انتخابات ۸۸، زلزله ای سیاسی

این انتخابات، عزیزان من! برای دشمنان شما یک زلزله سیاسی بود برای دوستان شما در اکناف عالم یک جشن واقعی بود؛ یک جشن تاریخی بود.
يکشنبه، 23 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
انتخابات ۸۸، زلزله ای سیاسی
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  فرمودند:
این انتخابات، عزیزان من! برای دشمنان شما یک زلزله سیاسی بود برای دوستان شما در اکناف عالم یک جشن واقعی بود؛ یک جشن تاریخی بود. در سی سالگی انقلاب این جور مردم بیایند نسبت به این نظام و این انقلاب و آن امام بزرگوار اظهار وفاداری کنند!
 
این یک جنبش عمومی و مردمی بود برای تجدید پیمان با امام و با شهدا؛ و برای نظام جمهوری اسلامی یک نفس تازه کردن، یک حرکت از نو، یک فرصت بزرگ. این انتخابات، مردم سالاری دینی را به رخ همه مردم عالم کشید.
 
همه کسانی که بدخواه نظام جمهوری اسلامی هستند، دیدند مردم سالاری دینی یعنی چه. این یک راه سوم است. در مقابل دیکتاتوری ها و نظام های مستبد از یک طرف، و دموکراسی های دور از معنویت و دین از یک طرف دیگر، این مردم سالاری دینی است؛ این است که دل های مردم را مجذوب می کند و آنها را به وسط صحنه می کشاند. این امتحان خودش را داد. این یک نکته درباره ی این انتخابات.
 
منبع: انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی (آراء و نظرات مقام معظم رهبری درباره انتخابات)، بکوشش: سعید شیرازی، ناشر: انتشارات انقلاب اسلامی، تهران، 1390ش، ص 170


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.