کمکي به ساينتولوژي نکرد، بلکه لطمه بزرگي به سابقه سينمايي تراولتا هم زد.

تام کروز

تام کروز به موجودات فضايي اعتقاد دارد و معتقد است که آن ها همه کارهاي ما را زير نظر دارند. او حتي قصد داشت در يکي از املاک اش باند فرودي براي سفينه هاي آنها بسازد! البته تام کروز به فرقه خرافي ساينتولوژي هم اعتقاد وافري دارد و يکي از سفراي اين فرقه محسوب مي شود. تام کروز چند سال قبل که براي اکران افتتاحيه فيلم «آسمان وانيلي» به آلمان رفته بود، با سفير ايالات متحده در اين کشور ديدار کرد و از او خواست به دولت آلمان فشار بياورد تا ممنوعيت فعاليت کليساي ساينتولوژي در اين کشور را لغو کند...

خرافات در باره 11 سپتامبر

شايد جالب ترين خرافات در باره حمله تروريستي به برج هاي تجاري جهاني باشد. به اين اعداد که پس از اين حادثه منتشر شده، دقت کنيد:
تاريخ حمله: 11
روز حادثه، دويست و پنجاه و چهارمين روز سال است: 11=4+5+2
تا پايان سال 11 روز باقي مانده بود.
دو برح تجاري جهاني در کنار هم شکلي شبيه به 11 داشتند.
اولي هواپيمايي که با برج اصابت کرد، پرواز شماره 11 بود.
نيويورک، يازدهمين ايالت اضافه شده به ايالات متحده بود.
شهر نيويورک در زبان انگليسي يازده حرف دارد. افغانستان، پنتاگون و رمزي يوسف همه در زبان انگليسي يازده حرف دارند.
در پرواز شماره 11 تعداد مسافرين 92 نفر بود (11=2+9) و پرواز شماره 77، 65 مسافر داشت: 11=5+6
اما اسامه بن لادن در انگليسي 13 حرف است؛ شايد بتوان گفت 13 نحس است!
• آلبريت انيشتين به جوراب پوشيدن اعتقاد نداشت و تا پايان عمرش هيچ وقت جوراب نپوشيد.
• بريتني براي افزايش اعتماد به نفس، از يک حلقه جادويي در انگشت اش استفاده مي کند
• کامرون دياز به خرافات اعتقاد راسخ دارد و هفته اي يک بار با يک فال بين که از دوستان صميمي اش است، ديدار مي کند.

فايبان بارتز

فايبان بارتز، دروازه بان مشهور تيم ملي فرانسه، اعتقاد داشت که بوسيدن سر کچل لورن بلان در شروع مسابقه، برايش خوش شانسي مي آورد. اين اعتقاد تا آن جا ادامه يافت که اين دو در تيم منچستر يونايتد نيز همبازي شدند و در هر مسابقه اين کار را مي کردند...

برزيلي ها

برزيلي ها اعتقاد دارند که سامبا (رقص مردم برزيل) به آنها نيرويي جادويي مي هد و به همين دليل است که بازيکنان تيم ملي برزيل پس از گل زني در مسابقات مختلف، گوشه هايي از رقص سامبا را اجرا مي کنند.

کارلوس بيلاردو

کارلوس بيلاردو،سر مربي سابق تيم ملي آرژانتين، هميشه اشياء خاصي را در مسابقات همراه داردو خودرن جوجه در روز مسابقه ر براي بازيکنان ممنوع مي کند. او علاقه زيادي دارد که پيروزي هايش را به حساب عوامل متفرقه بگذارد؛ از پوشيدن فلان لباس گرفته تا انتخاب مسير رسيدن به محل مسابقه. در حقيقت، بيلارد و گاهي بازيکنان اش را مجبور مي کرد که با تاکسي به محل مسابقه بيايند، براي اين که يک بار بعد از خراب شدن اتوبوس، با تاکسي به محل فلان مسابقه رفته و پيروز شده بودند.

دو ره واي

دوره واي، سرمربي مشهور باشگاه ليدزيونايتد، به صورت بسيار خاصي خرافاتي است. او معتقد بود که نفرين يک کولي پشت تيم اش است و پرندگان را بديمن مي دانست.

زاگالو

زاگالو، سر مربي تمي ملي برزيل، به عدد 13 اعتقاد وحشتناکي دارد. او در طبقه سيزدهم يک آپارتمان زندگي مي کند و روز 13 ژوئن نيز ازدواج کرده است. وي مدعي است که 13 بار زيارت معبد مقدس، موجب بهبودي وي بعد از جراحي سرطان معده شده و 13 بار با پيراهن تيم ملي برزيل در مسابقات جام جهاني پيروز شده است.

جيوواني تراپاتوني

جيواني تراپاتوني معمولاً بخشي از چمن ورزشگاه محل مسابقه را با آب مقدسي که خواهرش (که يک راهبه است) فراهم کرده، آبياري مي کند

ريکاردولاوولپه

ريکاردولاوولپه، سرمربي سابق تيم ملي مکزيک، در هنگام مسابقه حتماً بايد کراوات اش طرحي از اژدها داشته باشد.
منبع:نشريه زندگي ايده آل شماره 41




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.