سرمایه گذاری در بازار طلا بهتر است یا مسکن؟ آموزش سرمایه گذاری در دلفین وست

بدون آموزش دیدن در حوزه‌ی سرمایه گذاری، سودهای شما اندک و مقطعی هستند، اما اگر سرمایه گذاری با دانش و آگاهی همراه باشد، قطعاً بازدهی بالایی دارد
سه‌شنبه، 8 تير 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: هما نوذریان
موارد بیشتر برای شما
سرمایه گذاری در بازار طلا بهتر است یا مسکن؟ آموزش سرمایه گذاری در دلفین وست
بحث سرمایه گذاری، اگرچه مورد توجه آحاد جامعه نیست و تنها عده‌ای روی آن حساب می‌کنند، اما حقیقتاً یکی از ضروریات زندگی هر انسانی است که بخواهد از زحمات، تلاش‌ها، پس‌اندازها و درآمدهای خود بهره بیشتری بگیرد. بدون سرمایه گذاری، بدست آوردن ثروت، زندگی در رفاه و تأمین امکانات برای افراد شاید سخت باشد، اما به کمک سرمایه گذاری می‌توان فعالیت‌های مالی را به‌صورت اصولی‌تر و البته با بازدهی بیشتر مدیریت کرد.

دو روش سرمایه گذاری که از دیرباز رایج بوده‌اند و هنوز هم جذابیت خاص خود را برای افراد دارند، سرمایه گذاری در بازار طلا و سرمایه گذاری در مسکن است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که چشم انداز بهتری برای آینده دارید و می‌خواهید در زمان حال تصمیمات درستی برای آیندتان بگیرید، پس حتماً به سرمایه گذاری در مسکن و طلا فکر کرده‌اید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای موفقیت بیشتر در این بازارها، آموزش های دلفین وست را جدی بگیرید.

مزیت‌های سرمایه گذاری در بازار طلا چیست؟

سرمایه گذاری در بازار طلا، یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازارهای مالی به حساب می‌آید که دلایل محبوبیت آن را می‌توان در 5 مورد زیر بیان کرد:

سرمایه گذاری در بازار طلا بهتر است یا مسکن؟ آموزش سرمایه گذاری در دلفین وست

نقد شوندگی بالا
طلا به نسبت سایر بازارهای مالی، قدرت خرید و فروش بیشتری دارد و سریع‌تر سرمایه شما را نقد می‌کند. بنابراین لازم نیست برای تبدیل کردن طلای‌تان به پول نقد نگران باشید.
 
حفظ ارزش سرمایه
بیش از 35 سال است که طلا روند صعودی دارد و کسی که سرمایه گذاری در بازار طلا را انتخاب می‌کند، می‌تواند روی این روند صعودی حساب کرده و امیدوار باشد که ارزش دارایی وی در درازمدت افزایش چشمگیری را تجربه خواهد کرد.
 
شاخص ترس
شاخص ترس یا «Fear Index» نام دیگر طلا در بین سرمایه گذاران است؛ چراکه از دیرباز طلا را به عنوان دارایی روز‌های سخت می‌شناسند. روزی که جوامع درگیر مشکلات اقتصادی باشند، طلا همچنان رشد خواهد کرد.
 
ارزش و زیبایی
طلا علاوه بر این که یک معیار سرمایه گذاری است، یک کالای زینتی هم به حساب می‌آید که می‌توان به منظور زینتی از آن استفاده کرد. این مورد را نیز می‌توان به عنوان یک مزیت برای سرمایه گذاری در بازار طلا به حساب آورد!

 
سرمایه گذاری در بازار طلا بهتر است یا مسکن؟ آموزش سرمایه گذاری در دلفین وست

بیمه سبد سرمایه گذاری
معمولاً روند حرکتی قیمت طلا برخلاف دیگر دارایی‌های مالی است و وقتی که دیگر دارایی‌ها دچار اُفت قیمت می‌شوند، طلا روند صعودی در پیش می‌گیرد و یکی از موارد مهم سبد سرمایه گذاری افراد به حساب می‌آید تا خسارات ناشی از بازارهای دیگر را جبران کرده و سبد شما را نیز بیمه کند.

 
برای پی بردن به دیگر امتیازات بازار سرمایه گذاری طلا، باید تحت آموزش‌ های دلفین وست قرار بگیرید تا بتوانید در نهایت با اطمینان خاطر به بازار طلا ورود کرده و از آن سود بگیرید.

ویژگی‌ها و مزایای سرمایه گذاری در بازار مسکن چگونه است؟

سرمایه گذاری در مسکن نیز مانند سرمایه گذاری در بازار طلا، ویژگی‌ها و مزیت‌های مختص به خود را دارد. از جمله مزیت‌های سرمایه گذاری در مسکن نیز می‌توان موارد زیر را نام برد:
 
ریسک پایین
سرمایه گذاری در مسکن، یکی از امن‌ترین روش‌های سرمایه گذاری محسوب می‌شود و خطر سرقت یا نابودی، دارایی‌های ملکی را تهدید نمی‌کنند.
 
تنوع در سرمایه گذاری
تنوع بالایی برای ورود سرمایه به بازار مسکن وجود دارد که از جمله آ‌ن‌ها می‌توان به خرید زمین، ملک قدیمی، آپارتمان، ملک اداری و ..... اشاره کرد؛ بنابراین با ورود به بازار مسکن، راه‌های بسیاری را برای کسب سود، پیش رو خواهید داشت.
 
عدم نیاز به دانش تخصصی
اگرچه برای سرمایه گذاری در مسکن هم باید دقت داشت و بی‌گدار به آب نزد، اما سرمایه گذاری در این بخش به نسبت سایر روش‌های سرمایه‌ای مانند ورود به بورس و فارکس و...،‌ دانش تخصصی و آکادمیک لازم ندارد.
 
کسب درآمد از رهن و اجاره
وقتی شما یک مسکن داشته باشید، به روش‌های مختلف مانند گرفتن رهن یا اجاره می‌توانید از آن درآمد مستمر داشته باشید که یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سرمایه گذاری در مسکن به حساب می‌آید.
 
افزایش ارزش در برابر تورم
مسکن نیز مانند طلا همواره روند صعودی خود را طی می‌کند و زمانی که تورم بالا می‌رود، ارزش ملک شما نیز افزایش می‌یابد و ارزش سرمایه شما را در برابر تورم حفظ می‌کند. قطعاً سرمایه گذاری در بخش مسکن، رکن‌های دیگری هم دارد که برای بررسی آن به اطلاعات دقیق و به‌روز در حوزه‌ی مسکن نیاز دارید. آموزش های دلفین وست این اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار خواهند داد.

 
سرمایه گذاری در بازار طلا بهتر است یا مسکن؟ آموزش سرمایه گذاری در دلفین وست

آموزش سرمایه گذاری در طلا و مسکن با «دلفین وست»

«دلفین وست» یک بستر پویا و به‌روز برای آموزش انواع روش‌های سرمایه گذاری در بازارهای مالی مختلف است که سرمایه گذاری در طلا و مسکن نیز در لیست آموزش‌های اختصاصی آن قرار دارد. کارشناسان دلفین وست به کمک انواع آموزش‌های مقدماتی و پیشرفته به شما کمک خواهند کرد تا در نهایت بهترین بازار سرمایه را برای خود در نظر بگیرید و بالاترین بازدهی را از آن بگیرید.

بدون آموزش دیدن در حوزه‌ی سرمایه گذاری، سودهای شما اندک و مقطعی هستند، اما اگر سرمایه گذاری با دانش و آگاهی همراه باشد، قطعاً بازدهی بالایی دارد و موجبات موفقیت مالی شما را مهیا خواهد کرد. آموزش های دلفین وست، این آگاهی و دانش را به شما خواهند داد. پس معطل نکنید و همین حالا از  آموزش های دلفین وست در خصوص سرمایه گذاری در طلا و مسکن برای ثروت‌سازی بهره‌بگیرید.

سرمایه گذاری در کدام بازار برای ما بهتر است، طلا یا مسکن؟

با توجه به ویژگی‌ها و امتیازاتی که هریک از روش‌های سرمایه گذاری در بازار طلا و مسکن داشتند، ممکن است شما را به این فکر فرو ببرد که بالاخره کدام یک از آن‌ها را برای سرمایه گذاری خود در نظر بگیرید. برای یافتن پاسخ این سؤال، باید اطلاعات بیشتر و تخصصی‌تری را در زمینه طلا و مسکن بدست بیاورید و سپس آن اطلاعات را با روحیه و سبک سرمایه گذاری خود هماهنگ کنید.

آن‌گاه می‌بینید که کدام یک از روش‌های سرمایه گذاری بیشتر شما را راضی می‌کند و برایتان لذت‌بخش‌تر است. برای اینکه دقیقاً بدانید در بین طلا و مسکن، کدام سرمایه گذاری برای شما بهتر است، باید آموزش های دلفین وست را دنبال کنید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.