هوشیاری در برابر فتنه ی دشمن در تبلیغات انتخاباتی

دشمن منتظر است که بین شما بگومگو باشد. دشمن منتظر است که صفوف متحد شما به هم بخورد. دشمن منتظر یک دعوا و تنازع و تنافس و بگومگو تبدیل کند و این شیرینی را از شما بگیرد. نگذارید. این جا، جای هوشیاری شماست.
پنجشنبه، 13 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هوشیاری در برابر فتنه ی دشمن در تبلیغات انتخاباتی
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  فرمودند:
دشمن منتظر است که بین شما بگومگو باشد. دشمن منتظر است که صفوف متحد شما به هم بخورد. دشمن منتظر است که نمایش رأی سی میلیونی را - که نمایش اتحاد ملت ایران در دفاع از نظام اسلامی است - به یک دعوا و تنازع و تنافس و بگومگو تبدیل کند و این شیرینی را از شما بگیرد. نگذارید. این جا، جای هوشیاری شماست.
 
همه نامزدها متعلق به نظام اسلامی هستند؛ همه از نظام اسلامی دفاع کردند؛ همه برای نظام اسلامی و برای خطوط اصلی آن و آنچه که جزو بینات انقلاب است، شعار دادند. بنابراین، حرکت متحدی به نفع نظام اسلامی اتفاق افتاده است. باید هوشیار بود؛ بخصوص شما نمایندگان مردم بایستی متوجه باشید. هم در مجلس و هم در حوزه انتخابیه که می روید، به خاطر موفقیت سی میلیونی، به مردم تبریک بگویید. این، بزرگترین مسأله است.(1)
 
پی‌نوشت‌:
1- بیانات در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی 1376/2/7
 
منبع: انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی (آراء و نظرات مقام معظم رهبری درباره انتخابات)، بکوشش: سعید شیرازی، ناشر: انتشارات انقلاب اسلامی، تهران، 1390ش، صص66-65


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما