14 برند عطر زنانه برای سخت سلیقه‌ها!

اگر شما هم جزو آن دسته خانم‌هایی هستید که به دنبال عطر و ادکلن هایی با رایحه مدهوش‌کننده از برندهای معتبر جهانی برای بیشتر عاشق کردن همسرتان می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را مطالعه کنید.
سه‌شنبه، 18 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: نیر زارع کابدول
موارد بیشتر برای شما
14 برند عطر زنانه برای سخت سلیقه‌ها!
اگر شما هم به دنبال راهی برای عاشق کردن آقایان و جذب آن‌ها به سمت خود هستید، استفاده از عطر و ادکلن‌های جادویی را از دست ندهید. درست است که خصوصیات اخلاقی عاملی مهمی برای جذب آقایان است، اما خصوصیات ظاهری و داشتن بوی خوش هم تاثیر بسیار زیادی دارد. تحقیقات نشان داده است که آقایان به خانم‌های خوش‌بو تمایل بیشتری داشته و بوی خوش باعث ایجاد حس معرکه و خوبی در آن‌ها می‌شود.

یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها در خرید عطر و ادکلن، انتخاب و خرید عطر و ادکلن‌های ماندگار و کیفیت بالا است. امروزه وجود برندهای تقلبی که در حوزه تولید عطر و ادکلن فعالیت می‌کنند، بسیاری از خانم‌ها را به دام انداخته و باعث انتخاب اشتباه آن ها می‌شود. با وجود این مسئله، هنوز هم فروشگاه‌های معتبر ارائه‌دهنده عطرهای اورجینال در ایران با کمی تحقیق پیدا می‌شود.

ریحا یکی از همان فروشگاه‌های اینترنتی تولیدکننده عطر و ادکلن اصیل و باکیفیت در ایران است که انواع عطرها را از برندهای مطرح جهانی و به دور از هرگونه تقلب، به شما خانم‌های سخت‌پسند معرفی کرده و باعث شده که خریدی مطمئن و بااطمینان داشته باشید.

 
14 برند عطر زنانه برای سخت سلیقه‌ها!


اگر شما هم جزو آن دسته خانم‌هایی هستید که به دنبال عطر و ادکلن هایی با رایحه مدهوش‌کننده از برندهای معتبر جهانی برای بیشتر عاشق کردن همسرتان می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را مطالعه کنید.

معتبرترین برندهای تولیدکننده عطر زنانه در جهان!
  1. برند Mont Blanc
این برند به عنوان یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان عطر و ادکلن در کشور فرانسه، رایحه‌های بی‌نظیر و بسیار خوشبویی را به شما خانم‌های با سلیقه معرفی می‌کند. این برند از سال 2001 به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده و با بطری‌های خاص با نشانه ستاره سفید در بازار عطر و ادکلن جایگاه برتری در بین  تولیدکنندگان دیگر کسب کرده است. شما می‌توانید برای خرید ادکلن مون بلان یا خرید عطر مونت بلنک با مراجعه به وب‌سایت ریحا از عطرهای این برند از جمله Signature Eau de Parfum for Women و دیگر ادکلن‌های موجود، خریداری کنید.

2. برند Givenchy

اگر به شما هم به دنبال عطرهای خاص و لوکس می‌گردید، حتما از برند جیوانجی خریداری کنید. این برند فرانسوی تا کنون بیش از 170 نوع عطر جیوانچی زنانه و عطر و ادکلن ژیوانشی مردانه را روانه بازار کرده و طرفداران زیادی را در سراسر جهان دارد. همچنین قیمت نسبتا بالایی در مقایسه با بقیه برندها داشته ولی کیفیت، ماندگاری و رایحه بسیار قدرتمندتری هم دارد. این برند عطر و ادکلن‌هایی با رایحه‌های مختلف از جمله Irresistible Givenchy Eau de Parfum for Women، L Interdit Eau de Parfum For Women را در فروشگاه ریحا به شما تقدیم می‌کند.


 
14 برند عطر زنانه برای سخت سلیقه‌ها!
 

3. برند Giorgio Armani

Giorgio Armani تولیدکننده عطر و ادکلن‌های زنانه و مردانه بوده که در کشور ایتالیا فعالیت می‌کند. این برند از سال 1282 کار خود را آغاز کرده و تا کنون بیش از 130 مدل از انواع عطر جورجیو آرمانی را با رایحه‌های بسیار طبیعی و متنوع به بازار عرضه کرده است. عطرهایی این مجموعه ساعت‌ها در هوا باقی مانده و رایحه دلنشینی را از خود به جای می‌گذارد. وب‌سایت ریحا ارائه‌دهنده 48 رایحه مختلف از این برند از جمله My Way Eau de Parfum for Women و Armani Code Cashmere Eau de Parfum For Women است.

4. برند Bvlgari

یکی از برندهایی که حتما اسم آن را شنیده و از تولیداتش استفاده کرده‌اید، برند Bvlgari است. این کمپانی یکی از بهترین تولیدکنندگان عطر و ادکلن‌های بسیار لوکس زنانه در ایتالیا است. این برند پس از شناخته شدن در سراسر جهان، در زمینه‌های دیگری از جمله تولید اکسسوری و جواهرات، شروع به ساخت انواع عطر و ادکلن‌های باکیفیت و بی‌نظیر کرده و از سال 1990 تا به امروز بهترین عطرها را ساخته است. عطرهای معروفی مثل Splendida Patchouli Tentation Eau de Parfum for Women نمونه‌هایی از تولیدات این برند معتبر است که با مراجعه به وب‌سایت ریحا به آسانی خریداری می‌شود.
 
14 برند عطر زنانه برای سخت سلیقه‌ها!
 

5. برند  Hermes

برند فرانسوی هرمس یکی از معتبرترین تولیدکنندگان در تولید عطر و ادکلن‌های اورجینال است که پس از ارزیابی‌های مختلف نیز جزو برندهای لوکس جهانی شناخته می‌شود. نام و لوگو مخصوص این برند از کالاسکه سرپوشیده چهار چرخ گرفته شده و قدمت تاریخی در بین ایتالیایی‌ها و تمامی مردم جهان پیداکرده است. وبسایت ریحا تمامی عطرهای زنانه تولید شده از این برند از جمله Charming Twilly d Hermes Eau de Parfum for Women و Twilly d Hermes Eau de Parfum For Women را در اختیار شما قرار می‌دهد.

6. برند Dior

این برند در ابتدا در صنعت تولید لباس‌های بسیار جدید عرصه مد و زیبایی را دچار تحول کرده و در اواسط قرن بیستم تولیدان عطر و ادکلن را در کشور فرانسه آغاز کرد. عطرهای این برند کیفیت‌های بینظیری داشته و در بین خانم‌ها طرفداران زیادی را کسب کرده است. عطرهایی همچون Miss Dior Rose NRoses Eau de Toilette for Women و JAdore Infinissime Eau de Parfum for Women در فروشگاه معتبر ریحا به شما تقدیم می‌شود.

7. برند Narciso Rodriguez

نارسیسو رودریگز ابداع‌کننده این برند با کیفیت است که در کشور آمریکا فعالیت می‌کند. این برند به عنوان متخصص تولیدات لباس و عطر و ادکلن‌های زنانه در جهان فعالیت کرده و اولین عطر خود را در سال 2003 معرفی کرده است. عطرهایی مثل Musc Noir For Her Eau de Parfum for Women Narciso Rodriguez  از این برند در سایت ریحا قرار گرفته و به شما معرفی می‌شود.

 
14 برند عطر زنانه برای سخت سلیقه‌ها!

8. برند Lancome

نام این برند از جنگلی زیبا در قلب فرانسه گرفته شده و فعالیت خود را از خانه‌ای در همین جنگل آغاز کرده است؛ به همین دلیل از لوگو گل سرخ به عنوان نمادی از طبیعت در محصولاتشان استفاده می‌کنند. عطر لانکوم مگی شاخص‌ترین و اولین عطر تولیدشده این برند است. فروشگاه ریحا عرضه‌کننده تمامی رایحه‌های تولیدی از این برند از جمله Idole Eau de Parfum For Women و La Vie Est Belle Intensement Eau de Parfum for Women در کشور ایران است.

9. برند Kenzo

یکی از برندهای مطرح تولیدکنندگان عطر و ادکلن در کشور ژاپن به نام آقایی به نام کنزو است. این برند انتظارات خانم‌ها را در عرصه‌های مختلفی از جمله عطر و ادکلن، مد و زیبایی برآورده کرده و عطرهای متنوع و باکیفیتی را به بازار عرضه کرده‌اند. فروشگاه اینترنتی ریحا عطرهای این برند را از جمله Flower by Kenzo Poppy Bouquet Eau de Parfum for Women به شما خانم‌های با‌سلقیه ارائه می‌دهد.

10 . برند Carolina Herrera

این برند آمریکایی در سال 1980 که به نام سی اچ هم شناخته می‌شود، یکی از مشهورترین برندهای جهانی بوده که تاکنون حدود 156 عطر و ادکلن باکیفیت و ماندگار را تولید و به بازار عرضه کرده است. نمونه‌هایی از تولیدات این برند از جمله Saffron Lazuli Eau de Parfum for Women and Men و CH Prive'e Eau de Parfum For Women در سایت ریحا در اختیار شما قرار گرفته است.

11. برند Valentino

برند والنتینو در زمینه تولید عطر و ادکلن به موفقیت‌های بسیار زیادی دست یافته و عطر و ادکلن‌های محبوبی را برای طرفدارانش تولید کرده است. عطرهای این برند از رایحه‌های گوناگونی بوده و متناسب با هر سلیقه‌ای وجود دارد. هم‌چنین قیمت مناسبی داشته و با شیشه‌های جذاب، در سایت ریحا به شما معرفی می‌شود. Valentina Poudre Eau de Parfum For Women و Voce Viva Eau de Parfum for Women نمونه‌هایی از این برند است.

12. برند Chanel

یکی از شناخته‌شده‌ترین عطر و ادکلن‌ها در سراسر جهان از برند شنل بوده که در کشور فرانسه فعالیت کرده و انواع عطرها را با رایحه‌های بی‌نظیر به خانم‌ها هدیه داده است. هم‌چنین خرید رایحه‌های مختلفی از جمله Coco Mademoiselle LEau Privee for Women در وب‌سایت ریحا امکان‌پذیر است.

13. برند Azzaro

این برند در سال 1975 اولین عطر زنانه را وارد بازار عطر و ادکلن کرده و محبوبیت زیادی را در بین خانم‌ها پیدا کرده است. هم‌چنین امروزه برند آزارو تبدیل به یک برند شیک  شده و نشان‌دهنده زندگی مجلل، لوکس و امروزی است. فروشگاه اینترنتی ریحا رایحه‌های مختلفی از جمله  Wanted Girl Eau de Parfum For Women را به شما معرفی می‌کند.

14. برند Elie Saab

اولین محصول برند Elie Saab در سال 2011 در کشور لبنان تولید و در اختیار خانم‌های سخت‌پسند قرار گرفته است. این برند بهترین عطر و ادکلن‌ها را با ظاهری جذاب و رایحه‌های دلنشین و با ترکیب گل‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند. فروشگاه معتبر عطر و ادکلن ریحا رایحه‌های گوناگونی از جمله Le Parfum Royal Eau de Parfum for Women را در اختایر شما خانم‌های باسلیقه قرار می‌دهد.

جان کلام

امروزه به دلیل شکست‌های پی در پی خانم‌ها در خرید عطر و ادکلن که نتیجه خرید از شرکت‌های تقلبی است، خانم‌ها حساسیت بیشتری برای پیدا کردن فروشگاهی معتبر و برندهای اصیل به خرج می‌‎دهند. اگر شما هم به دنبال عطری باکیفیت و جدید از این برندهای معرکه هستید، راحتی می‌توانید با مراجعه به وبسایت ریحا و جستجو نام عطر و ادکلن خود، با خیال راحت بهترین و باکیفیت‌ترین نوع از عطر محبوبتان را خریداری کرده و از رایحه مدهوش‌کننده آن لذت ببرید. هم‌چنین در صورت مشاهده هرگونه اشکال در عطر، می‌توانید محصول خریداری شده را قبل از باز کردن پلمپ آن بازگشت دهید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.