راهنمای سفر به نگین خلیج فارس

پارک دلفین­های کیش نیز برنامه­ های سرگرم کننده متنوعی را برای بازدیدکنندگان به نمایش می­گذارد
يکشنبه، 11 مهر 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
راهنمای سفر به نگین خلیج فارس
جزیره کیش یکی از مسافرپذیرترین شهرهای ایران می­باشد. اگر به این جزیره سفر کرده باشید، حتما می­دانید که در این جزیره به اندازه کافی امکانات و تفریح و مرکز خرید وجود دارد که بتوانید تعطیلات خود را در اینجا سپری کنید و حوصله­تان نیز سر نرود. این جزیره جاذبه­های تفریحی متعددی دارد. اگر اهل بازی و هیجان باشید، هم می­توانید به شهربازی هایلند بروید، هم می­توانید سری به پیست کارتینگ این جزیره بزنید.

البته تفریحات آبی مختلف مثل پاراسل و قایق سواری و جت اسکی و غواصی را نیز در نظر داشته باشید. پارک دلفین­های کیش نیز برنامه­ های سرگرم کننده متنوعی را برای بازدیدکنندگان به نمایش می­گذارد. البته در این پارک می­توانید از باغ پرندگان کیش نیز دیدن کنید. حال ما در این مقاله می­خواهیم نکاتی را درباره سفر به این جزیره زیبا با شما در میان بگذاریم. در انتها به شما می­گوییم که اگر تمایل داشتید با هواپیما به این جزیره سفر کنید، چگونه می­توانید بلیط هواپیما چارتر را به مقصد این جزیره به راحتی خریداری کنید.

 
راهنمای سفر به نگین خلیج فارس

در کیش کجا اقامت کنیم؟

کیش هتل­ها و ویلاهای زیادی دارد. اینکه بخواهید تصمیم بگیرید در کدام یک از آنها اقامت کنید، کاملا بستگی به سلیقه شخصی و بودجه­ای که برای اقامت در نظر گرفته­اید، دارد. اگر دوست دارید در هتلی لوکس و مجلل اقامت کنید و هزینه آن برایتان خیلی مهم نیست، می­توانید سری به هتل ترنج یا هتل داریوش کیش بزنید. البته این جزیره هتل­هایی با قیمت­های مناسب­تر نیز دارد که می­توانید در آنها اقامت کنید و هزینه سفرتان را کاهش دهید.
 

چه زمان به کیش سفر کنیم؟

جزیره کیش به دلیل آب و هوای مطبوعی که دارد، تقریبا در تمام فصول سال پذیرای مسافران فراوانی می­باشد. اگر از شلوغی و حضور مردم در مقصد سفرتان لذت می­برید، تعطیلات نوروز بهترین زمان برای سفر به این جزیره است. اگر دوست دارید در جشنواره­های مختلف شرکت کنید و جایزه ببرید، فصل تابستان زمان مناسبی برای سفر به کیش می­باشد. اگر هم دوست دارید هوای خوب کیش و تفریحات آبی آن را تجربه کنید، پاییز و زمستان، بهترین زمان برای سفر به این جزیره می­باشد.
 

از چه راهی به کیش برویم؟

راحت­ترین روش برای سفر به کیش، سفر با هواپیما می­باشد. اما اگر تمایل نداشته باشید با هواپیما به این جزیره سفر کنید، راه­های دیگری نیز وجود دارد. شما می­توانید خود را با اتومبیل شخصی، اتوبوس و یا قطار به بندرعباس برسانید. سپس از طریق لنج یا کشتی­هایی که از این بندر تا جزیره کیش می­روند، استفاده کرده و خود را از طریق دریا به جزیره کیش برسانید. البته می­توانید با هواپیما نیز به بندرعباس رفته و بعد از آن مسیر دریایی را طی کنید.
 
سفر به کیش
برای سفر هوایی به جزیره کیش، می­توانید بلیط هواپیما به مقصد این جزیره را با بهترین قیمت از اسنپ تریپ خریداری کنید. برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش می­بایست از طریق سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ، تهران و کیش را بعنوان مبدا و مقصد سفر انتخاب کرده و تاریخ پرواز را مشخص کنید.

سپس اسنپ تریپ بلیط­های مختلفی را برای شما نمایان می­کند که می­توانید بر اساس ساعت پرواز و ایرلاین، بلیط­ها را فیلتر کرده و در نهایت بلیط خود را خریداری کنید. برای بازگشت به شهر تهران نیز می­توانید از همان ابتدا بلیط خود را رفت و برگشتی تعیین کرده و بلیط هواپیما کیش تهران را نیز خریداری کنید و هزینه هر دو را بصورت آنلاین پرداخت نمایید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.