خط انحرافی دشمنان در انتخابات

یک عده خواهند گفت انتخابات را تحریم کنیم؛ یک عده خواهند گفت انتخابات آزاد نیست . برای این که مردم را دلسرد کنند - یک عده بنا می کنند به تخریب چهره نامزدهای انتخاباتی. هر کدام از این ها به نحوی سعی می کند این انتخابات را کم رونق کند.
دوشنبه، 17 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
خط انحرافی دشمنان در انتخابات
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  فرمودند:
در نزدیکی انتخابات - که بعضی ها از الان زمزمه اش را آغاز کرده اند . خواهید دید که زمزمه های تحریم انتخابات شروع خواهد شد؛ برای این که مردم به میدان نیایند، حضور نداشته باشند، گزینش نکنند و از معادلات سیاسی ایران و نظام جمهوری اسلامی حذف شوند.
 
این زمزمه ها ابتدا از محافل سیاستگذاری و طراحان راهبردی امریکا و اسرائیل شروع می شود؟ بعد هم به دست یک عده از آدم های بی توجه و گاهی هم مزدور و حقیر در داخل می رسد.
 
 یک عده خواهند گفت انتخابات را تحریم کنیم؛ یک عده خواهند گفت انتخابات آزاد نیست . برای این که مردم را دلسرد کنند - یک عده بنا می کنند به تخریب چهره نامزدهای انتخاباتی. هر کدام از این ها به نحوی سعی می کند این انتخابات را کم رونق کند.(1)
 
پی‌نوشت‌:
1-  بیانات در دیدار مردم استان قم به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی 1383/10/19
 
منبع: انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی (آراء و نظرات مقام معظم رهبری درباره انتخابات)، بکوشش: سعید شیرازی، ناشر: انتشارات انقلاب اسلامی، تهران، 1390ش، ص 113


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.