چگونه با دستگاه جوجه کشی کار کنیم و به درآمد برسیم ؟

کسب درآمد از طریق دستگاه جوجه کشی به روش های متفاوتی انجام میشود . تعدادی از افراد با پرورش پرندگان گوشتی و تخم گذار و فروش تخم و گوشت این پرندگان به کسب درآمد میپردازند
دوشنبه، 11 بهمن 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
چگونه با دستگاه جوجه کشی کار کنیم و به درآمد برسیم ؟
دستگاه های جوجه کشی به منظور فراهم کردن شرایطی برای تبدیل تخم نطفه دار به جوجه مورد استفاده قرار میگیرند. فرایند جوجه کشی در بسیاری از دستگاه های مدرن جهان به صورت کاملا اتوماتیک صورت میگیرد اما در این بین نیاز به رعایت برخی نکات توسط کاربر وجود دارد که به صورت مستقیمی در جوجه کشی موثر می باشد.

در این مقاله به بیان یکسری نکات مهم آموزشی در استفاده از دستگاه جوجه کشی خواهیم پرداخت.


 
انتخاب و خرید دستگاه :
خرید دستگاه جوجه کشی باید با توجه به نیاز کاربر از نظر نوع پرنده ، تعداد تخم نطفه دار مورد نیاز و همینطور شرایط محیطی کاربر انتخاب شود. گروه صنعتی اسکندری بزرگترین تولید کننده ی دستگاه های جوجه کشی در داخل کشور می باشد که از نظر تنوع دستگاه های جوجه کشی بیشترین تنوع را در بین تولید کنندگان داخلی دارا می باشد .

تنوع بالا سبب میشود که کاربر امکان انتخاب دستگاهی مناسب با توجه به نیاز خود را داشته باشد و از این رو بهترین خرید را تجربه کند.از طرفی با توجه به شرایط جغرافیایی محل سکونت خود دستگاهی مناسب را تهیه نماید.و همچنین سبب میشود بعضی ماشین های جوجه کشی قیمتی ارزان تر داشته و امکان تهیه آن برای اکثر کاربران فراهم گردد.

گروه صنعتی اسکندری در وبسایت رسمی خود که با نام چیکن دیوایس نیز معروف است به معرفی تک تک ماشین های جوجه کشی خود که شامل  4 محصول خانگی ( با ظرفیت های 12 تایی ، 48 تایی ، 96 تایی ) و 12 محصول صنعتی ( با ظرفیت های متفاوت از 126 تایی تا 2016 تایی ) میباشد ، پرداخته است.

بهتر است بدانید این کارخانه برای محصولات شترمرغی ، دستگاه های مخصوص طراحی و تولید کرده است و آنهارا در سه ظرفیت 16 تایی ، 24 تایی و 64 تایی عرضه مینماید . اگر علاقمند به پرورش شترمرغ میباشید میتوانید این دسته از محصولات را نیز بررسی کنید.
 

خدمات پس از فروش :

یکی از مهم ترین ملاک ها در هر خریدی گارانتی و خدمات پس از فروش آن میباشد که به طبع مختص دستگاه جوجه کشی نیست و شامل هر دستگاهی میشود ،  بسیاری از ما بارها از اطرافیان خود شنیده ایم که پس از خرید یک دستگاه به هر علت دچار خرابی شده است ، در این شرایط اگر دستگاه مورد نظر گارانتی و خدمات پس از فروش ضعیفی داشته باشد خسارات جبران ناپذیری را وارد میکند . در نتیجه تحقیق درباره خدمات پس از فروش و گارانتی یک شرکت از مهم ترین موارد میباشد.

گروه صنعتی اسکندری بر خلاف اکثر شرکت های تولید کننده ماشین جوجه کشی دارای یک واحد مستقل و مجزا برای خدمات پس از فروش میباشد.

در حقیقت پس از اینکه خرید شما انجام گرفت و گارانتی شما فعال گردید شماره خدمات پس از فروش برای شما از طریق یک پیامک ارسال میگردد و از آن پس در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

در نظر داشته باشید که واحد خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری در ایام تعطیلات نیز در ساعاتی مشخص آماده خدمات رسانی به تک تک خریداران میباشند.


 پس از تماس شما صفحه ای در نمایشگر کامپیوتر اپراتور پشتیبان نمایش داده میشود که مشخصات شما و دستگاه خریداری شده توسط شما در آن درج شده است و اپراتور با تسلط کامل به اطلاعات ماشین جوجه کشی شما به دقیق ترین شکل ممکن مشکل را برطرف خواهد نمود.
 

آموزش راه اندازی دستگاه جوجه کشی | آموزش جوجه کشی از انواع پرندگان

بهتر است بدانید که گروه صنعتی اسکندری با کمک تیم خدمات پس از فروش بصورت روزانه در حال تولید و تدوین ویدیو های آموزشی برای تک تک کاربرانی هست که به عمل جوجه کشی میپردازند . حتی اگر شما دستگاه جوجه کشی اسکندری را نخریده باشید بصورت کاملا رایگان میتوانید به تک تک ویدیو های بخش گارانتی این شرکت دسترسی داشته و از آنها جوجه کشی بیاموزید.

این بخش از وبسایت چیکن دیوایس دارای چندین فصل دوره آموزشی میباشد که تنها یک فصل آن دررابطه با راه اندازی دستگاه جوجه کشی است مابقی فصل ها آموزش جوجه آوری و کسب در آمد از طریق جوجه گیری از انواع پرندگان اهلی ، بومی ، زینتی و گوشتی است برای مشاهده این بخش بر روی لینک زیر کلیک کنید.
https://chicken-device.ir/eig73/
 

کسب درآمد از جوجه کشی

 کسب درآمد از طریق دستگاه جوجه کشی به روش های متفاوتی انجام میشود . تعدادی از افراد با پرورش پرندگان گوشتی و تخم گذار و فروش تخم و گوشت این پرندگان به کسب درآمد میپردازند عده ای دیگر نیز با فروش جوجه یک روزه پرندگان مختلف درآمد کسب میکنند.اما مهم ترین موضوع میزان درآمد حاصله از این شغل است .

همانطور که میدانید پرندگانی همانند طوطی و کاسکو با قیمت های بسیار بالایی به فروش میرسند و از طرفی پرندگان و ماکیانی مانند مرغ و بلدرچین با قیمت های متوسطی عرضه میشوند از این رو نمیتوان میانگین صحیح درآمدی برای این افراد تخمین زد. و تماما وابسته به نوع پرنده و سبک درآمدی شما این از پرنده میباشد.
 

میزان سرمایه مورد نیاز

سرمایه مورد نیاز برای شروع این کسب و کار کاملا منعطف به میزان دارایی شماست ، شما میتوانید یک دستگاه جوجه کشی 2 میلیون تومانی با ظرفیت پایین تهیه کنید و شغل خود را با همین دستگاه کوچک شروع کنید و یا میتوانید دستگاه هایی با ظرفیت 1000 تایی با قیمت های بیشتر تهیه کرده و کسب درآمد کنید .

علاوه بر تهیه دستگاه ، خرید تخم نطفه دار ، محیط مناسب نگهداری ، جیره غذایی سالم از مواردی هستند که باید در تقسیم بودجه مد نظر قرار گیرند.

 

کلام اخر

اگر به دنبال یک شغل با کمترین سرمایه و سود خوب میباشید پرورش پرندگان و ماکیان و جوجه کشی از آنها یک پیشنهاد قابل توجه برای شماست . آموزش های لازم برای شروع کار در وبسایت رسمی گروه صنعتی اسکندری ( چیکن دیوایس ) به رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته است


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط