انتخابات؛ مظهر تجلی مصلحت کشور

ورود مراجع عظام در این میدان، تأثیر بسیار زیادی داشت. همه فهمیدند که این شایعات و حرف ها و دودستگی هایی که گفته می شود، یاوه و پوچ است. همه پای پرچم اسلام ایستاده اند.
جمعه، 14 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
انتخابات؛ مظهر تجلی مصلحت کشور
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  فرمودند:
ورود مراجع عظام در این میدان، تأثیر بسیار زیادی داشت. همه فهمیدند که این شایعات و حرف ها و دودستگی هایی که گفته می شود، یاوه و پوچ است. همه پای پرچم اسلام ایستاده اند. گروه های سیاسی و مسؤولان عالی رتبه کشور وارد شدند و صحبت کردند.
 
جناح بندی های مختلف سیاسی کشور؛ اینهایی که آنها می خواهند رویشان اسم بگذارند؛ یکی را چپ می گویند، یکی را راست می گویند؛ یکی را افراطی نام می گذارند، یکی را اصلاح طلب لقب می دهند؛ این لقب های من درآوردی و خلاف واقع که فقط برای تفرقه افکندن در بین صفوف مردم است، در هوشمندی مردم، در هوشمندی مسؤولان و در هوشمندی جریانات سیاسی اثر نگذاشت. همه فهمیدند که این جا مصلحت کشور است.
 
لذا وارد میدان شدند؛ البته به اختلاف، بعضی کمتر، بعضی بیشتر. بی توجهی هایی هم بعضا انجام گرفت که امیدواریم تجربه ای باشد برای خود اشخاصی که توجه نکردند و ان شاء الله بیشتر به این مسائل توجه کنند.(1)
 
پی‌نوشت‌:
1- بیانات در خطبه های هزارمین نماز جمعه تهران 1377/8/8
 
منبع: انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی (آراء و نظرات مقام معظم رهبری درباره انتخابات)، بکوشش: سعید شیرازی، ناشر: انتشارات انقلاب اسلامی، تهران، 1390ش، ص 74


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.