کدام خودرو برای اجاره مناسب تر است؟

اگر قصد اجاره خودرو دارید در این مطلب نکات ، خدمات و مزایای اجاره ماشین شرح داده می شود.
دوشنبه، 20 دی 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
کدام خودرو برای اجاره مناسب تر است؟
در این مطلب قصد صحبت کردن درباره اجاره خودرو را داریم. اجاره خودرو سازوکاری است که یک شرکت یا شخص خودرو خود را برای چند ساعت، چند روز و... در اختیار مشتری قرار می دهد. با این روش افرادی که قصد خرید خودرو برای هدف خاصی دارند می توانند با هزینه بسیار کم نسبت به خرید خودرو، آن را برای مدت زمان مورد نظر خود اجاره نمایند.

هم چنین اگر فردی قصد تست خودرو قبل از خرید آن را دارد، می تواند با اجاره خودرو که رنت کار یا  Rental Car نامیده می شود، رانندگی با خودرو مورد نظر را تجربه کند.
 

چه خودرو برای اجاره مناسب تر است؟

اجاره خودرو از گذشته تا کنون با تغییراتی همراه بوده است. در گذشته بیشتر افرادی که خودرو نداشتند و یا برای مراسم عروسی قصد گل آرایی خورو را داشتند به سمت اجاره خودرو سوق داشتند. امروزه این صنعت در جهان و در ایران بیشتر جا افتاده است.

بعضی افراد با اینکه خود دارای خودرو هستند برای تجربه رانندگی با خودرو هایی دیگر یا برای مراسمات خاص و تشریفاتی خودرو اجاره می کنند. عروس و داماد ها برای ساختن شبی ماندگار تمایل به اجاره خودرو لوکس دارند.

با توجه به صحبتهای گفته شده ممکن است در ذهن شما سوالاتی بوجود آید:  کدام خودرو برای شما مناسب تر است؟ در زمان اجاره خودرو چه آپشن هایی از خودرو را باید مدنظر قرار گرفت؟


نکاتی که در زمان اجاره خودرو باید در نظر بگیرید

اگر قصد اجاره خودرو دارید و نمیدانید که کدام یک از خودروها مناسب شما هستند این سوالات را در ذهن داشته باشید و با توجه به پاسخ آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید:
  1. خودرو را به چه منظوری اجاره می کنید؟
  2. خودرو را برای چند سرنشین در نظر گرفته اید؟
  3. آیا با خودرو اجاره شده قصد رفتن به مسافرت را دارید؟
  4. چه مقدار هزینه را برای اجاره خودرو در نظر گرفته اید؟
  5. قصد اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده را دارید؟
در ادامه مطلب هر کدام از موارد بالا را شرح می دهیم تا بهترین انتخاب در اجاره خودرو را داشته باشید.

 
rental car perarinkhodro -اجاره خودرو پرارین
 

1.هدف از اجاره خودرو

مهم ترین عاملی که می تواند روی تصمیم شما در انتخاب خودرو جهت اجاره تاثیر بگذارد، این مورد است. اجاره خودرو می تواند برای هدف های متفاوتی باشد، مثلا اجاره خودرو برای مسافرت، مهمانی تشریفاتی، آفرودسواری، ماشین عروس و ... . جالب است بدانید برای هر هدفی که از اجاره خودرو دارید، گروهی از ماشین ها بهترین گزینه روی میز هستند.

مثلا برای لذت رانندگی در شب های تهران، مناسب ترین گزینه پورشه و مازراتی می باشند. یا برای آفرود سواری می توانید از خودروهای شاسی بلند که بسیار قدرتمند و مخصوص این مورد هستند، استفاده کنید و لذت آفرود سواری را چند برابر نمایید.

همچنین بهترین گزینه برای مهمانی های تشریفاتی و ترنسفر فرودگاهی سدان های بنز و بی ام و می باشند به دلیل اینکه این خودروها دارای امنیت بالا، بسیار لوکس و ... هستند.
 

2.تعداد سرنشین خودرو

اگر شما قصد اجاره خودرو برای ماشین عروس را دارید، به راحتی می توانید خودرو با ظرفیت دو نفر اجاره کنید. در مواردی هم ممکن است شما همراه با خانواده قصد رفتن به مسافرت داشته باشید، و تعداد بیشتر از 5 نفر باشد. در این حالت شما می توانید با اجاره یک خودرو ون شرایط مسافرت را فراهم نمایید.
 

3.اجاره خودرو برای رفتن به مسافرت

مسافرت مستلزم داشتن ماشین مناسب می باشد. اگر با خودرو اجاره شده قصد رفتن به مسافرت را دارید، خودروها شاسی بلند مثل سانتافه، سورنتو بهترین گزینه هستند. این گروه از خودروها جای زیادی برای چمدانها و وسایل مسافرت دارند، هم چنین به دلیل موتورهای قوی و پرقدرت، در جاده جای هیچ نگرانی ندارند.
 

4.هزینه درنظرگرفته شده برای اجاره خودرو     

این مورد یکی از مهم ترین نکات اجاره خودرو است. در زمان رنت خودرو پیشنهاد می شود حتما قیمت درنظر گرفته شده خودتان را با پشتیبانان شرکت اجاره دهنده خودور در میان بگذارید، تا با توجه به مبلغ پیشنهادی شما بهترین گزینه را معرفی کنند.
 

5.اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده

یکی از آپشن هایی که شرکت های اجاره دهنده خودرو به مشتری ارائه می دهند، رنت خودرو با راننده و بدون راننده است. در اجاره خودرو با راننده علاوه بر خودرو شخصی به عنوان راننده در اختیار شما قرار می گیرد، این مورد برای ترنسفرهای فرودگاهی، شرکت در سمینارها و مهمانی های تشریفاتی کاربرد دارد.

معمولا شرکت ها برای اجاره خودرو با راننده هیچ مدارکی از مشتری دریافت نمی کنند. همانطور که از اسم اجاره خودرو بدون راننده مشخص است، در این مورد تنها ماشین در اختیار مشتری قرار می گیرد. لازم است بدانید که در اجاره خودرو بدون راننده نیاز به مدارکی است که باید در اختیار شرکت اجاره دهنده خودرو قرار دهید. شرکت اجاره خودرو پرارین امکان اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده با مجرب ترین راننده ها که به امور مهمانداری مسلط هستند فراهم کرده است. 
 
نکات اجاره خودرو perarinkhodro - پرارین خودرو


نتیجه گیری

اگر قصد اجاره خودرو را دارید مواردی که در این مقاله گفته شد را در نظر داشته باشید. هم چنین شما می توانید با خیالی آسوده همه چیز را به شرکت اجاره خودرو پرارین بسپارید.

لازم است بدانید پرارین خودرو با بیش از ده سال سابقه درخشان و رضایت 99% مشتریان، دارای مجوز رسمی است. در پرارین خودرو امکان مشاوره رایگان با پشتیبانان وجود دارد و شما می توانید بهترین و مقرون به صرفه ترین خودرو را رنت کنید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت اجاره خودرو پرارین خودرو مراجعه نمائید.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.