اهمیت احساس تکلیف در انتخابات

بحمد الله - همان طور که گفتیم - احساس می شود که مردم کاملا با شور و شوق وارد شده اند. همین شور و شوق، بلکه بیشتر از این را تا روز رأی و لحظه رأی دادن حفظ کنید.
پنجشنبه، 13 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اهمیت احساس تکلیف در انتخابات
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  فرمودند:
هر کس که برود رأی بدهد، چه رأی او صائب باشد و به اصلح رأی داده باشد و چه اشتباه کرده باشد و به غیر اصلح رأی بدهد، همین اندازه که از روی احساس تکلیف نسبت به آینده پای صندوق برود و رأی بدهد، این رأی پیش خدای متعال مأجور و موجب ثواب است و این شخص، علاقه مند به نظام و رهبری است. آنچه که مهم است، این احساس تکلیف است. همه آحاد ملت، این احساس تکلیف را باید بکنند.
 
بحمد الله - همان طور که گفتیم - احساس می شود که مردم کاملا با شور و شوق وارد شده اند. همین شور و شوق، بلکه بیشتر از این را تا روز رأی و لحظه رأی دادن حفظ کنید. بروید تلاش و تفحص خودتان را بکنید، اصلح را بیابید و آن کسی را که فکر کردید اصلح است و بین خودتان و خدا حجت تمام شد، به او رأی بدهید و خاطر جمع باشید که تکلیفتان را انجام داده اید. این، آن چیزی است که همه باید به آن توجه کنند. هر کس هم که نتیجه آرا متعلق به او شد، خدای متعال ان شاء الله کمک خواهد کرد، ما هم کمک خواهیم کرد، تا بتواند وظایف خود را انجام دهد.(1)
 
پی‌نوشت‌:
1- بیانات در دیدار خانواده های معظم اسرا و مفقودان جنگ تحمیلی 1376/2/31
 
منبع: انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی (آراء و نظرات مقام معظم رهبری درباره انتخابات)، بکوشش: سعید شیرازی، ناشر: انتشارات انقلاب اسلامی، تهران، 1390ش، صص64-63


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.